V določenih specialnih vozilih imajo tudi nekaj 100mA porabe, ko je ključ v "predalu". Za cca 100Ah akumulator je to slabih 14 dni v garaži in akumulator izprazni. To se zgodi parkrat in je akumulator zanič.
če sveti lučka za akumulator in da avto vžge je alternator fuč,akumukator če je fuč pa ne bo vžgal in tudi če je še nekako dober lučka ne bo svetila,če pa že moraš biti pa res moron da do tega pride
Ko je avto ugasnjen se morajo izklopiti vsi porabniki razen alarmnega sistema!
V določenih specialnih vozilih imajo tudi nekaj 100mA porabe, ko je ključ v "predalu". Za cca 100Ah akumulator je to slabih 14 dni v garaži in akumulator izprazni. To se zgodi parkrat in je akumulator zanič.
Sploh pa start-stop sistem uničuje akumulator.
če sveti lučka za akumulator in da avto vžge je alternator fuč,akumukator če je fuč pa ne bo vžgal in tudi če je še nekako dober lučka ne bo svetila,če pa že moraš biti pa res moron da do tega pride
Zakaj bi prvi del te besedne klobase držal? Akumulatorji so kar zapletena reč. Posebej, če ga nepravilno meriš.