Avto
18281 ogledov

Prometno je ta del naše avtoceste "neobvladljiv"

Komentarjev 50
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Avatar Leon
    Leon 08:41 21.november 2019.

    DARS gospodje naša avtocesta ima dva vozna pasova ,na desnem je kolona tovornjakov na levi pa kolona ostalih vozil . Kje lahko prehitevati?

    • Avatar Leon
      Leon 08:42 21.november 2019.

      Preverite zaposlene na DARS ,ki hodijo v službo in nič ne delajo .

    • Žurnalček 12:31 21.november 2019.

      Tisti , ki vozi med Lendvo in KP med kamioni po voznem pasu , ni glih najbolj brihtne glave , no pameten je glih tolk kot tile , ki ga nagovarjajo , da je v SLO levi pas /prehitevalni , ...prikaži več, kot mu tepajo DARSOVCI / namenjen samo prehitevanju ! Z vožnjo po voznem pasu med kamioni , življensko ogrožate sebe , svojo družino , kakor tudi svoje družinsko steblo , odvistno od tega , kdo je vse z vami v avtu !

  • Pepe007 07:40 21.november 2019.

    Uvozi na avtocesto bi morali biti daljši s fizično prepreko, da se vozilo vključi na prvih 100 metrih, ko še ne dosega hitrosti ostalega prometa. To bi lahko bil prvi ukrep, ki je tudi zelo poceni.

    • Ejsi_Disi 07:48 21.november 2019.

      Pri današnjih avtomobilih to sploh ne bi smel biti problem, le vozniki bi lahko malo bolj na plin stopili, ko se vključujejo na AC.

    • MK 08:16 21.november 2019.

      V tujini so uvozi na avtocesto okoli mest dolgi nekaj km.

    • damir55 08:50 21.november 2019.

      Ravno podaljšani pospeševalni pas bi rešil marsikaj...normalni šoferji imamo pri vklopu na AC 100 km/h +, ne pa 60-80 km/h, kot to počne večina idiotov...

    • Ejsi_Disi 09:51 21.november 2019.

      Še nekaj glede uvozov. Če se ne moreš varno vključiti na vozni pas, se lahko pelješ po odstavnem pasu, dokler ni dovolj varno za vključitev. Velikokrat pa vidim kako se tik pred črto, ki označuje konec uvoza, dobesedno vrinejo na vozni pas.

    • mucek4 11:31 21.november 2019.

      Kaj bi pomagal par km pospeševalnega pasu, če 80% voznikov uporablja samo prve 4 metre?

    • Snežinko 11:51 21.november 2019.

      Fantje, pa vi veste, kakšne bedarije pišete po javnih portalih? Če vzamemo kot primer uvoz Bežigrad: če bi bil dolg par km bi se ta uvoz končal v Rudniku, kjer se zdaj zavije proti Obiju... ne primerjat Ljubljane z nekim ...prikaži več nemškim mestom, ki ima več prebivalcev kot celotna Slovenija, no... Deloma je rešitev javni prevoz, ki pa bi se moral KONKRETNO poceniti, da bi ljudje preklopili nanj. Samo cena je tista, ki ljudi "preobrne" na privat avto -ker je cenejši od javnega prevoza!

    • primc 06:20 22.november 2019.

      To problematiko je DARS začel reševati z ZASTOJI:-) tako da je tisti ki se vključuje kvečjemu prehiter...

  • mb 07:47 21.november 2019.

    .."Preveč ni le prometa, temveč je po mnenju Kovšetove tudi preveliko število priključkov na avtocesto A1. .." A je to bitje normalno ali se dela norca iz ljudi.!? najboljš da cesto zaprejo, naj gre vse po stari cesti. Preveč je ...prikaži veče tovornega prometa. Po desno strani praktično ne moreš voziti zaradi tovornjakov. Tovorni promet na vlak ali pa povišati cestnino za tranzitni promet. Res ne vem ali so na DARSu butasti ali se pa samo norca delajo

    • MK 08:15 21.november 2019.

      Ali pa da bi si ti šiht našel v svojem kraju. Mogoče ne boš tako dobro plačan, kot v Ljubljani ampak hej saj tudi nepremičnine niso tako drage v Mariboru. Za garsonjero v LJ si lahko kupiš 3-sobno v MB. ...prikaži več Torej lahko delaš tudi za 800 EUR. Če bi vam prevoz ukinili me zanima, če bi se še vozil.

    • Avatar Leon
      Leon 08:44 21.november 2019.

      MK ...temo pogovora si pomešal.

    • damir55 08:58 21.november 2019.

      Nič ni zamešal...v Lj se vozi ogromno štajercev, ki dobiva povrnjeno vožnjo . Če jo ne bi dobivali, bi si našli službo na štajerskem, tako pa vsi rinejo v LJ. Pa ne mi govorit da ni služb na štajerskem. Bile ...prikaži več so, pa ste štajerci-delavci z opranimi beticami začeli na veliko iskat službe v Lj in zato posledično se tudi firme ne odpirajo na štajerskem....isto je z izobrazbo...ker vsi rinejo z opranimi možgani na faks, je velik manjko v tehničnih poklicih, inženirstvo pa je zabukirano...

    • Avatar Leon
      Leon 09:07 21.november 2019.

      damir55 ....dajmir EMŠO ti škodi .

    • Žurnalček 11:54 21.november 2019.

      Ne da samo on ni normalen , komplet garnitura na DARS-u in AVP ni !

    • Zdravko Lajh 18:32 21.november 2019.

      da(j)mir55 očitno si ti tista oprana betica … po tvoji debilni logiki je povrnjen prevoz na delo čisti dobiček oz. zaslužek. Avto, gorivo, vinjeto, servise, gume itd. pa ti plača Serpentinšek - tebi verjetno že?

    • damir55 06:34 22.november 2019.

      jp, dobim 250 € vožnje za 75 km dnevnih km, od tega porabim polovico za gorivo...ostane mi 1400 € na letni ravni za kompletno vzdrževanje vozila....ogromno ljudi pa dobiva konkretno več... 350-400 € (štajersci, dolenjci, primorci ), nekateri se vozijo ...prikaži večo skupinsko, nekateri služijo dodatno še z org prevozi itd....nimaš ti pojma kako se da fajn služit z povrnjeno vožnjo...

    • MK 10:38 22.november 2019.

      damir55 ima povsem prav. Da ne govorim o prevozi.org, vojska, policija, ljudje iz štajerske in obale kupujejo kombije in kasirajo 8 eur v eno smer. Ljudje si s prevozi izboljšujejo dohodek. Nova pravila kreditov (kjer se prevoz šteje v neto) ...prikaži več pa bodo dosegla to, da se bo še več folka vozila v Ljubljano za to da si postavi bajto na podeželju. In potem bodo pizdakali zakaj niso v pol ure na šihtu/doma

    • damir55 11:00 22.november 2019.

      V naši službi se je že večkrat zgodilo v 20 ih letih, da je skupina štirih novomeščanov oz mariborčanov dejansko vzela NOV avto na kredit in so se skupaj vozili na šiht...na mesec je bilo na razpolago 1400 € (npr ...prikaži večpr 4x 350 €), na leto pa ogromnih 17,000 €. ...zdaj pa računajte....goriva na leto se porabi za 2500 €, se pravi je avto v enem letu odplačan...

  • Žurnalček 11:49 21.november 2019.

    Dragi DARSOVCI ! Govorite čiste traparije in neumnosti , ki ne da so skregane z logiko ampak z MATEMATIKO , ki je sama še stopnjo višje ! Zakaj ? Seštejte dolžino AC odseka , se pravi x 2 pasova , ...prikaži več preštejte vozila in njihovo dolžino 5m za os, in 18m za tovorna vozila , dodajte VARNOSTNO RAZDALJO o kateri fantazirate vi in Policija , pa boste prišli do računa , da bi morala biti npr. AC od Vrhnike do LJ trikrat daljša ali pa da bi bilo potrebno zmanjšati promet za 2/3 vaših mokrih sanj !

  • 31d2cb75bba7a057b2d837348db07ecb8f4a128c 07:37 21.november 2019.

    predlagam, da se cesto še nekoliko zoža, recimo na en pas, pa smo težavo rešili

    • Žurnalček 12:26 21.november 2019.

      Ne vem in ne razumem kako to , da tako pametne glave na DARSu niso prišle do zaključka , da je treba omejiti hitrost na 50km !Od tako zmešanih lahko pričakujemo tudi to !

  • jakec1575 10:49 21.november 2019.

    Predlagam, da se v konici od 6:45 do 8ih in 15:15 do 16:15 prepove tovorni promet na vseh cestah na obvnoznici + 20 km izven obroca.

    • Zdravko Lajh 18:23 21.november 2019.

      Ali pa uvedemo par - nepar kot v "dobrih starih časih" …. saj verjetno nisi mislil resno???

    • Boštjan Bratina 20:20 21.november 2019.

      Jaz ga ne bi prepovedal. Ampak ker imajo zdaj elektronsko cestninjenje je lahko cena cestnine za kamione v konicah pač višja. Recimo 50% in nižja za 50% v času najmanjših obremenitev. Tranzit se bo hitro prilagodil in iskal najbolj optimalno ...prikaži več ceno. Ta ukrep se da praktično izvesti brez dodatnih stroškov.

  • snupy1 12:55 21.november 2019.

    Vsaj 4.ministrstva in 5. agencij preselit iz Ljubljane v Maribor pa bo precej manj prometa na omenjenem odseku. Sej ni potrebno centralizirat in use u Ljubljano

    • Zdravko Lajh 18:21 21.november 2019.

      To bi bila še vedno centralizacija. Ministrstva bi porazdelil po večjih mestih, polovico agencij pa bi ukinil, ker itak ničemur ne služijo...

  • damir55 09:04 21.november 2019.

    Edina rešitev je zgodaj v službo in zgodaj iz službe...pa 2,3,4 izmensko delo. Kultura šoferjev garant ne bo nikoli šla na bolje, kljub izobraževanju na avtošolah, pozivom medijev itd...velik problem je tudi v tem da je velika večina šoferjev popolnoma ...prikaži več posranih (oprane betice) glede kazni in posledično se to odraža na cestah (pretirano upoštevanje omejitev, nesproščena vožnja, premalo opazovanja dogajanja v okolici , premalo poznavanja svojega avtomobila, itd)

    • softundsicher 09:25 21.november 2019.

      Edina rešitev je decentralizacija države.

    • YaKo 10:39 21.november 2019.

      Gorenje se seli v Ljubljano, verjetno še marsikdo drug. Rešitev je prilagoditev infrastrukture. Vlak za kamione ni rešitev če je vsakih 6 ur in vozi 4 ure MB-KP. Rešitev je 3. pas avtoceste, in pa tam kjer je že označit ...prikaži več tako, da tisti ki vozi po voznem pasu je tudi na klancu na desnem, ne pa da taki, ki vozijo 60-100km/h šele tik pod vrhom klanca ugotovijo, da je na desni še en pas, a so prepričani, da je ta samo za kamione.

    • Zdravko Lajh 18:18 21.november 2019.

      A po tvojem mnenju so zdaj šoferji krivi, če se bojijo kazni in vozijo po predpisih. Če ne bi imeli inkasantskega sistema pobiranja kazni, ko te vžgejo že za par kilometov preko, in pa normalne kazni (kot npr. v Avstriji), ...prikaži več bi bilo precej drugače. Glede kulture se strinjam, da je na nuli ( še posebej pri ženskah!).

    • Zdravko Lajh 18:18 21.november 2019.

      Bojim pa se, da bo resničen problem nastal, ko se bomo vsi vozili v službo v Ljubljano. Takšen je trend. Decentralizacija bi morda bila rešitev? Saj Slovenije ni več kot za eno malo večjo krompirjevo njivo...

    • damir55 06:42 22.november 2019.

      Par km preko je pač smola...normalni policaji tega ne prakticirajo....pri 60 km/h po števcu v naselju ne more noben policaj napisat kazni-števec laže 5km/h, plus toleranca in smo pod 50 km/h...na AC je isto-140-150 km/h ni prav noben problem vozit ...prikaži več , brez da bi te ustavili...kot že rečeno, folk je posran na vse omejitve, prepovedi itd, to je jasno ko beli dan...

  • Žurnalček 12:50 21.november 2019.

    Ko je Nemški minister za promet tam 1965 leta izjavil , da bi moral imeti vsak avto vsaj 3 litre bencina v kantici za rezervo - ni bilo še niti antistatične plastike , većina vozil , pa je imela prtljažnik ...prikaži več spredaj - je na oster protest nemških zavarovalnic , moral takoj odstopiti sam minister osebno . Prei nas pa dobro plačani trobezljajo in kvasijo neumnosti , eden drugemu čestitajo za povedano večjo traparijo , novinarji pa namesto, da bi jih raztrgali , še ploskajo !

  • Žurnalček 12:04 21.november 2019.

    Pametnjakoviči z DARS-a so postavili za 20.000.000 € protihrupnih ograj tako blizu voznih površin , da je onemogočena gradnja 3 pasu med Vrhniko in LJ , med Domžalami in LJ ne da bi jih prej podrli !

  • Skipi 08:07 21.november 2019.

    Očitno je samo dolencem jasno da bodo prej v službi če bodo po predpisih vozili.

    • MK 08:16 21.november 2019.

      njim se mudi popoldne čimprej doma cviček tankat

    • primc 10:30 22.november 2019.

      Dolenjci nimajo pol toliko TOVORNEGA prometa na cesti...

  • maresem 16:43 21.november 2019.

    Darsovci, kje spite, da vas ne ukradejo, ko ste tako pametni.... Zgradite pametne ceste, obvoznice, tropasovnice,... pa bo promet pretočen - to je rešitev.

  • 42dc846b75a8058564f70854b45ab91ee17c5f62 13:47 21.november 2019.

    Pa to sem se jaz "drl" že na začetku akcije, da NIMA UČINKA, če je AC polna, kot je to na štajerki ob prometni konici! Pa lahko teoretiki razglabljajo o varnostni razdalji do onemoglosti, ob največjih konicah TO NIMA UČINKA! ...prikaži več Največ je k "polni" avtocesti pripomogla uredba o delovnem času za JU, ki je "resetirala" štartno uro ob 7.00 za vse JU!

    • maresem 16:44 21.november 2019.

      Budalam je to težko razložit.

    • Avatar jezeran
      jezeran 05:17 22.november 2019.

      Problem je ker je vse v Ljubljani, v dobi računalnikov pa res ni treba da si pošiljajo papirje po pošti ali osebnih kurirjih

  • Žurnalček 12:22 21.november 2019.

    DARSOVCI !! Na prkiljučku AC iz GO na AC TS- Milano je za kamione rampa , ki se dviguje vsakih 20 sekund in spusti na 3 pasovno AC en kamion. Tako je zagotovljena na samem začetku varnostna razdalja , ki ...prikaži več, ki se je kontrolira na vsakih 30km in kamionarjem ne pusti niti ne dovoli vožnjo v koloni na 3 metre. Kolona ki nastana pri čakanju na dostop je dolga do 4km čakalna doba pa šteje v njihovo 8 urno vožnjoin jih tako prisiljuje v vožnjo izven špic in v nočnem času !

  • 42dc846b75a8058564f70854b45ab91ee17c5f62 14:01 21.november 2019.

    DARS! A kaj razmišljate kaj bo, ko se bo v Šentrupertu priključil še koroški del avtoceste??

  • primc 06:19 22.november 2019.

    To da so konvoji šleperjev včasih tako dolgi in strnjeni da še na izvozu ne morem iti dol je že malce hudo. Drugače pa, rešitev je ena in edina: DECENTRALIZACIJA

  • Avatar jezeran
    jezeran 05:15 22.november 2019.

    Te njihove študije si lahko nekam zataknejo. Ceste ne požirajo več vse več prometa. Naj razširijo ceste, če že hočejo odirati tovornakarje katerih je vse več. Enostavno se ne moreš več umakniti na vozni pas, ker je zaseden od kamionov.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.