Lahko pa te tri milijarde kolikor bo realno stalo daste v decentralizacijo države in se ljudem ne bo treba več vozit v Ljubljano na šiht. Slednji bodo srečnejši ker ne bodo zabijali 2 do 3 ure na dan za vožnjo… ...prikaži več Ljubljančani pa ravno tako ker ne bo gužve.
A ne bi za ta denar raje zgradili 20.000 stanovanj v Ljubljani. Saj v bistvu s širitvijo ne bodo nič dosegli, ker izvozi iz AC ne požirajo, s širitvijo bo samo kolona v 3 pasovih.
Na voznem pasu so sedaj v koloni pretežno tovornjaki. Te bi bilo potrebno spraviti na vlak in močno bi razbremenili AC in prav ti najbolj uničujejo ceste. V procentu je največ (80%) tujih tovornjakov, ki z isto tarifo vozijo po… ...prikaži več naših cestah kot naši tovornajakarji. Mi plačamo izgradnjo cest, nato cestnino pri registraciji in še vinjeto, kar tujci samo vožnjo po AC.
nabrž so zate vsi šoferji nasilni...ki bi se želeli peljat hitreje kot pa ti na prehitevalnem pasu...130 ni za prehitevalni pas...tam se prehiteva in vozi hitreje...zato pa spokaj s svojo garo nazaj na desni pas...da še ostali lahko mimo pridemo....ali… ...prikaži več pa pojdi malo v Nemčijo pogledat kako se vozi...p.s. blendanje ni nasilno, ampak te samo opozarja da se premakne ker je cesta za vozit in ne za premikat se po polžje!!!
Mihatris--> prvo, govora je o obvoznici, kjer je omejitev 100. Drugo: govora je o obvoznici, kjer ni prehitevalnega pasu ampak dva vozna. Tretje: največja dovoljena hitrost v SLO je 130. Takim kot si ti bi morali trajno vzeti izpit.
mihatirs z blendanjem se ne kaže, da misliš prehitevati voznika na prehitevalnem pasu, da naj se spravi na vozni pas, ampak z levim smerokazom. Kaj praviš, imam prav?
Olor --> pri 130+ na uro nimaš prav niti ti niti mihatris. Se NE blenda in se NE daje smernikov, ampak vozi po pravilih. Sicer pa, tudi pri nižjih hitrostih se ne daje smernikov kot "odmagli na desni pas". Smerniki… ...prikaži veči so namenjeni za indikacijo zavijanja levo/desno ali menjave pasov. Ko ti voziš za nekom niti ne zavijaš niti ne menjaš pasu. Torej pusti smernike pri miru.
Snežinko, in kaj narediš ti ko si na prehitevalnem pasu in je nekdo pred teboj in se ne odmakne desno na vozni pas. Kako ga opomniš da bi rad ti peljal naprej. Ne govorim o hitrosti obeh avtov.
Snežinko. Prvo, del obvoznice ima omejitev hitrosti 130km/h. Drugo. Obvoznica je hitra cesta ali avtocesta, kjer sta vozni in prehitevalni pas. Tretje pa drži. Z 1/3 pravilnih odgovorov bi bil tudi ti ob izpit.
hahaha...Snežinko buteljj...in pa ja...taki ki se ne umaknejo...pa nima veza ali vozim 120 ali 150 pa ne morem mimo jim z veseljem blendam pa magar do meje...tam jih pa tudi lepo pozdravim, če mi že prej ne dvignejo pritiska in… ...prikaži več grem mimo po desni...kdo bo pa čakal lenuhe, ki gledajo v vzvratno ogledalo na pol ure!
dvignite ceno goriva na 3 evro in ceno elektrike v polnilnicah na 1 euro, pa se ne bo vsak bizgec sam vozil, ampak se bodo napokali 4 v en avto in bo samo 20 tisoc vozacev namesto 80 tisoc. poglejte… ...prikaži več jutranje konice. vsak sam sedi v avtu. to je pravi luksuz. kar se tranzitnega prometa tice, obvezno 30% tega na vlake do meje. A kdo meni placa, ker v ljubljani diham usran zrak od polovice evrope. Vsi prevozniki zivijo kot carji, pa se za cestnino jim je tezko dat.
Jakec, najprej bo treba pred svojim pragom pomesti. Ravno Ljubljančani so tisti, ki še na skret ne gredo peš. Si pa čisto mimo udaril. Treba bi bilo zmanjšati cene javnega prevoza, ne povečati ceno bencina. Dokler bo 1,30€ trola za… ...prikaži več par sto metrov mene ne bodo videli na njej.
žal se strinjam, Ljubljanski fosili se vozijo iz štacune v stacuno in delajo dren vsepovsod. Ker ima čas, se mu tudi slučajno ne da na avtobus, za kolo je pa tako ali tako prestar
Korošci , vsaka podobnost z Beogradom je zgolj slučajna.
Decentralizirat državo pa ne bo potrebe po tretjem pasu.Spet bo cela Slovenija dajala denar za LJ.
V prvi vrsti so problem nasilni so šoferji! http://www.norakrava.si/bmw-in-audi-predstavila-paket-dinamicni-voznik/
Lahko pa te tri milijarde kolikor bo realno stalo daste v decentralizacijo države in se ljudem ne bo treba več vozit v Ljubljano na šiht. Slednji bodo srečnejši ker ne bodo zabijali 2 do 3 ure na dan za vožnjo… ...prikaži več Ljubljančani pa ravno tako ker ne bo gužve.
A ne bi za ta denar raje zgradili 20.000 stanovanj v Ljubljani. Saj v bistvu s širitvijo ne bodo nič dosegli, ker izvozi iz AC ne požirajo, s širitvijo bo samo kolona v 3 pasovih.
hahaha, v dvajsetih letih to, kar bi moralo biti nareto 1995.
Na voznem pasu so sedaj v koloni pretežno tovornjaki. Te bi bilo potrebno spraviti na vlak in močno bi razbremenili AC in prav ti najbolj uničujejo ceste. V procentu je največ (80%) tujih tovornjakov, ki z isto tarifo vozijo po… ...prikaži več naših cestah kot naši tovornajakarji. Mi plačamo izgradnjo cest, nato cestnino pri registraciji in še vinjeto, kar tujci samo vožnjo po AC.
nabrž so zate vsi šoferji nasilni...ki bi se želeli peljat hitreje kot pa ti na prehitevalnem pasu...130 ni za prehitevalni pas...tam se prehiteva in vozi hitreje...zato pa spokaj s svojo garo nazaj na desni pas...da še ostali lahko mimo pridemo....ali… ...prikaži več pa pojdi malo v Nemčijo pogledat kako se vozi...p.s. blendanje ni nasilno, ampak te samo opozarja da se premakne ker je cesta za vozit in ne za premikat se po polžje!!!
Mihatris--> prvo, govora je o obvoznici, kjer je omejitev 100. Drugo: govora je o obvoznici, kjer ni prehitevalnega pasu ampak dva vozna. Tretje: največja dovoljena hitrost v SLO je 130. Takim kot si ti bi morali trajno vzeti izpit.
mihatirs z blendanjem se ne kaže, da misliš prehitevati voznika na prehitevalnem pasu, da naj se spravi na vozni pas, ampak z levim smerokazom. Kaj praviš, imam prav?
Olor --> pri 130+ na uro nimaš prav niti ti niti mihatris. Se NE blenda in se NE daje smernikov, ampak vozi po pravilih. Sicer pa, tudi pri nižjih hitrostih se ne daje smernikov kot "odmagli na desni pas". Smerniki… ...prikaži veči so namenjeni za indikacijo zavijanja levo/desno ali menjave pasov. Ko ti voziš za nekom niti ne zavijaš niti ne menjaš pasu. Torej pusti smernike pri miru.
Snežinko, in kaj narediš ti ko si na prehitevalnem pasu in je nekdo pred teboj in se ne odmakne desno na vozni pas. Kako ga opomniš da bi rad ti peljal naprej. Ne govorim o hitrosti obeh avtov.
Snežinko. Prvo, del obvoznice ima omejitev hitrosti 130km/h. Drugo. Obvoznica je hitra cesta ali avtocesta, kjer sta vozni in prehitevalni pas. Tretje pa drži. Z 1/3 pravilnih odgovorov bi bil tudi ti ob izpit.
hahaha...Snežinko buteljj...in pa ja...taki ki se ne umaknejo...pa nima veza ali vozim 120 ali 150 pa ne morem mimo jim z veseljem blendam pa magar do meje...tam jih pa tudi lepo pozdravim, če mi že prej ne dvignejo pritiska in… ...prikaži več grem mimo po desni...kdo bo pa čakal lenuhe, ki gledajo v vzvratno ogledalo na pol ure!
dvignite ceno goriva na 3 evro in ceno elektrike v polnilnicah na 1 euro, pa se ne bo vsak bizgec sam vozil, ampak se bodo napokali 4 v en avto in bo samo 20 tisoc vozacev namesto 80 tisoc. poglejte… ...prikaži več jutranje konice. vsak sam sedi v avtu. to je pravi luksuz. kar se tranzitnega prometa tice, obvezno 30% tega na vlake do meje. A kdo meni placa, ker v ljubljani diham usran zrak od polovice evrope. Vsi prevozniki zivijo kot carji, pa se za cestnino jim je tezko dat.
Če bi Ljubljančani v trgovino hodili peš in ne po obvoznici, bi še šlo!
Jakec, najprej bo treba pred svojim pragom pomesti. Ravno Ljubljančani so tisti, ki še na skret ne gredo peš. Si pa čisto mimo udaril. Treba bi bilo zmanjšati cene javnega prevoza, ne povečati ceno bencina. Dokler bo 1,30€ trola za… ...prikaži več par sto metrov mene ne bodo videli na njej.
žal se strinjam, Ljubljanski fosili se vozijo iz štacune v stacuno in delajo dren vsepovsod. Ker ima čas, se mu tudi slučajno ne da na avtobus, za kolo je pa tako ali tako prestar
Kreten tromotorni.