Slovenija /slovenija/crna-kronika
23550 ogledov

Grozljive podrobnosti današnje tragične nesreče na pomurski avtocesti

Komentarjev 20
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • wolf.ata 11:44 16.oktober 2017.

    zaposlit brezposelne,da se jih postavi v posadke dveh ljudi v avtocestne patrulje,en policist in en partner,ki ni treba ,da je policist s tem,da delajo kontrole strogo nad tujci-tovornjakarji in tudi osebnimi vozili,predvsem Hrvatje divjajo po naši avtocesti,cestninski redarji bi tudi ...prikaži veči morali več delati ponoči,kar se tiče kamionov...............

  • Pepe007 10:38 16.oktober 2017.

    Ali je vozil vzvratno mogoče zato, ker njemu ali komu pred njim ni prijela ABC tablica? Na cestninski v Tepanju vidim, da je to dnevni šport, ker pobiralec cestnine ne poskrbi za rešitev. To je izključno odgovornost DARS-a, ki očitno ...prikaži večo ni sposoben v takem primeru ročno pobrati cestnine (ali denimo z avtomatom za gotovino, kartice) in se mora vozilo z vzvratno vožnjo razporediti na drug pas za pobiranje cestnine.

    • Žurnalček 12:36 16.oktober 2017.

      Opa bato ! Banda DARS-ovska , kaj a stare kartice talate , ki ne delujejo !!! Pol se pa tu še sprenavedate ! Pa ja , le zakaj bi kamionar vozil vzvratno , če ne zaradi tega problema !!

    • Pepe007 13:14 16.oktober 2017.

      Na drugem portalu so bolj jasni posnetki in očitno ni vozil vzvratno zaradi tega. Ampak vsak dan je kar nekaj voznikov tovornih vozil prisiljenih, da to delajo, ker jaz vidim nekaj primerov letno, pa sem mimo tiste cestninske samo dvakrat dnevno.

    • zdrej 16:01 16.oktober 2017.

      A ni v teku rešitev tega problema @Pepe007? Drugo vprašanje pa je, če bi se dala ta zadeva kaj bolj hitro urediti.

    • Pepe007 19:15 16.oktober 2017.

      Ta problem je že od uvedbe vinjet, ko so obstoječi ABC sistem ponudili na voljo tovornjakom. Torej skoraj 10 let. Rešilo ga bo cestninjenje v prostem toku, lahko pa bi ga tudi namestitev osebe v nekaj cestninskih hišic.

    • zdrej 16:32 17.oktober 2017.

      Pred 5 leti so še bile osebe v hišicah, pa mislim da so še sedaj. Tukaj pa koliko sem videl v živo in potem iz slik ni bil ta probelm. Tu je zgleda tovornjak v celoti zgrešil cestninsko, saj ja ...prikaži več šel po desnem pasu za osebna vozila. Torej ABC sam po sebi tu ni faktor za vzrok nesreče.

    • Pepe007 12:36 19.oktober 2017.

      V Tepanju na čelni cestninski očitno ni ali pa vozniku to ni dano vedeti.

  • Žurnalček 12:32 16.oktober 2017.

    Vozil po AC nepripet !! No sicer v takšni vrsti nesreče kot je tale , potnikom na desni strani ne bi nič pomagalo ! Zakaj se ne vozi policija po AC v civilnih avtih in lovi po vrsti vse , ...prikaži več ki vozijo hitreje od 140km/h . Ne rabite noben radar ! MB in CE so na Trojanskem odseku čist podivjani ! Ni jim jasno zakaj je omejitev 100km/h ! A zakaj ,? Ja zato , ker je pod vami 30m globok prepad, AC je namreč v zraku , na mostu , ki pa povrh vsega pozimi še prvi zmrzne !

    • Avatar Leon
      Leon 16:25 16.oktober 2017.

      Policija ima za prioriteto varnostne pasove in kajenje v avtomobilih ,ob tem pa mirno spregledajo telefoniranje in surfanje v avtomobilih.

  • Avatar gujdek
    gujdek 23:14 16.oktober 2017.

    Kaj mislite, s kako hitrostjo je tovornjakar "divjal" rikverc? Na cestninskih postajah je omejitev hitrosti 40 km/h. Seveda v smeri vožnje naprej. Če bi se litvanec s tako hitrostjo zabil v tovornjak, bi avto bil v totalki (za današnja merila), ...prikaži več huje ranjen pa ne bi bil nihče. Litvanec je v žaru moči mondea in inercije filinga avtoceste žgal po moje kontinuirano kakih 100 km/h. V zadnjem momentu je opazil, da pred njim neko veliko vozilo praktično stoji in je instinktivno potegnil volan v manever

    • Avatar gujdek
      gujdek 23:15 16.oktober 2017.

      prehit evanja. Žal prepozno, ker je bila megla. Tudi če bi tovornjakar bil 1000 km vstran bi se litvanec zabil. Pač ne v njega temveč v rit nekoga drugega. Luči na tovornjaku je odločno več in so močnejše kot na ...prikaži več osebnih vozilih, sploh pa tiste za vzvratno vožnjo. Iz tega sledi, da je litvanec opazil tovornjak sigurno prej, kot bi opazil neki osebni avto. Z manevrom levo se je voznik tako rešil, a ubil oba potnika na desni strani avta. Rukar je torej bil podoben kot takrat tisti, v katerem je

    • Avatar gujdek
      gujdek 23:16 16.oktober 2017.

      umrl Toše Proeski. Veliko kinetične energije skoncentrirane v rušenje relativno majhnega dela avta. Rezultat pa pač katastrofalen...

  • Avatar Leon
    Leon 16:22 16.oktober 2017.

    Glavni krivci za prometne nesreče so policaji ! Premalo policajev je na cestah ali celo NIČ ,ko se peljem jih skoraj ne srečam ! V Avstriji jih srečam zelo pogosto na avtocestah in tudi na izvozih pred mesti ! V ...prikaži več Avstriji nikoli ne napovedujejo AKCIJ in tudi POLOVIČK kazni ne delijo.

    • Skippy 17:59 16.oktober 2017.

      V Avstriji je kazen 35 evrov. A ti bi imel polovičko še na 35 evrov? Drugače pa jaz ravno v Avstriji nikoli ne vidim policije, pri nas pa ogromno.

    • Avatar Leon
      Leon 15:09 17.oktober 2017.

      Ma jasno ! Skippy@ ti vidiš ogromno policajev pri nas ,ker si tam zaposlen !

  • Peter Jagrič 12:17 16.oktober 2017.

    Dajte že umaknit te cestninske točke. Romun pa tudi ni pripeljal verjetno po omejitvah. Očitno je bila tudi megla.... Takšnih prometnih ne bi bilo če bi že enkrat uvedli najbolj pošten način cestninjenja. Zakaj se nam tu ne mudi.? Bi ...prikaži veči bilo premalo denarja v proračun? Tak pa moramo neredni obiskovalci cest plačati enako vinjeto kot tisti, ki so po petkrat na dan na njej.... Večkrat na dan so pa na njej ponavadi politično vplivni ljudje, ki jim to ustreza...

  • ECKING 15:15 16.oktober 2017.

    spet je bil en klasicen pameten tovornjakar!!!! Prpovedat voznjo tovornjakov po AC in vse na vlak in pika!!!!

    • Avatar Leon
      Leon 16:26 16.oktober 2017.

      Zakaj potem imamo avtoceste ? Vsak ki je plačal cestnino se lahko pelje .

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.