Ni mi jasno glede novinarjev, ali dejansko nimajo več tistega ''cahna'' ki se mu reče ''objektivno'' poročanje. Jasno je, da revež, ki si komaj privošči avto za jurja-dva plačuje preko energentov subvencijo, ki jo dobi človek, ki kupi avto, ki… ...prikaži več ga preko 50% ljudi ni zmožno kupit ob vsakdanjih prihodkih in stroških. In nato ''novinar'' s člankom pozlati to lupljenje in prirejeja dejstva. Pa pridemo do dejstva ''ludi jebe zbunjenog'' kot rečejo južno od nas, kajne?
električarja ne kupim. nič rabljenega kar ima baterijo. hecno je recimo da dobiš baterijsko orodje za 100 eurov, ko pa je treba kupit baterijo je pa ta 100 €. dizel je pa še bolj nevaren. slabo vzdrževani imajo grozne stroške.… ...prikaži več. torej bencinarček. teh je pa sedaj tako malo da je groza. ga iščeš z lučjo pri belem dnevu.
Na avtonetu je trenutno približno 15000 bencinarjev in 25 tisoč dizlov (gledano od letnika 2000 naprej) torej vaša trditev, da bencinarjev ni je napačna.
Več kot polovica slovencev si ne more kupiti električarja, zato cveti trg rabljenih avtov bodisi na bencin ali na nafto. Doller ne bodo električni avti imali dometa 1000 km in enako ceno kot " navadni avti" me ne vidijo v njem.
Ni mi jasno glede novinarjev, ali dejansko nimajo več tistega ''cahna'' ki se mu reče ''objektivno'' poročanje. Jasno je, da revež, ki si komaj privošči avto za jurja-dva plačuje preko energentov subvencijo, ki jo dobi človek, ki kupi avto, ki… ...prikaži več ga preko 50% ljudi ni zmožno kupit ob vsakdanjih prihodkih in stroških. In nato ''novinar'' s člankom pozlati to lupljenje in prirejeja dejstva. Pa pridemo do dejstva ''ludi jebe zbunjenog'' kot rečejo južno od nas, kajne?
električarja ne kupim. nič rabljenega kar ima baterijo. hecno je recimo da dobiš baterijsko orodje za 100 eurov, ko pa je treba kupit baterijo je pa ta 100 €. dizel je pa še bolj nevaren. slabo vzdrževani imajo grozne stroške.… ...prikaži več. torej bencinarček. teh je pa sedaj tako malo da je groza. ga iščeš z lučjo pri belem dnevu.
Na avtonetu je trenutno približno 15000 bencinarjev in 25 tisoč dizlov (gledano od letnika 2000 naprej) torej vaša trditev, da bencinarjev ni je napačna.
slavko in kaj mi bo avto letnika 2000 ? ja takrat še nibilo dizel euforije. sedaj pa če si zaželiš kakšen še toliko spodoben avto pa je sam dizel.
rekel sem OD letnika 2000 naprej....
Od letnika 2015 naprej jih je okoli 5000...ali bi mogoče želel čisto nov avto? Takih je tudi okoli 5000...kje je torej problem?
Več kot polovica slovencev si ne more kupiti električarja, zato cveti trg rabljenih avtov bodisi na bencin ali na nafto. Doller ne bodo električni avti imali dometa 1000 km in enako ceno kot " navadni avti" me ne vidijo v njem.