Sodba sodisca je logicna. Seveda so kolesarji ki zavijajo brez nakazovanja, ampak so najsibkejsi clen v prometu in jih je treba varovati. Ogromno voznikov telefonira, bulji v lcd ekran vozila in ni pri voznji z glavo. Sodba bo uredila to,… ...prikaži več kar zakon in nadzor ni uspel
Ne, sodba je neumna. Kolesarji naj spoštujejo zakone in je. Vozniki pač nismo vsemogočni, da bi vedeli kadar se kolesarju zazdi, da bo zavil. Ker drugače se lahko samo vozimo za njim. Tudi voznik Twinga je bolj ogrožen od voznik… ...prikaži več Ford Ranger. Ali naj ima zato voznik Twinga drugačne predpise?
Sam dosti kolesarim - se držim roba cestišča in žal opažam, da večina voznikov prehiteva kolesarja nepravilno. Švignejo mimo z ogledalo par milimetrov od roke. To se dogaja najpogosteje ko vozim po črti, ki označuje rob cestišča ali po bankini… ...prikaži več izven cestišča. Preveč voznikov je brezobzirnih do drugih udeležencev v prometu.
Dodal pa bi, da sem tudi doživel to: Ko sem na krasu dohitel skupino kolesarjev iz Italije, ki so vozili vštric po celotnem vozišču in ne samo po svojem voznem pasu. Avto je vozil za njimi kar dolgo, ker se… ...prikaži več mu niso umaknili kar bi tudi bil prekršek kolesarjev. A je brezobzirnih voznikov avtov in kamionov dosti več. Prednjači nepravilno prehitevanje in izsiljevanje prednosti
V cestnoprometnih predpisih, piše, da če delaš kolono, da se moraš umakniti. Ali vidiš enega kolesarja, ki bi se umaknil koloni? Ne vsi lepo delajo gnečo, potem je pač logično, da ga vozniki prehitevajo. Seveda se ne boš vozil 10km/h,… ...prikaži več tam kjer je omejitev 90.
Kolesarjenje je relativno zdrav šport, če odštejemo brezobzirne voznike, ki so verjetno še sami sebi v napoto, zato sovražijo vse ostale udeležence v prometu. Zaradi takih ne bi smeli kolesariti po cestah za avte. Potem imamo drugo kategorijo ljudi, ki… ...prikaži več jih motijo gorski kolesarji, ker kolesarijo po gozdnih poteh, ki so sicer vrisane v vseh zemljevidih. Torej bi po mnenju takih . . . bila dovoljena samo sobna kolesa.
. . . nadaljujem; Takim bi predlagal, da gredo na psihiatrijo in poskušajo ugotoviti zakaj tako sovražijo svet okoli sebe. Če je preveč čudnih ljudi okoli tebe, je verjetno problem pri tebi.
Tlačan, samo nasvet: jaz imam na cesti s kolesom narejenih čez 80 jurjev, če štejem samo športno vožnjo (tiste po opravkih sploh ne merim). In najrajši vozim nekoliko stran od roba, ravno toliko, da avtomobilski idiot ne more pasti mimo… ...prikaži več mene 100/h. Da upočasni. Seveda se mu potem umaknem skrajno desno, da me lahko prehiti tudi samo po svojem voznem pasu. Ampak ne 100/h, temveč s PRIMERNO hitrostjo. Tako kot voziš ti, te bo prej ali slej en kreten zbil s ceste, zrinil z bankine, ker za nobeno..
.. ceno ne bo hotel počakati, da bo nasproti vozeče vozilo šlo mimo, da te bo lahko VARNO prehitel, temveč se bo na vsak način hotel stlačiti vmes, seveda z nezmanjšano hitrostjo. In če bo malo zmanjkalo placa, verjami, de… ...prikaži veče ne bo šel čelno v nasproti vozeč avto, ampak boš ti letel s ceste. Vožnja nekoliko stran od roba je žal edini način, da kretena prisiliš, da upočasni, ko te prehiteva. Sploh, če gre bolj na knap. Kar je itak prepovedano, ampak mnogi tega žal ne upoštevajo.
Hvala Robi; Nasvet je dober, ker tudi sam prakticiram, če je vozni pas bolj ozek in me preblizu prehitevajo. Na prometnih cestah kolesarim zelo malo - kolikor je nujno do gozdnih cest ali povezave med odseki. Ko opazim na makadamu,… ...prikaži več da "idioti" ne nameravajo zmanjšati hitrosti in delajo velik oblak praha za sabo se zadnja leta postavim na sredino ceste in je tako prisiljen zmanjšati hitrost. Od Italijanov pa sem se naučil, da prižgane utripajoče luči tudi podnevi bistveno izboljšajo vidnost.
torej tukaj je premalo podatkov. če se avtomobilist zaleti od zadaj, mislim da ni nobene dileme. cestno pravilo je da je tisti ki se zaleti v tistega pred njim kriv ,ker ne drži kot prvo varnostne razdalje. drugo pa je… ...prikaži več treba je na sodiščih naredit nek red. ne more se kolesar spomniti da bo zavil levo, brez da bi predhodno dovolj prej to svoje dejanje nakazal, recimo kolesar se pelje po cesti in pride do domače hiše in , hop čez celo cesto domov , pa nič odročenja. to pa je po moje krivda.
Se vozim v službo po cestah po cestah brez pločnikov in pred sabo skoraj vsak dan naletim na skupino kolesarjev ki vozijo vštric in kot kokoši. Kaj naj storim v tem primeru? Aja ni dokazljivo. Kamere v avto! In kolesarje… ...prikaži več na kolesarske steze!
Ne vem, če. Policaj si bo nesrečo razjasnil na podlagi nedovoljenega dokaza. Če bi on na podlagi tega napisal kazen kršitelju, on pa bi se pritožil, bi sodišče moralo ta dokaz izločiti. Kot da ga ni.
Na kratko razložim,tisto kar snemaš in prineseš policaju da ga bo kaznoval,to ne obstaja in nikoli ne bo,ko pa policaji iščejo pomoč o razjasnitvi zločina ,ampak vijuganje po cesti je pa prekršek in to ni isto ,vzev uporabljaj malo gavo… ...prikaži več ,da ne bo samo za frizuro dobra
NickMason, če bo kolesar vijugal po cesti, se sigurno ne bo noben policaj lotil tega primera. Če pa boš zbil kolesarja, ker je ta kršil predpise (kar jih tako velika večina), pa bo policaj lahko pogledal posnetek, in tega tudi… ...prikaži več upošteval, pri pisanju kazni. In to bo potem veljalo tudi na sodišču. Ni vsak posnetek, ki ga narediš, avtomatsko tudi neveljaven dokaz.
Vzev, razumi eno: če je dokaz pridobljen nezakonito, formalno ne obstaja. Sploh se ga ne sme omenjati. Če se policaj sklicuje nanj, se sklicuje na prazen nič. Z ničem pa on ne more utemeljiti svoje odločitve. De facto nima temelja.… ...prikaži več In če bi sodnik tak posnetek videl, bi lahko odvetnik zahteval izločitev tega sodnika zaradi okuženosti in da se sojenje dodeli novemu sodniku. Čisto preprosto je to. Takih primerov ne vidiš samo v filmih, ampak jih imaš tudi pri nas. Malo prelistaj sodne kronike.
Če imam v avtu kamero, to ni nezakonito pridobljen dokaz. Daj si malo preberi pravilnike pa tudi kakšne članke. V teh primerih, se pač sodišče odloči ali bo posnetek veljal, kot dokaz ali ne. Ni pa to takoj neveljaven dokaz.
Lahko ti s tisto kamero snemaš sebe. Da snemaš druge, bi pa rabil njihovo privolitev. Morda res ni po defoltu neveljaven dokaz. Ampak če bo odvetnik zahteval izločitev, jo bo najverjetneje dosegel. Verjetno pa res to ni stvar, na katero… ...prikaži več bi sodišče moralo paziti po uradni dolžnosti. Tega si pač ne bi upal trditi.
Saj sem ti napisal, da sodišče na morda res na to ne pazi po uradni dolžnosti, bo pa nelegalno pridobljen dokaz moralo izločiti, če bo tako zahteval odvetnik obtoženega.
Nelegalno pridobljen je zato, ker si nekoga snemal brez njegovega privoljenja. Ne samo to. Celo ovadil bi te lahko po čl. 149/1 KZ-1 https://zakonodaja.com/zakon/kz/149-clen-neupraviceno-slikovno-snemanje Preberi si še člen 18/2 ZKP, pa s tem v povezavi https://www.iusinfo.si/medijsko-sredisce/v-srediscu/277948, potem bova pa naprej debatirala.
@NickMason, v članku ti lepo piše - "... ampak je to vsebina posnetka, če omogoča spoznavanja oziroma ugotavljanje pomembnih dejstev. Na podlagi prijave in posnetka je mogoče oglobiti kršitelja le, če prijavitelj sodeluje kot priča in se v postopku dejansko… ...prikaži večo ugotovi obstoj prekrška.
In kaj sem jaz drugega pisal? Posnetek služi, kot pomoč pri razjasnitvi okoliščin.
@robi2107 in tudi ti si lepo prilepil. Sicer za zvočni posnetek, toda isto veljala za posnetek. "Kot rečeno, je Vrhovno sodišče v dosedanjih primerih, ko je presojalo dopustnost dokaza – »zasebnega posnetka« v kazenskem postopku, tehtalo med različnimi človekovimi pravicami… ...prikaži več in sicer med obdolženčevo pravico do zasebnosti na eni strani in oškodovančevo pravico do varnosti na drugi strani."
In če te jaz zbijem, ker ti kršiš pravila, se bo pač posnetek upošteval, in ga odvetnik ne bo mogel kar tako spodbijati. Tudi ti lepo piše, da imaš lahko nadzorno kamero, pa se lahko upošteva, tudi če nimaš nobenih znakov.
vzev,da se vrnemo na začetek ,torej kolesarji vozijo vštric in ti jih boš na podlagi posnetka prijavil,ha ha ha,to bi rad videl v živo.Probaj se držat teme ,ne navalit kot majmun na banane,prekršek še na sodišče ne greš,dobiš kazen takoj… ...prikaži več oz. po pošti,tvoja kamera pa nima nič s tem da bi lahko na podlagi tega poslali kazen,po tvoji logiki bi na sto tisoče kazni vsevprek pošiljali,saj kamero imajo že vsi ,telefon ima celo kvalitetno ločljivost isto kot kamera.
Sam sem ogromno na cesti s kolesom (v povprečju na leto med 10.000 in 14.000km). Moja opažanja,če se vozniku za mano umikam ob rob,bo še bolj silil vame pri prehitevanju,najraje imaam tiste,ki prehitevajo v nepreglednih ovinkih (sam takrat vozniku nakažem… ...prikaži več naj počaka, v primeru,da je cesta frej,mu nakažem da me lahko prehiti)!!! Kar se tiče vožnje po mestih, je pa to katastrofalno,tako pri voznikih kot pri kolesarjih!!!
@vzev sam sem se velikokrat umaknil s ceste, ko sem opazil, da se je za mano nabrala kolona avtomobilov, ki me ni mogla varno prehiteti. In glede na to, da sem ob robu ceste in imam zato boljši pregled na… ...prikaži več ovinkih, tudi pokažem za mano vozečemu avtu, da me lahko varno prehiti, če ta možnost obstaja, on pa tega ne more videti dovolj zgodaj, da bi lahko pravočasno "skočil". Ampak za to je treba nekaj uvidevnisti. Problem je, če eni le to zahtevajo samo od drugih, sami je pa ne premorejo nič.
Potem si pa tisti 1%, ki se umakne. Ker še nisem doživel enega kolesarja, ki se bi umaknil. Pa tudi če za njim vozi tovornjak, ki ga ne more kar tako prehiteti. Drugače pa ne razumem, kaj imate sploh za… ...prikaži več delati z kolesom sredi prometne ceste. Jaz se res nimam nobene volje nastavljat s kolesom po glavnih cestah. Je precej boljši užitek iti s kolesom kam v naravo, po praznih gozdnih cestah.
Kako SREDI prometne ceste??? Vozim ob robu ceste, ki NI namenjena izključno motornim vozilom. Kje je tvoj problem? Menda ja ne misliš, da bos ti odrejal, kje se lahko kdo vozi??
Nikjer nisem ničesar odrejal. Samo napisal sem, da ne razumem kolesarje, ki imajo voljo voziti med to gnečo, če je pa bolje se peljati kje v naravo, kjer imaš mir.
To se načelno strinjam, vendar tudi na cesti ni problema, če so udeleženci uvidevni. Je pa tudi tako, da po gozdu nikamor ne prideš. Lahko se malo vozakaš. Za resnega kolesarja to pač ni. Jaz delam ture po 100 in… ...prikaži več več, grem na morje, grem na Pag. Potujem s kolesom. Pa po gozdu se najde kakšna Uredba o vožnji v naravnem okolju. In je spet problem.
Dnevno prihajam v situacijo, ko se pred semaforjem v koloni čakajoči avtomobili postavijo tako blizu desnemu robu ceste, da ni šans, da bi se prebil mimo njih do semaforja. Naj torej s kolesom stojim 50 m stran od semaforja? Da… ...prikaži več bom čakal še na enega. In potem ostaneta 2 možnosti: ali prehiteti kolono po levi, da se prebijem pred semafor, ali pa po pločniku... Jebem ti teksas na cestah in debilne voznike avtomobilov, ki mislijo samo nase. Mi je glih zadnjič en čefur mahal iz avta, nabijem ga na q
Ampak ne pridem do njega iz že opisanega razloga. S tem, da se semafor za kolesarje VEDNO zapre prej kot semafor za avtomobile. Koliko časa bi jaz moral po tvojem čakati, da pridem čez križišče, ker ne pridem do MENI… ...prikaži več namenjenega semaforja?
V Italiji imajo kolesarji in motoristi dovoljeno prehitevanje po desni povsod razen pred semaforjem in v križiščih. Torej morajo čakati tako kot drugi v prometu.
@stilist 50/2 ZPRCP "Po desni je dovoljeno prehiteti le vozilo, ki zavija levo, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in je zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je… ...prikaži več na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje" Tvoja kategorična trditev torej ne drži. V določenih primerih je dovoljeno prehiteti po desni. Zakaj velikokrat ni prostora, sem pa napisal: zaradi egoističnih voznikov. Ki se pogosto postavijo celo na narisano kolesarsko.
Podjetje ,ki ponujajo najem koles v mestih je postal odličen zaslužek za županove prijatelje in nevarnost za vse udeležence . Koliko teh koles je meja normalnega v mestih ?
Ne, kolesar ne rabi nobene prednosti. Naj lepo spoštujejo predpise pa bo vse vredu. Odnosa do narave pa ne rabimo nič spreminjati. Drugače pa če že omenjaš odnos do narave. Ali je za tebe bolje, da se par tonski tovornjak… ...prikaži več ustavi, da spusti pešca čez cesto, ali pa bi bilo bolje, da počaka pešec.
@vzev ko toliko vztrajaš pri spoštovanju predpisov, boš zagotovo vedel, kdo ima prednost pri prehodu za pešče: pešec ali tvoj 100-tonski tovornjak. Jaz poznam odgovor, kar se tiče predpisov.
P.S. se sicer glede tega strinjam s tabo, če ne bi tako kategorično zahteval spoštovanja predpisov za vsako ceno. Ja, saj vem, treba jih je spoštovati, ker imas sicer na cesti indijo koromandijo, ampak imaš mejne primere, kjer je treba… ...prikaži več tudi malo pameti, strpnosti in uvidevnosti. Predvsem zato, ker ni slednjih, imamo na cestah kaos. Svoje dodajajo še idiotsko sprojektirana križišča in prometne površine.
Vem kakšen je odgovor. Zato sem pa tudi postavil vprašanje, če je to boljše do narave, da se ustavlja tovornjak, namesto da bi počakal pešec. In to bi morali spremeniti. Naj pešec počaka, da je cesta prosta. Bi imeli precej… ...prikaži več manj zbitih pešcev, ki hodijo čez cesto kot kure. Niti pogledajo ne.
@robi2107, ja še vedno vztrajam pri pravilih. Toda če je zakon nesmiseln, se ga naj spremeni. In zato, sem tudi napisal, da bi to morali spremeniti. Naj se zakon spremni, tako da pešci/kolesarji nimajo prednosti, ker bi bilo to za… ...prikaži več vse boljše. Saj pešci nebi več hodili čez cesto kot kure.
Ja, to bi marsikaj rešilo. Jaz bi recimo predpisal, da se morajo avtomobili pred križiščem postaviti pol metra od roba ceste. Potem ne bi imel problema, s katerim sem odprl temo. Bi vsaj počasi prišel mimo vseh tistih avtomobilov. Sam… ...prikaži večam se vedno postavim dovolj stran od roba ceste, ko sem v avtu. Ravno zato, ker vem, kako kesarji kolnemo, ko zaradi neuvidevnosti avtomobilistov po nepotrebnem ne pridemo do NAM namenjenega semaforja.
Zakaj bi se moral ustaviti pol metra od roba? To je neumno? Avto se pač postavi ob desni rob, če zavijaš v desno ali greš naravnost. Kolesarji pa so udeleženci v prometu in naj lepo upoštevajo pravila. Tako zakon je… ...prikaži več čisto normalen in ga nima smisle spreminjati.
Če pred križiščem ni razvrstilnih pasov, se razvrstite: za zavijanje levo - na levo stran smernega vozišča, za vožnjo naravnost ali zavijanje desno - na desno stran smernega vozišča. Zato ne vidim niti enega razloga, da bi kršil zakon, da… ...prikaži veča bi nekomu dovolil, da prav tako krši pravila, ker me prehiteva po desni. Po desni se pač nimaš kaj voziti mimo, razen, če jaz zavijam v levo.
Vzev, kolesar ima svoj semafor, tja pa ga usmeri par metrov kolesarske tik pred križiščem. No koliko semaforjih bi moral jaz po tvojem čakati?? Ali bi komu padla krona z glave, če bi pustil toliko placa, da se kolesar prebije… ...prikaži več do NJEMU namenjenega semaforja. Vidiš, zaradi take neuvidevnosti imamo konflikte. In še jih bomo imeli. Sploh pa to ni prehitevanje, ampak je vožnja mimo. S tem, da je na cesti pogosto narisana kolesarska, pa se avtomobili postavijo gor. Lahko tudi jaz kategorično vztrajam
Pri predpisih in se poserjem na to, če bo 100-tonski kamion moral ustaviti pred prehodom. Tam je pa pešec car. Pa se pejmo. Ampak ne, tam bi pa ti spreminjal pravila. Ne gre to tako.
@robi2107, zakaj bi spreminjal pravila? Ker sedaj je sedaj ta eko politika tako popularna. Vsepovsod tako komplicirajo, po drugi strani, pa se mora kamion ustaviti pešcu. In zakaj bi se zapeljal vstran od roba, če pa imamo v zakonu zapisano,… ...prikaži več da se moram postaviti v desno. In potem še zavijaš v desno, pa te kolesar prehiteva po desni in če nisi dovolj pazljiv, ga lahko povoziš. Na koncu si pa zopet ti kriv, ker kolesar krši pravila.
Drugače, pa kolesarji tako ali tako ne upoštevajo semaforjev. Če gori zelena za avte, bodo upoštevali ta semafor, če se bo pa prižgala zelena za pešce/kolesarje, pa bodo upoštevali tistega. Vsaj večina se tako vozi.
Vzev, zakaj namenoma spregledaš, da ti vztrajno navajam, da imam jaz svoj semafor skupaj s pešci (ki imajo sicer ločeno luč), do tja pa me preusmeri par metrov kolesarske tik pred križiščem? Sicer pa je bil tvoj predlog, da bi… ...prikaži več pravila spremenil tako, da bi pešcu odvzel prednost na prehodu. Kako vozijo eni kolesarji, pa ni moja stvar. Eni vozijo tako, drugi drugače. Ravno tako kot vozijo avtomobilisti in hodijo pešci. Eni pravila upoštevajo, eni jih pa ne. In tega ne moreš posploševati.
Ja, kako pa ti ne razumeš, da si isto udeleženec v prometu in pač upoštevaš pravila. In lepo počakaš, tako kot ostali. Zakaj bi drugi kršili pravila, da jih boš potem lahko tudi ti kršil? Počakaš in je. Čisto enostavno.
Konec koncev pa lahko tudi jaz to obrnem na "bioeko". Če bi bilo manj jebanja kolesarjev, bi jih bilo še več, kar je za okolje lahko samo dobro. A propos prejšnjega odstavka: ne boš me zbil pri zavijanju desno, ker… ...prikaži več bom jaz še pred križiščem šel na kolesarsko in na SVOJ semafor, tam, kjer so tudi pešci. Saj menda to ja razumeš. A če bom moral sestopiti in porivati kolo po ozkem pločniku, zato da pridem do svojega semaforja, boš potem zadovoljen? Boš res imel kaj od tega? Močno dvomim.
In, daj še enkrat preberi viljem komentar. On je začel o spremembi odnosa do narave. Zato, sem pa jaz začel s tem tovornjakom. Drugače je pa tudi logično, da bi pešec počakal, da je prazna cesta, ker bi bilo manj nesreč.
Ja, pa ti moraš do tega semaforja priti. Najboljše, da se ti avti, kar umaknejo na drug pas, samo da boš ti prišel do svojega semaforja. Kaj ima veze če imaš svoj semafor? Do tja se moraš pripeljati, pri tem… ...prikaži več pa ne moreš kršiti pravila.
Tudi moj komentar ima veze z odnosom do narave. Ker je vse prilagojeno plehu in temu, da se kolesarje čim bolj jebe, je kolesarjev manj. Sem vozil tudi po Skandinaviji pa na Danskem in ti povem, da tam avtomobilisti ne… ...prikaži več delijo tvojih pogledov na takšno "sožitje" med udeleženci v prometu.
In ne, ni potrebe, da bi se avto umikal na drug pas. Dovolj je toliko, da pridem mimo. Toliko je vsak vozni pas širok. Vem, ker sam vedno ravnam tako, kadar sem v avtomobilu. P.S. Stavek "S tem, da je… ...prikaži več na cesti pogosto narisana kolesarska, pa se avtomobili postavijo gor," iz enega od zgornjih odgovorov tudi namenoma spregledaš.
Koliko vem, je v zakonu zapisano (ne spomnim se točno kateri odstavek), da voznik lahko pričakuje, da se bodo drugi udeleženci v prometu, upoštevali prometne predpise. Zakaj to ne velja za kolesarje?
Sodba sodisca je logicna. Seveda so kolesarji ki zavijajo brez nakazovanja, ampak so najsibkejsi clen v prometu in jih je treba varovati. Ogromno voznikov telefonira, bulji v lcd ekran vozila in ni pri voznji z glavo. Sodba bo uredila to,… ...prikaži več kar zakon in nadzor ni uspel
Ne, sodba je neumna. Kolesarji naj spoštujejo zakone in je. Vozniki pač nismo vsemogočni, da bi vedeli kadar se kolesarju zazdi, da bo zavil. Ker drugače se lahko samo vozimo za njim. Tudi voznik Twinga je bolj ogrožen od voznik… ...prikaži več Ford Ranger. Ali naj ima zato voznik Twinga drugačne predpise?
Sam dosti kolesarim - se držim roba cestišča in žal opažam, da večina voznikov prehiteva kolesarja nepravilno. Švignejo mimo z ogledalo par milimetrov od roke. To se dogaja najpogosteje ko vozim po črti, ki označuje rob cestišča ali po bankini… ...prikaži več izven cestišča. Preveč voznikov je brezobzirnih do drugih udeležencev v prometu.
Dodal pa bi, da sem tudi doživel to: Ko sem na krasu dohitel skupino kolesarjev iz Italije, ki so vozili vštric po celotnem vozišču in ne samo po svojem voznem pasu. Avto je vozil za njimi kar dolgo, ker se… ...prikaži več mu niso umaknili kar bi tudi bil prekršek kolesarjev. A je brezobzirnih voznikov avtov in kamionov dosti več. Prednjači nepravilno prehitevanje in izsiljevanje prednosti
V cestnoprometnih predpisih, piše, da če delaš kolono, da se moraš umakniti. Ali vidiš enega kolesarja, ki bi se umaknil koloni? Ne vsi lepo delajo gnečo, potem je pač logično, da ga vozniki prehitevajo. Seveda se ne boš vozil 10km/h,… ...prikaži več tam kjer je omejitev 90.
Hitrost vožnje je treba prilagoditi. Tudi TO piše v tvojih predpisih.
vzev,zakaj ste pa potem tako strpni,ko naletite na traktor?!!!
Kolesarjenje je relativno zdrav šport, če odštejemo brezobzirne voznike, ki so verjetno še sami sebi v napoto, zato sovražijo vse ostale udeležence v prometu. Zaradi takih ne bi smeli kolesariti po cestah za avte. Potem imamo drugo kategorijo ljudi, ki… ...prikaži več jih motijo gorski kolesarji, ker kolesarijo po gozdnih poteh, ki so sicer vrisane v vseh zemljevidih. Torej bi po mnenju takih . . . bila dovoljena samo sobna kolesa.
. . . nadaljujem; Takim bi predlagal, da gredo na psihiatrijo in poskušajo ugotoviti zakaj tako sovražijo svet okoli sebe. Če je preveč čudnih ljudi okoli tebe, je verjetno problem pri tebi.
Tlačan, samo nasvet: jaz imam na cesti s kolesom narejenih čez 80 jurjev, če štejem samo športno vožnjo (tiste po opravkih sploh ne merim). In najrajši vozim nekoliko stran od roba, ravno toliko, da avtomobilski idiot ne more pasti mimo… ...prikaži več mene 100/h. Da upočasni. Seveda se mu potem umaknem skrajno desno, da me lahko prehiti tudi samo po svojem voznem pasu. Ampak ne 100/h, temveč s PRIMERNO hitrostjo. Tako kot voziš ti, te bo prej ali slej en kreten zbil s ceste, zrinil z bankine, ker za nobeno..
.. ceno ne bo hotel počakati, da bo nasproti vozeče vozilo šlo mimo, da te bo lahko VARNO prehitel, temveč se bo na vsak način hotel stlačiti vmes, seveda z nezmanjšano hitrostjo. In če bo malo zmanjkalo placa, verjami, de… ...prikaži veče ne bo šel čelno v nasproti vozeč avto, ampak boš ti letel s ceste. Vožnja nekoliko stran od roba je žal edini način, da kretena prisiliš, da upočasni, ko te prehiteva. Sploh, če gre bolj na knap. Kar je itak prepovedano, ampak mnogi tega žal ne upoštevajo.
Hvala Robi; Nasvet je dober, ker tudi sam prakticiram, če je vozni pas bolj ozek in me preblizu prehitevajo. Na prometnih cestah kolesarim zelo malo - kolikor je nujno do gozdnih cest ali povezave med odseki. Ko opazim na makadamu,… ...prikaži več da "idioti" ne nameravajo zmanjšati hitrosti in delajo velik oblak praha za sabo se zadnja leta postavim na sredino ceste in je tako prisiljen zmanjšati hitrost. Od Italijanov pa sem se naučil, da prižgane utripajoče luči tudi podnevi bistveno izboljšajo vidnost.
torej tukaj je premalo podatkov. če se avtomobilist zaleti od zadaj, mislim da ni nobene dileme. cestno pravilo je da je tisti ki se zaleti v tistega pred njim kriv ,ker ne drži kot prvo varnostne razdalje. drugo pa je… ...prikaži več treba je na sodiščih naredit nek red. ne more se kolesar spomniti da bo zavil levo, brez da bi predhodno dovolj prej to svoje dejanje nakazal, recimo kolesar se pelje po cesti in pride do domače hiše in , hop čez celo cesto domov , pa nič odročenja. to pa je po moje krivda.
Se vozim v službo po cestah po cestah brez pločnikov in pred sabo skoraj vsak dan naletim na skupino kolesarjev ki vozijo vštric in kot kokoši. Kaj naj storim v tem primeru? Aja ni dokazljivo. Kamere v avto! In kolesarje… ...prikaži več na kolesarske steze!
tudi kamera ni dokaz,ker ni dovoljeno nekoga snemat brez opozorila,je zgolj posnetek za osebno rabo
To ni res. Posnetek lahko služi, kot pomoč pri razjasnitvi okoliščin. Tako, da če policistu pokažeš posnetek, ga lahko upošteva, če želi.
vzev,probaj,dokaži da je tako
Kaj ti bom jaz iskal članke? Malce si preberi pa boš videl.
Tak dokaz bo na sodišču padel, ker ni pridobljen na zakonit način.
Saj to ni dokaz. To je samo pomoč policistu pri razjasnitvi nesreče.
Ne vem, če. Policaj si bo nesrečo razjasnil na podlagi nedovoljenega dokaza. Če bi on na podlagi tega napisal kazen kršitelju, on pa bi se pritožil, bi sodišče moralo ta dokaz izločiti. Kot da ga ni.
Potem pa malce povprašaj policiste.
Njih nima smisla. Oni kar nekaj pišejo, pa pogosto pojma nimajo.
Na kratko razložim,tisto kar snemaš in prineseš policaju da ga bo kaznoval,to ne obstaja in nikoli ne bo,ko pa policaji iščejo pomoč o razjasnitvi zločina ,ampak vijuganje po cesti je pa prekršek in to ni isto ,vzev uporabljaj malo gavo… ...prikaži več ,da ne bo samo za frizuro dobra
NickMason, če bo kolesar vijugal po cesti, se sigurno ne bo noben policaj lotil tega primera. Če pa boš zbil kolesarja, ker je ta kršil predpise (kar jih tako velika večina), pa bo policaj lahko pogledal posnetek, in tega tudi… ...prikaži več upošteval, pri pisanju kazni. In to bo potem veljalo tudi na sodišču. Ni vsak posnetek, ki ga narediš, avtomatsko tudi neveljaven dokaz.
Vzev, razumi eno: če je dokaz pridobljen nezakonito, formalno ne obstaja. Sploh se ga ne sme omenjati. Če se policaj sklicuje nanj, se sklicuje na prazen nič. Z ničem pa on ne more utemeljiti svoje odločitve. De facto nima temelja.… ...prikaži več In če bi sodnik tak posnetek videl, bi lahko odvetnik zahteval izločitev tega sodnika zaradi okuženosti in da se sojenje dodeli novemu sodniku. Čisto preprosto je to. Takih primerov ne vidiš samo v filmih, ampak jih imaš tudi pri nas. Malo prelistaj sodne kronike.
Če imam v avtu kamero, to ni nezakonito pridobljen dokaz. Daj si malo preberi pravilnike pa tudi kakšne članke. V teh primerih, se pač sodišče odloči ali bo posnetek veljal, kot dokaz ali ne. Ni pa to takoj neveljaven dokaz.
Lahko ti s tisto kamero snemaš sebe. Da snemaš druge, bi pa rabil njihovo privolitev. Morda res ni po defoltu neveljaven dokaz. Ampak če bo odvetnik zahteval izločitev, jo bo najverjetneje dosegel. Verjetno pa res to ni stvar, na katero… ...prikaži več bi sodišče moralo paziti po uradni dolžnosti. Tega si pač ne bi upal trditi.
Ne, ne bo se avtomatsko izločila. Kot sem ti napisal, preberi si malce po internetu. Jaz vem kako je s tem, ti pa lahko trdiš drugače.
Saj sem ti napisal, da sodišče na morda res na to ne pazi po uradni dolžnosti, bo pa nelegalno pridobljen dokaz moralo izločiti, če bo tako zahteval odvetnik obtoženega.
Očitno ne razumeš, da to ni nelegalno pridobljen posnetek. In sodišče takšnega dokaza, ne bo kar tako izločilo tudi, če bo to zahteval odvetnik.
https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-roke/kamera-v-avtu-je-posnela-nesreco-je-to-dokaz-380191
Nelegalno pridobljen je zato, ker si nekoga snemal brez njegovega privoljenja. Ne samo to. Celo ovadil bi te lahko po čl. 149/1 KZ-1 https://zakonodaja.com/zakon/kz/149-clen-neupraviceno-slikovno-snemanje Preberi si še člen 18/2 ZKP, pa s tem v povezavi https://www.iusinfo.si/medijsko-sredisce/v-srediscu/277948, potem bova pa naprej debatirala.
Kako sta dobra. Vsa kar sem jaz pisal, sta sedaj sama našla na strani. Dajta si vidva malce prebrati to kar sta prilepila.
@NickMason, v članku ti lepo piše - "... ampak je to vsebina posnetka, če omogoča spoznavanja oziroma ugotavljanje pomembnih dejstev. Na podlagi prijave in posnetka je mogoče oglobiti kršitelja le, če prijavitelj sodeluje kot priča in se v postopku dejansko… ...prikaži večo ugotovi obstoj prekrška. In kaj sem jaz drugega pisal? Posnetek služi, kot pomoč pri razjasnitvi okoliščin.
@robi2107 in tudi ti si lepo prilepil. Sicer za zvočni posnetek, toda isto veljala za posnetek. "Kot rečeno, je Vrhovno sodišče v dosedanjih primerih, ko je presojalo dopustnost dokaza – »zasebnega posnetka« v kazenskem postopku, tehtalo med različnimi človekovimi pravicami… ...prikaži več in sicer med obdolženčevo pravico do zasebnosti na eni strani in oškodovančevo pravico do varnosti na drugi strani."
In če te jaz zbijem, ker ti kršiš pravila, se bo pač posnetek upošteval, in ga odvetnik ne bo mogel kar tako spodbijati. Tudi ti lepo piše, da imaš lahko nadzorno kamero, pa se lahko upošteva, tudi če nimaš nobenih znakov.
vzev,da se vrnemo na začetek ,torej kolesarji vozijo vštric in ti jih boš na podlagi posnetka prijavil,ha ha ha,to bi rad videl v živo.Probaj se držat teme ,ne navalit kot majmun na banane,prekršek še na sodišče ne greš,dobiš kazen takoj… ...prikaži več oz. po pošti,tvoja kamera pa nima nič s tem da bi lahko na podlagi tega poslali kazen,po tvoji logiki bi na sto tisoče kazni vsevprek pošiljali,saj kamero imajo že vsi ,telefon ima celo kvalitetno ločljivost isto kot kamera.
Raziskovanje zločina ,nesreče ,pobeg itd bo pa tako kot ti pišeš,ne pa za vijuganje kolesarjev.
Sam sem ogromno na cesti s kolesom (v povprečju na leto med 10.000 in 14.000km). Moja opažanja,če se vozniku za mano umikam ob rob,bo še bolj silil vame pri prehitevanju,najraje imaam tiste,ki prehitevajo v nepreglednih ovinkih (sam takrat vozniku nakažem… ...prikaži več naj počaka, v primeru,da je cesta frej,mu nakažem da me lahko prehiti)!!! Kar se tiče vožnje po mestih, je pa to katastrofalno,tako pri voznikih kot pri kolesarjih!!!
@vzev sam sem se velikokrat umaknil s ceste, ko sem opazil, da se je za mano nabrala kolona avtomobilov, ki me ni mogla varno prehiteti. In glede na to, da sem ob robu ceste in imam zato boljši pregled na… ...prikaži več ovinkih, tudi pokažem za mano vozečemu avtu, da me lahko varno prehiti, če ta možnost obstaja, on pa tega ne more videti dovolj zgodaj, da bi lahko pravočasno "skočil". Ampak za to je treba nekaj uvidevnisti. Problem je, če eni le to zahtevajo samo od drugih, sami je pa ne premorejo nič.
Tole sem ti sicer hotel pripeti k tvojemu odgovoru tlačanu par postov višje.
Potem si pa tisti 1%, ki se umakne. Ker še nisem doživel enega kolesarja, ki se bi umaknil. Pa tudi če za njim vozi tovornjak, ki ga ne more kar tako prehiteti. Drugače pa ne razumem, kaj imate sploh za… ...prikaži več delati z kolesom sredi prometne ceste. Jaz se res nimam nobene volje nastavljat s kolesom po glavnih cestah. Je precej boljši užitek iti s kolesom kam v naravo, po praznih gozdnih cestah.
Kako SREDI prometne ceste??? Vozim ob robu ceste, ki NI namenjena izključno motornim vozilom. Kje je tvoj problem? Menda ja ne misliš, da bos ti odrejal, kje se lahko kdo vozi??
Nikjer nisem ničesar odrejal. Samo napisal sem, da ne razumem kolesarje, ki imajo voljo voziti med to gnečo, če je pa bolje se peljati kje v naravo, kjer imaš mir.
To se načelno strinjam, vendar tudi na cesti ni problema, če so udeleženci uvidevni. Je pa tudi tako, da po gozdu nikamor ne prideš. Lahko se malo vozakaš. Za resnega kolesarja to pač ni. Jaz delam ture po 100 in… ...prikaži več več, grem na morje, grem na Pag. Potujem s kolesom. Pa po gozdu se najde kakšna Uredba o vožnji v naravnem okolju. In je spet problem.
Dnevno prihajam v situacijo, ko se pred semaforjem v koloni čakajoči avtomobili postavijo tako blizu desnemu robu ceste, da ni šans, da bi se prebil mimo njih do semaforja. Naj torej s kolesom stojim 50 m stran od semaforja? Da… ...prikaži več bom čakal še na enega. In potem ostaneta 2 možnosti: ali prehiteti kolono po levi, da se prebijem pred semafor, ali pa po pločniku... Jebem ti teksas na cestah in debilne voznike avtomobilov, ki mislijo samo nase. Mi je glih zadnjič en čefur mahal iz avta, nabijem ga na q
Ja, zakaj pa nebi počaka? Saj ostali tudi čakajo. Po desni se pač ne prehiteva.
Desni rob ceste je namenjen kolesarjem.
Imamo mi tudi svoj semafor, če še nisi opazil.
Po desni se ne prehiteva in pika. Svoj semafor pa ima kolesar, če je kolesarska pot.
Ampak ne pridem do njega iz že opisanega razloga. S tem, da se semafor za kolesarje VEDNO zapre prej kot semafor za avtomobile. Koliko časa bi jaz moral po tvojem čakati, da pridem čez križišče, ker ne pridem do MENI… ...prikaži več namenjenega semaforja?
V Italiji imajo kolesarji in motoristi dovoljeno prehitevanje po desni povsod razen pred semaforjem in v križiščih. Torej morajo čakati tako kot drugi v prometu.
Stilist, ni res. Kolesarske je pogosto samo par metrov pred križiščem.
@stilist 50/2 ZPRCP "Po desni je dovoljeno prehiteti le vozilo, ki zavija levo, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in je zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je… ...prikaži več na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje" Tvoja kategorična trditev torej ne drži. V določenih primerih je dovoljeno prehiteti po desni. Zakaj velikokrat ni prostora, sem pa napisal: zaradi egoističnih voznikov. Ki se pogosto postavijo celo na narisano kolesarsko.
Itak pa v tem primeru ne gre za prehitevanje, ampak za vožnjo mimo.
Takšne kot si ti,je najboljše,da čimprej povozi kakšen tovornjak ali avtobus,ko rinete med pločnik in vozilo,pa se jih bo precej oddahnilo......
Sam, ti si en navaden kreten, nevreden obstoja.
Če le lahko vsem prepotentnim biciklistom zaprem pot na semaforju za prehitevanje po desni, pa nej se jebejo, če hočjo!!
Ti si pa svoje sorte idiot. Jebi se ti in tvoj pleh kurac prepotentni. Z veselhem ti razbijem pizdo, če te kdaj srečam. Pa me pojdi potem tožit.
robi2107 , morjo pa ljudje prit ne pa oblečene žabe!!!!
O kakšnih žabah ti sanjaš, kretenoid zarukani?
Podjetje ,ki ponujajo najem koles v mestih je postal odličen zaslužek za županove prijatelje in nevarnost za vse udeležence . Koliko teh koles je meja normalnega v mestih ?
Kolesa so v mestu zelo dobrodošla, avtomobili pa bi morali biti omejeni, ali pa popolnoma izločeni iz mestnega prometa.
Logično bi bilo najprej urediti kolesarske poti in na osnovi tega ustrezno število koles . Ampak to je preveč za naše urbaniste .
Čim več, Leon. Čim več. Koles bi bilo še več, če bi bila infrastruktura boljša.
Kolesar bi moral imeti po sod prednost, tako kot pešec ker moramo nujno spremeniti odnos do Narave.
Ne, kolesar ne rabi nobene prednosti. Naj lepo spoštujejo predpise pa bo vse vredu. Odnosa do narave pa ne rabimo nič spreminjati. Drugače pa če že omenjaš odnos do narave. Ali je za tebe bolje, da se par tonski tovornjak… ...prikaži več ustavi, da spusti pešca čez cesto, ali pa bi bilo bolje, da počaka pešec.
@vzev ko toliko vztrajaš pri spoštovanju predpisov, boš zagotovo vedel, kdo ima prednost pri prehodu za pešče: pešec ali tvoj 100-tonski tovornjak. Jaz poznam odgovor, kar se tiče predpisov.
P.S. se sicer glede tega strinjam s tabo, če ne bi tako kategorično zahteval spoštovanja predpisov za vsako ceno. Ja, saj vem, treba jih je spoštovati, ker imas sicer na cesti indijo koromandijo, ampak imaš mejne primere, kjer je treba… ...prikaži več tudi malo pameti, strpnosti in uvidevnosti. Predvsem zato, ker ni slednjih, imamo na cestah kaos. Svoje dodajajo še idiotsko sprojektirana križišča in prometne površine.
Vem kakšen je odgovor. Zato sem pa tudi postavil vprašanje, če je to boljše do narave, da se ustavlja tovornjak, namesto da bi počakal pešec. In to bi morali spremeniti. Naj pešec počaka, da je cesta prosta. Bi imeli precej… ...prikaži več manj zbitih pešcev, ki hodijo čez cesto kot kure. Niti pogledajo ne.
Kaj bova zdaj vztrajala pri pravilih ali ne. Ker upoštevati pravila selektivno, kadar komu ustrezajo, to pač ne gre.
Z vidika narave se strinjam.
@robi2107, ja še vedno vztrajam pri pravilih. Toda če je zakon nesmiseln, se ga naj spremeni. In zato, sem tudi napisal, da bi to morali spremeniti. Naj se zakon spremni, tako da pešci/kolesarji nimajo prednosti, ker bi bilo to za… ...prikaži več vse boljše. Saj pešci nebi več hodili čez cesto kot kure.
Ja, to bi marsikaj rešilo. Jaz bi recimo predpisal, da se morajo avtomobili pred križiščem postaviti pol metra od roba ceste. Potem ne bi imel problema, s katerim sem odprl temo. Bi vsaj počasi prišel mimo vseh tistih avtomobilov. Sam… ...prikaži večam se vedno postavim dovolj stran od roba ceste, ko sem v avtu. Ravno zato, ker vem, kako kesarji kolnemo, ko zaradi neuvidevnosti avtomobilistov po nepotrebnem ne pridemo do NAM namenjenega semaforja.
Zakaj bi se moral ustaviti pol metra od roba? To je neumno? Avto se pač postavi ob desni rob, če zavijaš v desno ali greš naravnost. Kolesarji pa so udeleženci v prometu in naj lepo upoštevajo pravila. Tako zakon je… ...prikaži več čisto normalen in ga nima smisle spreminjati.
Če pred križiščem ni razvrstilnih pasov, se razvrstite: za zavijanje levo - na levo stran smernega vozišča, za vožnjo naravnost ali zavijanje desno - na desno stran smernega vozišča. Zato ne vidim niti enega razloga, da bi kršil zakon, da… ...prikaži veča bi nekomu dovolil, da prav tako krši pravila, ker me prehiteva po desni. Po desni se pač nimaš kaj voziti mimo, razen, če jaz zavijam v levo.
Vzev, kolesar ima svoj semafor, tja pa ga usmeri par metrov kolesarske tik pred križiščem. No koliko semaforjih bi moral jaz po tvojem čakati?? Ali bi komu padla krona z glave, če bi pustil toliko placa, da se kolesar prebije… ...prikaži več do NJEMU namenjenega semaforja. Vidiš, zaradi take neuvidevnosti imamo konflikte. In še jih bomo imeli. Sploh pa to ni prehitevanje, ampak je vožnja mimo. S tem, da je na cesti pogosto narisana kolesarska, pa se avtomobili postavijo gor. Lahko tudi jaz kategorično vztrajam
Pri predpisih in se poserjem na to, če bo 100-tonski kamion moral ustaviti pred prehodom. Tam je pa pešec car. Pa se pejmo. Ampak ne, tam bi pa ti spreminjal pravila. Ne gre to tako.
@robi2107, zakaj bi spreminjal pravila? Ker sedaj je sedaj ta eko politika tako popularna. Vsepovsod tako komplicirajo, po drugi strani, pa se mora kamion ustaviti pešcu. In zakaj bi se zapeljal vstran od roba, če pa imamo v zakonu zapisano,… ...prikaži več da se moram postaviti v desno. In potem še zavijaš v desno, pa te kolesar prehiteva po desni in če nisi dovolj pazljiv, ga lahko povoziš. Na koncu si pa zopet ti kriv, ker kolesar krši pravila.
Drugače, pa kolesarji tako ali tako ne upoštevajo semaforjev. Če gori zelena za avte, bodo upoštevali ta semafor, če se bo pa prižgala zelena za pešce/kolesarje, pa bodo upoštevali tistega. Vsaj večina se tako vozi.
Vzev, zakaj namenoma spregledaš, da ti vztrajno navajam, da imam jaz svoj semafor skupaj s pešci (ki imajo sicer ločeno luč), do tja pa me preusmeri par metrov kolesarske tik pred križiščem? Sicer pa je bil tvoj predlog, da bi… ...prikaži več pravila spremenil tako, da bi pešcu odvzel prednost na prehodu. Kako vozijo eni kolesarji, pa ni moja stvar. Eni vozijo tako, drugi drugače. Ravno tako kot vozijo avtomobilisti in hodijo pešci. Eni pravila upoštevajo, eni jih pa ne. In tega ne moreš posploševati.
Ja, kako pa ti ne razumeš, da si isto udeleženec v prometu in pač upoštevaš pravila. In lepo počakaš, tako kot ostali. Zakaj bi drugi kršili pravila, da jih boš potem lahko tudi ti kršil? Počakaš in je. Čisto enostavno.
Konec koncev pa lahko tudi jaz to obrnem na "bioeko". Če bi bilo manj jebanja kolesarjev, bi jih bilo še več, kar je za okolje lahko samo dobro. A propos prejšnjega odstavka: ne boš me zbil pri zavijanju desno, ker… ...prikaži več bom jaz še pred križiščem šel na kolesarsko in na SVOJ semafor, tam, kjer so tudi pešci. Saj menda to ja razumeš. A če bom moral sestopiti in porivati kolo po ozkem pločniku, zato da pridem do svojega semaforja, boš potem zadovoljen? Boš res imel kaj od tega? Močno dvomim.
KER IMAM SVOJ SEMAFOR!!!
In, daj še enkrat preberi viljem komentar. On je začel o spremembi odnosa do narave. Zato, sem pa jaz začel s tem tovornjakom. Drugače je pa tudi logično, da bi pešec počakal, da je prazna cesta, ker bi bilo manj nesreč.
Ja, pa ti moraš do tega semaforja priti. Najboljše, da se ti avti, kar umaknejo na drug pas, samo da boš ti prišel do svojega semaforja. Kaj ima veze če imaš svoj semafor? Do tja se moraš pripeljati, pri tem… ...prikaži več pa ne moreš kršiti pravila.
@robi2107, ja lahko porivaš kolo po pločniku, pa ne bo nihče kršil nobenega pravila. Vidiš, da imaš rešitev.
Tudi moj komentar ima veze z odnosom do narave. Ker je vse prilagojeno plehu in temu, da se kolesarje čim bolj jebe, je kolesarjev manj. Sem vozil tudi po Skandinaviji pa na Danskem in ti povem, da tam avtomobilisti ne… ...prikaži več delijo tvojih pogledov na takšno "sožitje" med udeleženci v prometu.
In ne, ni potrebe, da bi se avto umikal na drug pas. Dovolj je toliko, da pridem mimo. Toliko je vsak vozni pas širok. Vem, ker sam vedno ravnam tako, kadar sem v avtomobilu. P.S. Stavek "S tem, da je… ...prikaži več na cesti pogosto narisana kolesarska, pa se avtomobili postavijo gor," iz enega od zgornjih odgovorov tudi namenoma spregledaš.
Koliko vem, je v zakonu zapisano (ne spomnim se točno kateri odstavek), da voznik lahko pričakuje, da se bodo drugi udeleženci v prometu, upoštevali prometne predpise. Zakaj to ne velja za kolesarje?