Jaz sem že kar v letih in z dvema milijonoma prevoženih kilometrov. Rad vozim in to zelo skoncentrirano. Telefoniram sploh ne, pa tudi pogovarjam se ne med vožnjo. Vožnja je užitek in tudi tek pred smrtjo. Dobivam pa občutek, da… ...prikaži več sicer inteligentni ljudje vržejo možgane proč, ko se vsedejo za volan.
Citat:"Predpisana globa za nepravilno razvrstitev znaša 200 evrov." Izgleda, da jo je dobilo premalo voznikov. Namreč, ko se postaviš pravilno, te čudno gledajo. Če jim pokažeš, da se naj razvrstijo, pa še toliko bolj!"Iz spodnjih posnetkov, ki… ...prikaži veči nam jih je posredoval Dars, pa je razvidno, da so nekateri vozniki tudi danes pozabili na vzpostavitev reševalnega pasu." Mislite zapisat "večina" oz. "skoraj vsi" ? Ne olepševat, ko pa vemo iz prakse da je situacija v tem zelo slaba. Skoraj nihšče se ne potrudi sproščati sredine za morebitna vozila na nujni vožnji.
Dars je tudi zanikrn, ker ne namesti zadostno število oglasnih panojev , kjer bi razložili zakaj so zastoji in kako naj se postopa.Ker marsikdo ne ve, da je nesreča in kako postopati ali pa je pozabil.Ko se kolona… ...prikaži več premika počasi pač ne veš, da je nesreča.
A ti to resno ali si "toliko g**p"? Reakcijski čas darsa oz. cena takega sistema. A ni lažje, da ko se dela kolona, že hkrati gradi prazen pas na sredini ne glede na vzrok, saj ga praviloma ne poznaš.
Ni panike, očitno SLO vozači potrebujejo kruto vzgojo: VsE vozače nagont delt v kamnolom, ki ima eno stran v senci, druga pa na "da te ožeže".. al bojo vsi prišli "jogurti" ven.. - upam da NAUČENI...
Tole bi pa bla pretočnost prometa za vse ostale "nenesrečne" dogodke ja.Meni se ta predlog oziroma "must", da se vsakič ko je kolona, vozniki razvrstijo tako, da je po sredini plac, mal mimo. Velikokrat gre samo za gnečo (sploh… ...prikaži več zdej v poletnem času), tko da bi s tem preventivnim razvrščanjem nardil še dodatno gnečo in še daljše kolone. Tudi iz počivališča je videt, da je folk rinu v kolono-ker niso vedeli, da je nesreča. Verjamem, da če bi nekdo postavil neko tablo, da je cesta zaprta ali pa da je nesreča, bi ljudje raje ostali na počivališču (kar bi bilo tudi bolje), kot pa da so se šli rint v kolono in čakat par ur.Sploh, kar se tujcev tiče, ker tujci pač ne poznajo vseh obvozov, kot jih poznamo mi in veliko njih se tudi ne odloči za obvoz in raje počakajo. Ubistvu tu ni kej za narest, le to, da se nekako čimbolj obvešča in da imajo vsi tisti, ki stojijo v koloni možgane na mestu, da lahko TAKOJ reagirajo (v primeru, da se je treba umaknit in narest prostor vozilom s prednostjo
V Ljubljani dnevno videvam folk, ki zaradi preglasne muzike ali čačkanja po telefonu preslišijo/spregledajo vizila s prednostjo. kakšnim še takrat, ko jim rešilec za rit pripelje ni nič jasno in se obračajo, kot "bolan srat". Takim bi takoj kazni pisala.… ...prikaži več Ampak prometa pa ne bi obremenjevala po nepotrebnem, ker vse to potem vpliva še na ostale stvari, ki lahko postanejo potencialni razlogi za nesreče. če si z možgani na cesti, lahko takoj reagiraš in tu je to bistveno. Ne pa da igraš badbinton zraven avta. Jaz sem pri vsaki koloni pozorna na to, da mi lahko s hrbta pripelje vozilo s prednostjo. In se takoj umaknem, še ko je daleč stran-če se le lahko. Ampak folk pa kr neki sanja....
Nič ni ".mimo" Zastoj ali nesreča, umakni se na na prehitevalnem pasu, povsem levo., na voznem pa desno. A je to težko???? Jaz na navadni cesti, če se ustavlja (zastoj ali kaj drugega), vedno zapeljem skrajno desno in se ustavim.<br… ...prikaži več />Še nikoli nisem vozil kamiona pa prekleto dobro vem, da kamion v ovinku (posebno, če je oster in ozka cesta) potrebuje precej prostora, da lahko spelje ovinek. Pa hudiča, a nič ne veste o prometu in šofiranju???
Na cesti je veliko zahodnih tujcev. Ne pozabit tega! Če njih ne bi bilo, bi skoraj vsi vozili po sredini pasu. Tujci pa so dajali vzgled. Vem iz današnje vožnje po primorski AC. (Nisem bil v zastoju.)
Kaj pa odstavni pas(tam kjer je) ? Včasih je velelo, da je moral odstavni pas (razen nujnih zadev) biti prazen, ker so vozila s prednostjo vozila po odstavnem pasu. Vozniki "stare šole" so verjetno navajeni na to pravilo. To so… ...prikaži več tudi mene v AŠ učili, pa nisem voznik "stare šole". Še vedno pa ne vidim smisla v tem, ker bi sprožilo samo večje kolone, še več živčnosti, še več čakanja. Jaz se na navadnih cestah v kolini nikoli ne umikam preventivno. Sledim pa dogajanju in če slišim rešilca v daljavi, se umaknem, magari na pločnik.Kamorkoli, da mu naredim pot. Pravočasno. Problem je samo v nesledenju prometa in pa v ozadju verjetno tudi preutrujenosti in tako dalje.
@papaja popif** vedno! Kot prostovoljni gasilec mam to nekako avtomatično. Parkrat na poti pogasil goreč avto, pomagal pri kaki nesreči pred prihodom policije in gasilcev. Pa ti?
Da, samo kdaj bo postavil tablo, če pa bo obtičal v koloni, kot vsi drugi? Razen da ima osebje črpalke oz. postajališča to nalogo na klic. Kultura in strpnost pomagata. Če je kolona, potem je že nek razlog zanjo.… ...prikaži več To je lahko nesreča in zato se temu primerno ukrepa.
In miško kdaj si se ti pravilno razporedil.Ne me basat.
Jaz sem že kar v letih in z dvema milijonoma prevoženih kilometrov. Rad vozim in to zelo skoncentrirano. Telefoniram sploh ne, pa tudi pogovarjam se ne med vožnjo. Vožnja je užitek in tudi tek pred smrtjo. Dobivam pa občutek, da… ...prikaži več sicer inteligentni ljudje vržejo možgane proč, ko se vsedejo za volan.
Vsak dan srečam vsaj 15 tovornjakov na regionalni cesti, in najmanj 14 od njih vozi čez črto, ker šofer visi na telefonu:(
Vse spoštovanje tvojim kilometrom banja.Jaz z mojimi 600 tisoč te ne ujamem nikoli.Težko.
Citat:"Predpisana globa za nepravilno razvrstitev znaša 200 evrov." Izgleda, da jo je dobilo premalo voznikov. Namreč, ko se postaviš pravilno, te čudno gledajo. Če jim pokažeš, da se naj razvrstijo, pa še toliko bolj!"Iz spodnjih posnetkov, ki… ...prikaži veči nam jih je posredoval Dars, pa je razvidno, da so nekateri vozniki tudi danes pozabili na vzpostavitev reševalnega pasu." Mislite zapisat "večina" oz. "skoraj vsi" ? Ne olepševat, ko pa vemo iz prakse da je situacija v tem zelo slaba. Skoraj nihšče se ne potrudi sproščati sredine za morebitna vozila na nujni vožnji.
Od šofiranja naši vrli šoferji v glavnem vedo samo to, kako se telefonira.Da se vozi desno, vedo (skoraj!!!) vsi. Kaj več o prometu pa že ne vedo.
Dars je tudi zanikrn, ker ne namesti zadostno število oglasnih panojev , kjer bi razložili zakaj so zastoji in kako naj se postopa.Ker marsikdo ne ve, da je nesreča in kako postopati ali pa je pozabil.Ko se kolona… ...prikaži več premika počasi pač ne veš, da je nesreča.
A ti to resno ali si "toliko g**p"? Reakcijski čas darsa oz. cena takega sistema. A ni lažje, da ko se dela kolona, že hkrati gradi prazen pas na sredini ne glede na vzrok, saj ga praviloma ne poznaš.
Ni panike, očitno SLO vozači potrebujejo kruto vzgojo: VsE vozače nagont delt v kamnolom, ki ima eno stran v senci, druga pa na "da te ožeže".. al bojo vsi prišli "jogurti" ven.. - upam da NAUČENI...
Tole bi pa bla pretočnost prometa za vse ostale "nenesrečne" dogodke ja.Meni se ta predlog oziroma "must", da se vsakič ko je kolona, vozniki razvrstijo tako, da je po sredini plac, mal mimo. Velikokrat gre samo za gnečo (sploh… ...prikaži več zdej v poletnem času), tko da bi s tem preventivnim razvrščanjem nardil še dodatno gnečo in še daljše kolone. Tudi iz počivališča je videt, da je folk rinu v kolono-ker niso vedeli, da je nesreča. Verjamem, da če bi nekdo postavil neko tablo, da je cesta zaprta ali pa da je nesreča, bi ljudje raje ostali na počivališču (kar bi bilo tudi bolje), kot pa da so se šli rint v kolono in čakat par ur.Sploh, kar se tujcev tiče, ker tujci pač ne poznajo vseh obvozov, kot jih poznamo mi in veliko njih se tudi ne odloči za obvoz in raje počakajo. Ubistvu tu ni kej za narest, le to, da se nekako čimbolj obvešča in da imajo vsi tisti, ki stojijo v koloni možgane na mestu, da lahko TAKOJ reagirajo (v primeru, da se je treba umaknit in narest prostor vozilom s prednostjo
V Ljubljani dnevno videvam folk, ki zaradi preglasne muzike ali čačkanja po telefonu preslišijo/spregledajo vizila s prednostjo. kakšnim še takrat, ko jim rešilec za rit pripelje ni nič jasno in se obračajo, kot "bolan srat". Takim bi takoj kazni pisala.… ...prikaži več Ampak prometa pa ne bi obremenjevala po nepotrebnem, ker vse to potem vpliva še na ostale stvari, ki lahko postanejo potencialni razlogi za nesreče. če si z možgani na cesti, lahko takoj reagiraš in tu je to bistveno. Ne pa da igraš badbinton zraven avta. Jaz sem pri vsaki koloni pozorna na to, da mi lahko s hrbta pripelje vozilo s prednostjo. In se takoj umaknem, še ko je daleč stran-če se le lahko. Ampak folk pa kr neki sanja....
Nič ni ".mimo" Zastoj ali nesreča, umakni se na na prehitevalnem pasu, povsem levo., na voznem pa desno. A je to težko???? Jaz na navadni cesti, če se ustavlja (zastoj ali kaj drugega), vedno zapeljem skrajno desno in se ustavim.<br… ...prikaži več />Še nikoli nisem vozil kamiona pa prekleto dobro vem, da kamion v ovinku (posebno, če je oster in ozka cesta) potrebuje precej prostora, da lahko spelje ovinek. Pa hudiča, a nič ne veste o prometu in šofiranju???
Na cesti je veliko zahodnih tujcev. Ne pozabit tega! Če njih ne bi bilo, bi skoraj vsi vozili po sredini pasu. Tujci pa so dajali vzgled. Vem iz današnje vožnje po primorski AC. (Nisem bil v zastoju.)
Kaj pa odstavni pas(tam kjer je) ? Včasih je velelo, da je moral odstavni pas (razen nujnih zadev) biti prazen, ker so vozila s prednostjo vozila po odstavnem pasu. Vozniki "stare šole" so verjetno navajeni na to pravilo. To so… ...prikaži več tudi mene v AŠ učili, pa nisem voznik "stare šole". Še vedno pa ne vidim smisla v tem, ker bi sprožilo samo večje kolone, še več živčnosti, še več čakanja. Jaz se na navadnih cestah v kolini nikoli ne umikam preventivno. Sledim pa dogajanju in če slišim rešilca v daljavi, se umaknem, magari na pločnik.Kamorkoli, da mu naredim pot. Pravočasno. Problem je samo v nesledenju prometa in pa v ozadju verjetno tudi preutrujenosti in tako dalje.
@papaja popif** vedno! Kot prostovoljni gasilec mam to nekako avtomatično. Parkrat na poti pogasil goreč avto, pomagal pri kaki nesreči pred prihodom policije in gasilcev. Pa ti?
Da, samo kdaj bo postavil tablo, če pa bo obtičal v koloni, kot vsi drugi? Razen da ima osebje črpalke oz. postajališča to nalogo na klic. Kultura in strpnost pomagata. Če je kolona, potem je že nek razlog zanjo.… ...prikaži več To je lahko nesreča in zato se temu primerno ukrepa.