ce tankate pri petrolu potem boste se vec porabili goriva ker petrol vara in ima nastavljene crpalke vsaj kot vem na avtocesta pri vsakem litru goriva vas okrog prenesejo za dl. goriva dokazano a nazalost to je drzavna firma in… ...prikaži več jim nemores dokazati
Ludvig to lahko tudi jaz potrdim. pa drago je , in to prokleto drago zanič gorivo pri petroluu. Petrol me je že večkrat tudi na drugih področjih nategnil.
vidim da minuse dajete pravici. meni se zdi da je najbolj realna poraba pri tempomatu na avtocesti pr 130 na uro.takrat motor lepo dela in zmerno se dodaja ali zmanšuje moč ko je to potrebno in ni ne pumpanja gasa… ...prikaži veča ko to počnejo določene ženske in tudi cukanja ni .drugače pa se jaz požvižgam na vse kar mediji pišejo o porabi ,ker vse skupaj je laz kar je napisano tu v članku .če imaš pri sodobnem dizlu zelo male obrate med vožnjo se matra motor in najebe egr ventil in dpf filter trdih delcev ki pa ni mali strošek. drugač pa ko je motor hladen ga pazi dokler ne pride temperatura motorja na svoje pol pa daj motorju dihat in nebo nč višja poraba kot pa da se vozi na 1500 obr.ali še manj .samo 10x večji so pol stroški na servisu kot pa se dejansko porabi goriva in plača .
... a je v centru, še kaj odprtega..
ce tankate pri petrolu potem boste se vec porabili goriva ker petrol vara in ima nastavljene crpalke vsaj kot vem na avtocesta pri vsakem litru goriva vas okrog prenesejo za dl. goriva dokazano a nazalost to je drzavna firma in… ...prikaži več jim nemores dokazati
se strinjam ludvik,da o drugih mahinacijah ne govorimo
A JE V ŠIŠKI ŠE KAJ ODPRTEGA
seveda za pravega deda
pa tankajte na OMW bencin in nafto pa bo vse kul
Ludvig to lahko tudi jaz potrdim. pa drago je , in to prokleto drago zanič gorivo pri petroluu. Petrol me je že večkrat tudi na drugih področjih nategnil.
vidim da minuse dajete pravici. meni se zdi da je najbolj realna poraba pri tempomatu na avtocesti pr 130 na uro.takrat motor lepo dela in zmerno se dodaja ali zmanšuje moč ko je to potrebno in ni ne pumpanja gasa… ...prikaži veča ko to počnejo določene ženske in tudi cukanja ni .drugače pa se jaz požvižgam na vse kar mediji pišejo o porabi ,ker vse skupaj je laz kar je napisano tu v članku .če imaš pri sodobnem dizlu zelo male obrate med vožnjo se matra motor in najebe egr ventil in dpf filter trdih delcev ki pa ni mali strošek. drugač pa ko je motor hladen ga pazi dokler ne pride temperatura motorja na svoje pol pa daj motorju dihat in nebo nč višja poraba kot pa da se vozi na 1500 obr.ali še manj .samo 10x večji so pol stroški na servisu kot pa se dejansko porabi goriva in plača .