Če prav razumem, ni cilj, da bi pohitrili mestni promet, temveč da bi upočasnili avtomobilski promet, da bi postal mestni promet bolj konkurenčen. BOLANO!!! In take paciente plačujemo iz proračuna...
Če želijo da bi ljudje uporabljali JPP naj najprej uredijo povezave... npr. do Domžal, ki je slabih 10 min od Ljubljane z avtom ob sobotah in nedeljah ne vozi vlak... vozi zato avtobus na 1 uro pa še to je… ...prikaži več cena skoraj da 3 eur pa vozim se skoraj 45 min ker zavije v vsak zaselek....
Uporabljam javni prevoz: vlak+ peš (v slabem vremenu LPP), ampak ko poslušam te brihte, kako se premalo uporablja javni prevoz, mi je popolnoma jasno, da ga oni ne.
Od točke A do točke B... direktna trola = 1.5h (samo vožnja z LPP, brez pešačenja do postaje, čakanja in spet pešačenja), z avtomobilom 15min... v eno smer. Stroškovno gledano, sem na istem, časovno z avtomobilom privarčujem dobra pol dneva… ...prikaži več življenja vsakih 5 delavnih dni!
joj, spet ta Žlender... Primer tipičnega aparatčika, ki je celo življenje preživel na udobnih stočkih brez kakršnih koli rezultatov. Pri varnosti je znal le navijati za dvigovanje glob za prekrške. Nesposobnež do amena.
Vsekakor pričakujem, da g. Žlender nima in ne uporablja avtomobila. Aja, če ga nima in ne uporablja, zakaj se potem vtika na to področje?Če ga ima, zakaj potem drugim želi bolj papeške predpisa od papeža?
tudi graz, ki ga tako radi navajajo ni ves v 30 coni. pa tam je mestni promet urejen v 0.mogoče bi bilo dobro, da bi kdo od teh birokratov šel tja in si to ogledal.iz podeželja v mesto… ...prikaži več praktično ni možno priti drugače kot peš ali pa z svojim prevozom.in je čisto vseeno ali greš v mb, lj, ms, kp itd. javnega prevoza pri nas za tiste, ki so v zaselkih praktično ni. tudi povezave med mesti so bolj tak.tak, pa še cenovno so neugodne
Žlender in Zajc sta v precejšnji mrei odgovorna za trenutno stanje v prometu.Seveda je potrebno upoštevati tudi družbeno stanje, ki ja drug pomemben faktor.Prej navedena sta v preteklosti v veliki meri zagovarjala represijo, šele v zadnjih parih letih… ...prikaži več sta ugotovila, da obstaja tudi vzgoja. Da je promet in obnašnanje v njem kompleksnejše dogajanje, kot to sedaj upošteva zakon o polnjenju proračuna (državnega/občinskega),.. pardon zakon o varnosti cestnega prometa.Bi se mogoča ti "prihodki" označili, kot strogo namenski? Namen je jasno vzgoja in izobraževanje udeležencev v prometu.Varsnot vprometu je zgubljen primer, ker imajo vsi vpleteni svoje interese in vsi ti interesi so pripeljali do trenutnega stanja. Na to temo se pa najbrž vsi strinjamo, da ni zadovoljivo. Ali lahko pričakujemo od obstoječega sitema, da bo prirpavil kaj boljšega? Realno ne! Zadnjih ne vem koliko let so se trepljali po ramah, v smilsu mrvih v prometu. Skoraj ves učinke je zato, ker si včas
Če prav razumem, ni cilj, da bi pohitrili mestni promet, temveč da bi upočasnili avtomobilski promet, da bi postal mestni promet bolj konkurenčen. BOLANO!!! In take paciente plačujemo iz proračuna...
Če želijo da bi ljudje uporabljali JPP naj najprej uredijo povezave... npr. do Domžal, ki je slabih 10 min od Ljubljane z avtom ob sobotah in nedeljah ne vozi vlak... vozi zato avtobus na 1 uro pa še to je… ...prikaži več cena skoraj da 3 eur pa vozim se skoraj 45 min ker zavije v vsak zaselek....
Uporabljam javni prevoz: vlak+ peš (v slabem vremenu LPP), ampak ko poslušam te brihte, kako se premalo uporablja javni prevoz, mi je popolnoma jasno, da ga oni ne.
Od točke A do točke B... direktna trola = 1.5h (samo vožnja z LPP, brez pešačenja do postaje, čakanja in spet pešačenja), z avtomobilom 15min... v eno smer. Stroškovno gledano, sem na istem, časovno z avtomobilom privarčujem dobra pol dneva… ...prikaži več življenja vsakih 5 delavnih dni!
joj, spet ta Žlender... Primer tipičnega aparatčika, ki je celo življenje preživel na udobnih stočkih brez kakršnih koli rezultatov. Pri varnosti je znal le navijati za dvigovanje glob za prekrške. Nesposobnež do amena.
Vsekakor pričakujem, da g. Žlender nima in ne uporablja avtomobila. Aja, če ga nima in ne uporablja, zakaj se potem vtika na to področje?Če ga ima, zakaj potem drugim želi bolj papeške predpisa od papeža?
Tale Žlender mi izgleda zapit in prepit, tako da itak ne sme uporabljat avta. In zato bi omejeval to še vsem drugim.
tipično žlobudranje modela , ki je celo življenje prisesan na državno korito in dela poizkuse na raji , sam se pa vozi še na WC !!
tudi graz, ki ga tako radi navajajo ni ves v 30 coni. pa tam je mestni promet urejen v 0.mogoče bi bilo dobro, da bi kdo od teh birokratov šel tja in si to ogledal.iz podeželja v mesto… ...prikaži več praktično ni možno priti drugače kot peš ali pa z svojim prevozom.in je čisto vseeno ali greš v mb, lj, ms, kp itd. javnega prevoza pri nas za tiste, ki so v zaselkih praktično ni. tudi povezave med mesti so bolj tak.tak, pa še cenovno so neugodne
Žlender in Zajc sta v precejšnji mrei odgovorna za trenutno stanje v prometu.Seveda je potrebno upoštevati tudi družbeno stanje, ki ja drug pomemben faktor.Prej navedena sta v preteklosti v veliki meri zagovarjala represijo, šele v zadnjih parih letih… ...prikaži več sta ugotovila, da obstaja tudi vzgoja. Da je promet in obnašnanje v njem kompleksnejše dogajanje, kot to sedaj upošteva zakon o polnjenju proračuna (državnega/občinskega),.. pardon zakon o varnosti cestnega prometa.Bi se mogoča ti "prihodki" označili, kot strogo namenski? Namen je jasno vzgoja in izobraževanje udeležencev v prometu.Varsnot vprometu je zgubljen primer, ker imajo vsi vpleteni svoje interese in vsi ti interesi so pripeljali do trenutnega stanja. Na to temo se pa najbrž vsi strinjamo, da ni zadovoljivo. Ali lahko pričakujemo od obstoječega sitema, da bo prirpavil kaj boljšega? Realno ne! Zadnjih ne vem koliko let so se trepljali po ramah, v smilsu mrvih v prometu. Skoraj ves učinke je zato, ker si včas