Takšne predpise bi morali tudi v LJ uvesti, saj bi potem v mestu bilo precej manj zaudarjajočih in gnijočih eldeesarjev, smcejevcev, zaresovcev in ostale neoliberalne navlake smrdljive.
Ja, seveda. Naši politiki so pa ja tako čisti, da ustrezajo standardu EURO10, ne samo EURO6!...če pa niso, se bo pa sprejel zakon, ki bo samo zanje naredil izjemo.
Naredimo povračilni ukrep in prepovemo transit v smeri sever jug za dizle z manj kot EURO - 6. Za EURO-6 pa dodatna okoljska vinjeta za vožnjo po SLO cestah.
Meni je popolnoma vseeno kakšen motor ima avto. Zaradi mene če ima na papirju EURO 10, pa če ima v resnici EURO 4 mi je čisto vseeno. Samo, da se lahko brez problema pripeljem kam želim.
Smešno pri tem je da je dobro znano da avti ki se zdaj prodajajo kot EURO6 na cesti močno presegajo dovoljene limite emisij in so dejansko na nivoju okrog EURO4 - ves napredek od EURO4 do EURO6 se je v… ...prikaži več glavnem zgodil le na papirju oz v nerealnih testnih pogojih. Na tehničnih pregledih teh emisij še nihče ne kontrolira. Spremembe zakonodaje po aferi Dieselgate bodo čez par let zahtevale dejansko spoštovanje limit (sicer si je industrija izposlovala velike faktorje dovoljenih kršitev v prehodnem obdobju). Takrat je za pričakovat nadaljnje zaostritve norm za vstop v nemška mesta... spet padec vrednosti starih dizlov in razlog za nakup novega avta. In industrija je zadovoljna, namesto da bi jih dobila po prstih.
Če bi verjel takšnim pravljicam, mi nebi bilo vseeno. Toda vsak normalen ve, da so avti eni najmanjših onesnaževalcev in zaradi njih nimaš nobenih bolezni. To se gre samo za denar in ničesar drugega. Države dobijo ogromno denarja od prodaje… ...prikaži več novih vozil, zato pa potem uvajajo takšne stvari, da bi čim več ljudi kupilo nov avto.
Takšne predpise bi morali tudi v LJ uvesti, saj bi potem v mestu bilo precej manj zaudarjajočih in gnijočih eldeesarjev, smcejevcev, zaresovcev in ostale neoliberalne navlake smrdljive.
Maribor ima to že par let, ampak je omejitev na EURO2 sicer bi bil center prazen :)
Ja, seveda. Naši politiki so pa ja tako čisti, da ustrezajo standardu EURO10, ne samo EURO6!...če pa niso, se bo pa sprejel zakon, ki bo samo zanje naredil izjemo.
Naredimo povračilni ukrep in prepovemo transit v smeri sever jug za dizle z manj kot EURO - 6. Za EURO-6 pa dodatna okoljska vinjeta za vožnjo po SLO cestah.
Meni je popolnoma vseeno kakšen motor ima avto. Zaradi mene če ima na papirju EURO 10, pa če ima v resnici EURO 4 mi je čisto vseeno. Samo, da se lahko brez problema pripeljem kam želim.
Spet ena kost za Bulčevo. In sedaj nastopijo lobisti in jih začnejo prepričevati s kovertami.
A Kalimerotov "skeširan" Volvo je EURO 6?
... in se ti sladko hebe če zasmradiš celo sosesko in imajo ljudje od tebe astmo in alergije.
ali ti imas astmo ali alergijo v ljubljani kako slovenski politicarji in poslanci smrdijo v ljubljani ali si budalo
Smešno pri tem je da je dobro znano da avti ki se zdaj prodajajo kot EURO6 na cesti močno presegajo dovoljene limite emisij in so dejansko na nivoju okrog EURO4 - ves napredek od EURO4 do EURO6 se je v… ...prikaži več glavnem zgodil le na papirju oz v nerealnih testnih pogojih. Na tehničnih pregledih teh emisij še nihče ne kontrolira. Spremembe zakonodaje po aferi Dieselgate bodo čez par let zahtevale dejansko spoštovanje limit (sicer si je industrija izposlovala velike faktorje dovoljenih kršitev v prehodnem obdobju). Takrat je za pričakovat nadaljnje zaostritve norm za vstop v nemška mesta... spet padec vrednosti starih dizlov in razlog za nakup novega avta. In industrija je zadovoljna, namesto da bi jih dobila po prstih.
Če bi verjel takšnim pravljicam, mi nebi bilo vseeno. Toda vsak normalen ve, da so avti eni najmanjših onesnaževalcev in zaradi njih nimaš nobenih bolezni. To se gre samo za denar in ničesar drugega. Države dobijo ogromno denarja od prodaje… ...prikaži več novih vozil, zato pa potem uvajajo takšne stvari, da bi čim več ljudi kupilo nov avto.