NI teorije nikakor da bi bilo to na dolgi rok vzdržno! 5 ali več let rabljen avto ima že tako uničeno baterijo da je preprodaja rabljenih slaba. Strošek nove baterije je pa skoraj cena novega avta. Večina ljudi pa kupuje… ...prikaži več stare rabljene, ker denarja za nove ni.
In kje je tukaj potem t.i. "ekologija" ??? Rabljen bencinar ali dizel se vozi še po 30 letih na naših cestah in je v tem smislu 50x bolj ekološki kot električen
Anze...sem gledal zadnjo bolj "objektivno" primerjavo s proizvodnjo in 10 letno uporabo (15k km letno) vseh treh vrst brez predvidenih okvar. No EV, je že ko pride iz tovarne za več kot 50% bolj umazan kot npr.bencinar. To spa e… ...prikaži več skozi to obdobje različno izboljšuje in če bi tankali samo zeleno energijo bi prišli na kakšen % bolj zelen avto, kar pa vemo da je nemogoče.
In v drugem članku piše kako se draži elektrika...hahaha nate*** nas z vseh strani in več kot očitno ima vsak 10 slovenec dovolj denarja, da si lahko privošči avto višjega cenovnega razreda. Sicer bi pa rad srečal nekoga z EV,… ...prikaži več da mi razloži kaj ga žene v nakup EV. Razen pospeškov ali izgleda (subjektivna ocena), ne vidim niti enega razloga zakaj bi kdo kupil EV. Ekološko je mogoče kakšen % boljši, če predpostavljamo, da v 10 letih ne rabiš menjat baterije, proizvodnja je veliko bolj...
obremenjujoča, kot kot pri klasičnih. "Tankanje" je že nekaj časa dražje, če sešteješ še vse naročnine, ki jih potrebuješ. Za redno uporabo na daljših poteh je časovno katastrofalen, praktičen samo na krajših relacijah in za tiste z lastno elektrarno, ki… ...prikaži veči imajo odobreno priključno moč višjo kot pa porabo.
Odveč je filozofiranje..Več bo električnih avtomobilov dražji bo štrom zas gospodinjstva..Tisti ki danes plačujemo 100 evrov bomo čez 5 -10 let med 3 in 5x več...
je še nekaj kar tile direktorji pozabljajo.. pol slovenije laufa na dizel. tisti dizel na tirih. in mal pejte gledat kolk štroma gre, če gre en tovorni vlak. zdej bi pa radi da gre čez slovenijo promet po tirih. ha!… ...prikaži več in drugič ne pozabit da smo tam glih na sred. ko bo turistična sezona bo cela slovenija živela na roštilju, samo da bodo turisti in kamioni lahko cuzali štrom, da bodo lahk šli naprej drugam.
dejte nekaj naredit novinarji. naredite raziskavo kolk električnih avtov se dejansko kupile fizične osebe. jest grem stavit da jih je veliiiiika večona na neke pravne osebe, ki so izkoristile vse subvencije in ki lahko na račun delavstva, ki jim dela… ...prikaži več pod minimalno plačo ,nabavijo to kramo in vse kar je potrebno za vožnjo od polnilnice pa do štroma na firmo. problem je da kakor koli obračate, normalna družina rabi avto za vozit, ne da stoji in se fila.
Ne nas več je.at s temi električnimi avti.Če so tako ekološki naj vsi ministri zamenjajo svoje BMW za električne,ker imajo dovolj denarja za njihov nakup,mi ga nimamo BM
cca 3eur oz. minimalno toliko ,tako da ni nič ceneje,dokler so polnilnice še nekje zastonj je računica,ampak sediš kot tele tam .Ga ima nečak pa ne vem kako se mu da celi dan preživet v avtu,naredi pa manj kot 200km… ...prikaži več z polnjenjem pa ima E Golfa ,čisto vsak dan ga moraš polnit,bognedaj da pozabiš ne boš prišel v službo ,če imaš službo malo dlje od doma.
Država je odredila, da propagirate električne avtomobile, kljub temu, da to ni v prid ekologije.
Na tak ali drugačen način nas javna občila zavajajo in potem govorijo o neodvisnosti.
NI teorije nikakor da bi bilo to na dolgi rok vzdržno! 5 ali več let rabljen avto ima že tako uničeno baterijo da je preprodaja rabljenih slaba. Strošek nove baterije je pa skoraj cena novega avta. Večina ljudi pa kupuje… ...prikaži več stare rabljene, ker denarja za nove ni.
In kje je tukaj potem t.i. "ekologija" ??? Rabljen bencinar ali dizel se vozi še po 30 letih na naših cestah in je v tem smislu 50x bolj ekološki kot električen
Anze...sem gledal zadnjo bolj "objektivno" primerjavo s proizvodnjo in 10 letno uporabo (15k km letno) vseh treh vrst brez predvidenih okvar. No EV, je že ko pride iz tovarne za več kot 50% bolj umazan kot npr.bencinar. To spa e… ...prikaži več skozi to obdobje različno izboljšuje in če bi tankali samo zeleno energijo bi prišli na kakšen % bolj zelen avto, kar pa vemo da je nemogoče.
Ni teorije,da tole naša elektro omrežja zdržijo!!!
In v drugem članku piše kako se draži elektrika...hahaha nate*** nas z vseh strani in več kot očitno ima vsak 10 slovenec dovolj denarja, da si lahko privošči avto višjega cenovnega razreda. Sicer bi pa rad srečal nekoga z EV,… ...prikaži več da mi razloži kaj ga žene v nakup EV. Razen pospeškov ali izgleda (subjektivna ocena), ne vidim niti enega razloga zakaj bi kdo kupil EV. Ekološko je mogoče kakšen % boljši, če predpostavljamo, da v 10 letih ne rabiš menjat baterije, proizvodnja je veliko bolj...
obremenjujoča, kot kot pri klasičnih. "Tankanje" je že nekaj časa dražje, če sešteješ še vse naročnine, ki jih potrebuješ. Za redno uporabo na daljših poteh je časovno katastrofalen, praktičen samo na krajših relacijah in za tiste z lastno elektrarno, ki… ...prikaži veči imajo odobreno priključno moč višjo kot pa porabo.
Odveč je filozofiranje..Več bo električnih avtomobilov dražji bo štrom zas gospodinjstva..Tisti ki danes plačujemo 100 evrov bomo čez 5 -10 let med 3 in 5x več...
je še nekaj kar tile direktorji pozabljajo.. pol slovenije laufa na dizel. tisti dizel na tirih. in mal pejte gledat kolk štroma gre, če gre en tovorni vlak. zdej bi pa radi da gre čez slovenijo promet po tirih. ha!… ...prikaži več in drugič ne pozabit da smo tam glih na sred. ko bo turistična sezona bo cela slovenija živela na roštilju, samo da bodo turisti in kamioni lahko cuzali štrom, da bodo lahk šli naprej drugam.
dejte nekaj naredit novinarji. naredite raziskavo kolk električnih avtov se dejansko kupile fizične osebe. jest grem stavit da jih je veliiiiika večona na neke pravne osebe, ki so izkoristile vse subvencije in ki lahko na račun delavstva, ki jim dela… ...prikaži več pod minimalno plačo ,nabavijo to kramo in vse kar je potrebno za vožnjo od polnilnice pa do štroma na firmo. problem je da kakor koli obračate, normalna družina rabi avto za vozit, ne da stoji in se fila.
Kupujejo jih tisti,ki imajo radi ful pospeške in preveč denarja
Ne nas več je.at s temi električnimi avti.Če so tako ekološki naj vsi ministri zamenjajo svoje BMW za električne,ker imajo dovolj denarja za njihov nakup,mi ga nimamo BM
Koliko pa stane mesečno polnjenje baterijskega avta???
cca 3eur oz. minimalno toliko ,tako da ni nič ceneje,dokler so polnilnice še nekje zastonj je računica,ampak sediš kot tele tam .Ga ima nečak pa ne vem kako se mu da celi dan preživet v avtu,naredi pa manj kot 200km… ...prikaži več z polnjenjem pa ima E Golfa ,čisto vsak dan ga moraš polnit,bognedaj da pozabiš ne boš prišel v službo ,če imaš službo malo dlje od doma.
Država je odredila, da propagirate električne avtomobile, kljub temu, da to ni v prid ekologije. Na tak ali drugačen način nas javna občila zavajajo in potem govorijo o neodvisnosti.