Avto /avto/na-strom
9232 ogledov

Na avtocesti sredi zime 'gas' do konca, takšna je bila poraba

Komentarjev 38
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Pepe007 07:23 13.december 2025.

    Nehajte prosim s temi neumnimi članki. Zakaj točno bi na prazni avtocesti z avtom vozil 110 km / h in poskušal ovirati sicer tekoč promet? Enako kot če bi se igral, koliko še lahko spiješ alkohola, da boš vseeno prišel ...prikaži več na cilj. Vsekakor to ne sodi v članek v mediju. Poraba pri 130 km / h je taka in taka, za manj je treba po magistralni cesti.

  • Avatar karjola
    karjola 07:36 13.december 2025.

    nihče noče teh električnih jajc. celo von de lajbnova se je odpovedala

  • jaka921 07:59 13.december 2025.

    Jebala vas elektrika, da je 170km max dosneg po vseh teh lezih razvoja, fuknt stran to nekoristno saro ... se eu komisija je spregledala

    • Jernej65 08:25 13.december 2025.

      Ta malček je pri hiši kot drugi avto in se fila doma preko noči. Kaj je narobe s tem? Ustrezal bi 80% Slovencem, tebi pač ne.

    • SlavkoKrizman 09:27 13.december 2025.

      Daj razsvetli nas jaka...koliko kilometrov narediš na dan? 500? 1000?

    • vzev 10:39 13.december 2025.

      In kaj ima veze koliko kilometrov narediš? Lahko en dan naredim 10 km, drugi dan pa 500km. Avto pa mora biti vedno pripravljen za pot. In kar je najbolj važno. Dejansko ne vem koliko km, bom naredil. Lahko pride kaj ...prikaži več vmes in moram takoj iti na daljšo pot. In to mora avto omogočati, ne da bom potem čakal, da se napolni

    • Jernej65 11:40 13.december 2025.

      vzev, ta malček je za drugi avto pri hiši. Za prvi avto si pa kupi kakšno Škodo Elroq ali pa BMW ix3, če si lahko in bo tudi za daljšo pot. Po vožnji kakšnih 400 km pa vsak rabi postanek ...prikaži več in vmes dopolniš avto. Nobenega problema več ne vidim.

    • vzev 11:52 13.december 2025.

      Za drug avto pri hiši, rajši vozim star avto, pa bo prišlo precej bolj poceni. Glede prvega avta, si pa res ne mislim komplicirati življenja. Drugače pa več kot 400km se naredi brez postanka.

    • SlavkoKrizman 12:24 13.december 2025.

      vzev: večina ne dela več, kot 200 km na dan...

    • Jernej65 12:50 13.december 2025.

      vzev, ker si trgovski potnik, ki dela 1000+ km na dan, potem pač ta avto ni zate.

    • vzev 14:39 13.december 2025.

      Nisem trgovski potnik. In tudi ne delam 1000+ km na dan. Vsaj ne vsak dan. Toda ko pa potrebujem takšno pot, pa mora to avto biti sposoben narediti, brez da čakam pol ure ali več. In če to uspe narediti ...prikaži več 20-30 let star avto, zakaj bi si kupoval nov moderen avto, ki je slabši in tega ni sposoben.

    • vzev 14:40 13.december 2025.

      @SlavkoKrizman, ja vsak dan ne. Ko pa to potrebujejo, pa jim avto to omogoči. EV pač ne. Jaz ne mislim imeti doma par avto, vsak za drugačno priložnost. Jaz imam en avto, ki mi mora pokriti vse moje zahteve.

    • vzev 14:41 13.december 2025.

      EV avto je res smešen. Najbolj se ga splača kupiti, če delaš veliko km. Toda če pa delaš veliko km, se pa z EV avtom ne želiš zajebavati.

    • Jernej65 15:06 13.december 2025.

      vzev, ljudje smo si različni. Če eni ne bi kupovali novih avtomobilov, tudi rabljenih ne bi bilo. A si predstavljaš takšno revščino. Jaz vedno kupim nov avto. Delam veliko kilometrov in imava z ženo vsak svoj električni avto. Lahko ti ...prikaži več povem iz prve roke, da se krepko motiš. Nikoli ne grem več iz elektrike, zame so to najboljši avtomobili, ki sem jih do sedaj imel. Ti pa ostani na svojih, noben ti ne brani.

    • slavauk22 09:00 14.december 2025.

      JST NA DAN NAREDIM PREKO JURJA KM TAKO DA SE MI NE SPALAČA ELEKTRIČARJA

    • Jernej65 09:05 14.december 2025.

      slavauk22, tudi če jih narediš, se z sodobnim električarjem z polnjenjem 300kW/h, kamot da. Na vsakih 300 km postanek 10 do 15 minut. To pomeni na 1000 km dobre pol ure. Na takšni razdalji je samo toliko postanka že nevarno ...prikaži več zaradi utrujenosti.

    • slavauk22 09:09 14.december 2025.

      nimam časa za polnit hodim na relacijo lviv oblast ljubljana..vsak teden

    • Jernej65 09:12 14.december 2025.

      El. avto je ena od ponudb na trgu. Na tebi pa je, da si izbereš tistega, ki ti najbolj ustreza. Če tako praviš pač ni zate, meni pa popolnoma ustreza. Si pa s takšnim pristopom nevaren voznik, to je pa dejstvo.

    • vzev 09:51 14.december 2025.

      @Jernej65, se strinjam, ljudje smo si različni. Enim je avto samo prevozno sredstvo. Enim je pa avto tudi užitek. Zato pač ne želim EV avto. In smo si tudi različni. Eni imate voljo iskati polnilnice in se zajebavati z njihovim ...prikaži večm delovanju. Eni pa rajši uživamo v vožnji. Drugače pa 500 km vožnja brez postanka ni nobena težava. Je pa to zopet odvisno od voznikov. Eni se že za pot od Maribora do obale morajo ustavljati.

    • Jernej65 10:43 14.december 2025.

      vzev, vse lepo in prav. Ne razumem pa nabijačev tu gor, ki električne dajejo v nič. Med njimi je že tolikšna izbira, da ustrezajo tudi dolgim potovanjem. Glede na njihov razvoj, sem prepričan da čez 10 let, bo večina kupovala ...prikaži več električne, ker bodo tudi cenejši. Kitajska je lep primer, Evropa pač caplja za njimi. Užitek je pa relativna zadeva. Z nobenim nisem bolj užival, kot ravno s sedanjim električnim. Zanimivo da ima Porsche zelo visok % električnih, kot športna znamka, to ti pove vse.

    • vzev 13:18 14.december 2025.

      Ja, zanimivo. Ja Kitajska in Porsche je zanimiv primer. Porsche zapira salone z električnimi vozili in odpira nove z ICE in se tudi vrača nazaj na bencinsko gnane. Trenutno pa izredno težko najdeš vozilo, ki je primerno za dolga potovanja. ...prikaži več Vsi pišejo neke nerealne podatke, če pa potem voznik vozi z normalno hitrostjo 130km/h se pa pokaže realnost.

    • Jernej65 14:39 14.december 2025.

      Na kitajskem je prodaja Porscheju padla ravno pri ICE avtomobilih, ker ICE tam gre vse slabše v prodajo. Električni tam niso toliko zanimivi. Porsche se ne vrača nazaj na ICE ampak je samo odložil njihovo ukinitev. Vzporedno bo razvijal obe ...prikaži več varijanti. Trenutek je pač tak, da kdor misli, da bo delal samo ICE mu bo šlo slabo, kdor bo delal samo električne mu bo tudi šlo slabo. Trenutna potreba je po obojih. Evropa je najprej zamudila z elektriko, nato se je pa preveč zagnala v elektriko.

    • jaka921 14:42 14.december 2025.

      Jernej, ne rabimo advokata EVjem, vemo, da je skret, ti sed v skretu, mi se bomo pa vozl z avti

    • Jernej65 14:47 14.december 2025.

      jaka921, čez 10 let se boš tudi ti vozil v skretu ali boš pa taval nekje v praveku, ti garantiram. Potem boš pa tiho kot rit. Pri vseh novotarijah je tako, začenši s pralnim strojem, motorko, koslilnico... Sem vse doživel.

    • vzev 14:49 14.december 2025.

      Ne. Porsche na Kitajskem obrača krepko proti ICE motorju. Še nove modele, ki so jih želeli izdelati samo kot EV, bodo sedaj najprej izdali kot ICE. Seveda bodo delali naprej EV, ker jih to Evropa pač s svojo neumno politiko ...prikaži več sili, drugače bodo plačevali kazni.

    • vzev 14:51 14.december 2025.

      Imaš pa eno napako. Novotarije se po navadi primejo če to ljudje želijo. Nihče ni silil v nakup pralnega stroja, nihče ni silil v nakup motorke, kosilnice, pametnega telefona. Toda to je če, se ponudi nekaj boljšega. Če pa želiš ...prikaži več iti iz boljšega na slabše, pa morajo to delati s prisilo. In to delajo z EV avti. Kot bodo razne prepovedi za vožnje v mestu..., ali pa umetnem dvigu cen ICE avtov.

    • Jernej65 15:14 14.december 2025.

      Na Kitajskem, Norveškem in še kje so se že prijeli, garantiram da se bodo tudi v zaostali Evropi, v Sloveniji ki je še bolj zaostala pa nekoliko kasneje.

    • Jernej65 15:15 14.december 2025.

      Porsche nikoli ne bo več blizu prodaje na Kitajskem in tudi ostale evropske znamke ne, pa naj izdajo avte kakršne koli. Zlata doba tam je minila.

    • vzev 15:56 14.december 2025.

      @Jernej65, ja na kakšen način so se prijeli? Ker so bili boljši od ICE? Da so to dosegli so morali na Norveškem dati EV avte brez davka, na ICE avte pa imeti davek. Če bi bil pri obeh isti davek ...prikaži več jim tega nebi uspelo. Pač šlo se je za prisilo, ne zaradi lastne želje, ker bi bili EV avti boljši. Pri pametnih telefonih ni bilo potrebno nič od tega, ker so bili boljši. Ljudje pa težko prepričaš, da gredo iz boljšega na slabše, razen s prisilo.

    • jaka921 15:59 14.december 2025.

      Ampak Jernej bo sr naprej trdil da je ev prihodnost, z dosegom 300km in upanjem, da bo naslednja polnilnica prosta. Ev so nateg stoletja, folk z EVji pa definicija labilnosti beee beee

    • Jernej65 16:22 14.december 2025.

      jaka921, elektrika je prihodnost, ki se že dogaja, pa če bentite kolikor hočete. Ix3 je razprodan za vse leto 2026. To je avto prihodnosti.

    • slavauk22 16:32 14.december 2025.

      dolker je električar težek čez 2 toni ga niti ne pogledam

    • slavauk22 16:36 14.december 2025.

      to je kot da bi vozu tank .........ga čutiš ko spelješ skoz ovink da je težek

    • Jernej65 16:53 14.december 2025.

      slavauk22, ne čutim teže, ker je avto prilagojen teži z niskim težiščem in arhitekturo prilagojeno elektriki. Avto se vozi bolje kot prejšnji dizel, ki sem ga imel. Sodimo lahko tisti, ki smo vozili ali vozimo obe različici. Malo poglej forume ...prikaži več o voznikih Porsche Macana, ki so vozili ICE Macana in so presedlali na električnega Macana. Vsi po vrsti trdijo, da je vožnja električnega veliko boljša.

  • AnGus 09:53 13.december 2025.

    Ta članek je popoln zmazek. Za začetek slika porabe navadnega avtomobila, in to z dosegom km/l, ne s porabo l/km, kakor je to običajno v Evropi. Potem pa kup nedokazanih trditev o višji porabi z zimskimi gumami ipd. Če istočasno ...prikaži več spremeniš 3 ključne faktorje, ne moreš priti do zaključkov o doprinosu posameznih faktorjev.

  • rd2dmk2 10:13 13.december 2025.

    hm.. torej z letnimi gumami jeseni in spomladi ko ni mraza in prehude vročine naj bi po avtorejem zapisu bila poraba okoli 19 kWh/100 km. zapomnite si inše enkrat poglejte 19.. ko gre kripa 130 km/h pri plus 5stC in ...prikaži več gretju kabine poraba naraste na skoraj 23kWh/100km. vauuuu. in potem pride razodetje !!!! ta isti avto se pri enaki zimski temperaturi plus 5 stC pelje samo 110 km/h z zimskimi gumami in ima porabo 17kWh/100 km. a so jadra razpel al pa se šlepal za šleparjem? matr testa da mu ni para

  • bandit 10:25 13.december 2025.

    Pa naj mi nekdo pojasni zakaj ste omejili električnim hitrost na 160 ali malo več. Pospeški pa do 100 v 4 sekundah. Problem je na navadnih cestah kjer je ovinek za ovinkom in ne na ravni cesti.

    • Avatar Old Boss
      StarMačk 11:07 13.december 2025.

      Po moje, proizvajalci omejijo končno hitrost električnih avtomobilov na 140 km/h, 160 km/h, 180 km/h ..., odvisno od kapacitete baterije, zaradi porabe same, ker s hitrostjo se ta povečuje, tako pa lahko v tehnične podatke zapišejo, da ima avto "300, ...prikaži več 400, 500..." km avtonomije. Če bi tržno naravnanim električnim avtomobilom namenili višje končne hitrosti, bi bila avtonomija že pod nadzorovanimi pogoji drastično nižja, kaj še le pri povprečnem vozniku...

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.