Fascinantno. Povprecna slovenska druzina ima manj kot 2.500 EUR mesecnih prihodkov, pa vendar si privosci avto sumljive preteklosti iz uvoza in placuje 500+ EUR kredita na mesec zanj. Samo, da ni Dacia, ceprav nova, kaj bojo pa sosedje rekli?! Hrana… ...prikaži več iz Hoferja in Mercator pike. ;)
Pardon, ni moja poanta znamka avtomobila, temvec obsesedenost malomescanov s kvazi statusnimi simboli. Mimogrede pa, sem peljal Dacio, cisto spodoben avto. Bistveno boljsi kot 10 let star (vstavi poljubno ime nemskega avta).
To pa vsekakor ni res. 10 let star VW, Audi... je se vsekakor boljše pelje kot nova Daci. Ker imajo slednji precej trše podvozje, zato jih je tudi precej bolj užitek peljati, kot pa to plavajočo Dacio.
poznam enga, ki je celo življenje sanjal da bo imel golfa. in ko ga je dobil je bil presrečen, samo kaj ko je kmalu zatem začel redno zahajat k dohtarjem.. in to je trajal tolk cajta da si je omislu… ...prikaži več francoza. potem pa adijo dohtarji. torej tolik o tistih nemških fedrih
Kaj sem kje napisal, da so VW ji nepokvarljivi? So pa vsekakor boljši za voziti, kot pa Francozi, ker imajo precej boljšo lego na cesti, trše podvozje...
Spoštovani novinarji, ... postavite se pod kakšen klanec, kjer avtomobili speljujejo in pospešujejo. In boste videli, zavohali kakšna je razlika med temi rabljenimi in novimi avti, ki so praviloma tudi manjši. Res pogrešam(o) novičk, ki jih boste delali tudi zunaj ...😄
Če bi želeli imeti pravo statistiko, bi se obrnili na avto.net. Ki je dejansko prva stran, ki jo obišče vsak ki kupuje tako nove kot rabljene avte. Je pa res, da imajo ljudje še vedno najrajši karavane. Najbolj praktičen avto in lep avto.
Veliko avta za nekaj sto evrov... .Je pa potem običajno višja poraba,z rezervnimi deli ne vem kako je,kvaliteta izdelave je na nivoju Forda ali Peugeota,... .
Sem preverila stran doberavto.si in ugotovila da se prodaja precenjene rabljene škatle iz uvoza. 200.000 kilometrov je za bilokateri avto že skoraj končana življenska doba. Kar se tiče strokovnjakov AMZS pa presodite sami. Vem da obstajajo bolj usposobljeni strokovnjaki. Amen!
Ne govori neumnosti... .Življenjska doba nemških diesel motorjev,s pravilnim vzdrževanjem je lahko 1.000.000km+,japonskega bencinarja,pa so tudi primeri 1.000.000km+,sicer redki,ampak so.Drugače pa 500.000km+,odvisno predvsem od voznika in vzdrževanja.
200.000 km, pa vsekakor ni skoraj končana zgodba. Nasploh kak TDI ni niti na polovici svoje življenjske poti. Samo poglej si malo nemško stran za avtomobile in boš videl, da se ogromno avtov prodaja 400.000 km ali več.
AMZS ratuje kot pošta, kjer prodajajo vse, kmalu tudi krofe in zobno pasto. amzs pa gre po tej poti s temi plačanimi članki...
Fascinantno. Povprecna slovenska druzina ima manj kot 2.500 EUR mesecnih prihodkov, pa vendar si privosci avto sumljive preteklosti iz uvoza in placuje 500+ EUR kredita na mesec zanj. Samo, da ni Dacia, ceprav nova, kaj bojo pa sosedje rekli?! Hrana… ...prikaži več iz Hoferja in Mercator pike. ;)
Ni vse samo, da je novo. Daj se pelji z Dacio in imaš občutek kot, da plavaš na cesti.
Pardon, ni moja poanta znamka avtomobila, temvec obsesedenost malomescanov s kvazi statusnimi simboli. Mimogrede pa, sem peljal Dacio, cisto spodoben avto. Bistveno boljsi kot 10 let star (vstavi poljubno ime nemskega avta).
To pa vsekakor ni res. 10 let star VW, Audi... je se vsekakor boljše pelje kot nova Daci. Ker imajo slednji precej trše podvozje, zato jih je tudi precej bolj užitek peljati, kot pa to plavajočo Dacio.
De Gustibus Non Est Despetandum
poznam enga, ki je celo življenje sanjal da bo imel golfa. in ko ga je dobil je bil presrečen, samo kaj ko je kmalu zatem začel redno zahajat k dohtarjem.. in to je trajal tolk cajta da si je omislu… ...prikaži več francoza. potem pa adijo dohtarji. torej tolik o tistih nemških fedrih
Kaj sem kje napisal, da so VW ji nepokvarljivi? So pa vsekakor boljši za voziti, kot pa Francozi, ker imajo precej boljšo lego na cesti, trše podvozje...
Spoštovani novinarji, ... postavite se pod kakšen klanec, kjer avtomobili speljujejo in pospešujejo. In boste videli, zavohali kakšna je razlika med temi rabljenimi in novimi avti, ki so praviloma tudi manjši. Res pogrešam(o) novičk, ki jih boste delali tudi zunaj ...😄
Če bi želeli imeti pravo statistiko, bi se obrnili na avto.net. Ki je dejansko prva stran, ki jo obišče vsak ki kupuje tako nove kot rabljene avte. Je pa res, da imajo ljudje še vedno najrajši karavane. Najbolj praktičen avto in lep avto.
Jaz ga ne bi nikoli imel,razen za poljščine in prevoz težje in večje bele tehnike... .Večji Hatchback ali limuzina,je pa stvar okusa.
Hatchback, pa res ni noben lep. Še vedno je bil karavan lepši od hatchbeck, npr. golf karavn, leon karavan je vsekakor lepši od hatcha
Stvar okusa.
rover 75. prekrasna limuzina, karavan pa no ja .. da ne omenjam kupeja..
Veliko avta za nekaj sto evrov... .Je pa potem običajno višja poraba,z rezervnimi deli ne vem kako je,kvaliteta izdelave je na nivoju Forda ali Peugeota,... .
Sem preverila stran doberavto.si in ugotovila da se prodaja precenjene rabljene škatle iz uvoza. 200.000 kilometrov je za bilokateri avto že skoraj končana življenska doba. Kar se tiče strokovnjakov AMZS pa presodite sami. Vem da obstajajo bolj usposobljeni strokovnjaki. Amen!
Ne govori neumnosti... .Življenjska doba nemških diesel motorjev,s pravilnim vzdrževanjem je lahko 1.000.000km+,japonskega bencinarja,pa so tudi primeri 1.000.000km+,sicer redki,ampak so.Drugače pa 500.000km+,odvisno predvsem od voznika in vzdrževanja.
200.000 km, pa vsekakor ni skoraj končana zgodba. Nasploh kak TDI ni niti na polovici svoje življenjske poti. Samo poglej si malo nemško stran za avtomobile in boš videl, da se ogromno avtov prodaja 400.000 km ali več.
Če ga ima bosanc je lahko tud pri 190.000 km fuč,da niti za dele ni vredu😁.