Vsi bi imeli full močne motorje, ko jih je treba plačati, ni pa nobenega. Glede na maso, sta po mojem optimalna dizel in turbo becinar. Zmerna poraba in dobre zmogljivosti. Glede na 7-letno garancijo, se pa jaz ne bi ravno… ...prikaži več bal, da bi kakšen bencinar razpadel, tako kot se to dogaja zaradi madžarskih verig pri Volkswagnu.
Se strinjam. Sem testiral osebno vse modele. Dizel in 1.0 Turbo sta fajn, čeprav vprašanje koliko bo tricilinder zanesljiv na dolgi rok...1.2 je itak zanič (primeren samo za upokojence), 1.4. pa tudi nikamor ne gre. Osnovna oprema je naravnost smešna… ...prikaži več (nima niti električnega pomika stekel). Večinoma je vse trda plastika, tako da pričakujte ''pokanje'' med vožnjo, vzmetenje prav tako zelo slabo... 18.000 eur za srednjo opremo in 1.4 motor pa je BISTVENO preveč. Je pa lep dizajn.
Vsi bi imeli full močne motorje, ko jih je treba plačati, ni pa nobenega. Glede na maso, sta po mojem optimalna dizel in turbo becinar. Zmerna poraba in dobre zmogljivosti. Glede na 7-letno garancijo, se pa jaz ne bi ravno… ...prikaži več bal, da bi kakšen bencinar razpadel, tako kot se to dogaja zaradi madžarskih verig pri Volkswagnu.
To so pa precej švoh motorji za tolikšen avto sploh tisti z 80+ KM
Se strinjam. Sem testiral osebno vse modele. Dizel in 1.0 Turbo sta fajn, čeprav vprašanje koliko bo tricilinder zanesljiv na dolgi rok...1.2 je itak zanič (primeren samo za upokojence), 1.4. pa tudi nikamor ne gre. Osnovna oprema je naravnost smešna… ...prikaži več (nima niti električnega pomika stekel). Večinoma je vse trda plastika, tako da pričakujte ''pokanje'' med vožnjo, vzmetenje prav tako zelo slabo... 18.000 eur za srednjo opremo in 1.4 motor pa je BISTVENO preveč. Je pa lep dizajn.