pravilno, vendar je parkirnina veliko prepoceni....tega pleha je po Ljubljani absolutno preveč in ga je treba zrinit čimdlje stran od centra in vzpostavit dobro delujoč javni promet....parkirnina v centru LJ bi pa morala bit 5 eur na uro, če hočejo… ...prikaži več naredit kakšno drastično spremebo glede zmanjševanja prometa v središču LJ.
Je preveč garažnih hiš v centru in vse so v glavnem privat, tako da o taki ceni lahko sanjaš. Prej bi morali Klinični center in polikliniko ven selit da bi bil mir, da o javni upravi ne govorim. Vse kar… ...prikaži več moram urediti je v centru Ljubljane
Blayo, ni edini. Še cel kup je takih parkplacov. Recimo tisti na Novih Poljanah ob Povšetovi. Ne bo folk parkiral tam in naredil par korakov peš čez Kodeljev park do DIFa. Ne, folk bi se najrajši zapeljal kar v telovadnico,… ...prikaži več če bi se dalo. Zato je tam popoldne, ko so te komercialne dejavnosti, popoln kaos. Eni se rinejo ven, drugi not, kolesarji pa vijugamo med tistim kurčevim plehom. Enako velja za kopališče.
V pisarnah se pač ne vidi, je treba malo v mesto pa ti je takoj jasno. Nobenega reda, vsi skačejo kjer jim paše, kolesarji levo desno, čeprav je kolesarskih cel kup, da o električnih skirojih ne govorim. Ampak to je že za drugo temo.
Jezeran, žal si moramo kolesarji (pre)pogosto deliti površine s pešci. Center je primarno namenjen njim in kolesarji smo prisiljeni vijugati med njimi. Čopova, Nazorjeva, Trubarjeva, Tržnica, Petkovškovo... vse za pešce. Tako da če hočem priti do centra, moram vijugati med… ...prikaži več njimi, ali pa iti okoli po cestah, kjer so kolesarske. Zokanova ideja trajnostne mobilnosti. Pogosto tako vozim slalom in ni bilo nikoli problema. Me je pa zato ena na rolerjih zbila s kolesa, ko je ona vozila slalom.
Frida, jaz mislim, da je kaos. Ta je posledica tega, da je v Lj čedalje več folka, infrastruktura pa temu ne sledi. Ne samo prometna, tudi zdravstvena, vrtci in še kaj bi se našlo.
@Jezeran Dopolnitev prejšnjega odgovora: sem premišljeval, kako bi lahko od doma prišel čez center ne da bi slalomiral med pešci. Ne morem. Ti naštejem ulice od leve proti desni: Stari trg, Cankarjevo nabr, Wolfova, Čopova, Nazorjeva, pa nižje dol Tržnica,… ...prikaži več Petkovškovo, Trubarjeva... Vse same peš cone. Če bi hotel npr. priti do Tivolija, bi moral narediti kar fajn ovinek. Tako da.. ali vozim slalom med pešci, ali pa se gužvam med avtomobili. Kolesarske so pa pogosto v posmeh, ker so ceste tako..
..ozke, da je placa komaj za en avto. Kaj ti pomaga, če je tam narisana kolesarska? Kdo, misliš, se bo moral umakniti? Če si kdaj vozil zadaj za bolnicami ob levem bregu Ljubljanice, veš, o čem govorim. Na srečo so… ...prikaži več končno odprli pot mimo Cukrarne in se lahko zdaj temu gužvanju izognem.
Imam to srečo, da živim 10 minut od ultra strogega centra Lj in lahko vse opravim z bajkom. Ne pomnim, kdaj sem bil nazadnje z avtom v mestu. Verjetno bi se dalo šteti v letih. Sicer je Lj relativno majhna,… ...prikaži več tako da ni noben problem priti z bajkom na diametralno drug konec mesta. Bo pa stanje v Lj še veliko hujše, ker se v Lj trpa čedalje več folka. Kjer so bile prej ind cone, so zdaj ogromni bloki (npr. ob Šmartinki) in nič ne kaže, da se bo trend spremenil. Kar pomeni samo še več pleha in gužve
Če vsak prišlek mora v Lj z avtom, če ima vsaka družina vsaj dva avta, če se mora vsak pripeljati direkt pred vrata, pa naj za to plača. Kar se parkirnine na parkomatih tiče je ugodna, stanovalci pa imajo možnost… ...prikaži več zelo ugodne letne parkirnine. Nikjer po svetu ni v mestih parkiran je zastonj in samoumevno. Denar na ta način pa se verjetno tudi naprej vlaga, sklepam.
Plačljivo parkiranje sega krepko izven mesta. Na vzhodu recimo do Malega Lipoglava. Malo poglej na zemljevid, kje to je. Tam imajo krave pa kure pa traktorje. Tisto nima čisto nič skupnega z mestom.
Na njihovi spletni strani je lepo narisano, da je skoraj celotna občina v parkirni coni- od Mednega pa vse do Podmolnika in Besnice. https://www.lpt.si/storage/uploads/4100361f-fcf3-4614-a470-93b31ba5b1eb/Zemljevid-parkirnih-con.pdf Podatki so stari malo manj kot dve leti.
Med Goriško in Celovško parkiramo samo stanujoči. Če pridem iz službe ob 17.00 ni več razpoložljivega parkirišča pred blokom. Uvedba plačljivih parkirišč bi res oškodovala domačine in ne prišleke v Ljubljano.
Dejstvo je, da tukaj parkiramo večinoma domačini in tedensko par avtomobilov od zunaj. Postavitev parkomatov v tem primeru ni urejanje prometa, ampak polnjenje občinske malhe na račun stanovalcev, prav v času, ko se vse draži. Če smo se do zdaj… ...prikaži več vse lepo zmenili, tudi za naprej ne rabimo šerifa, ki bo odrejal, kako bomo mi živeli.
Res je, v Šiški so postavili kar nekaj novih parkomatov, pri čemer pa se niso nikoli posvetovali s stanovalci. Posledično je mularija že poskrbela za "strokovno" odstranitev.🤣
Janković za vse veke, dosmrtno župan. Hura, hura ..
pravilno, vendar je parkirnina veliko prepoceni....tega pleha je po Ljubljani absolutno preveč in ga je treba zrinit čimdlje stran od centra in vzpostavit dobro delujoč javni promet....parkirnina v centru LJ bi pa morala bit 5 eur na uro, če hočejo… ...prikaži več naredit kakšno drastično spremebo glede zmanjševanja prometa v središču LJ.
Je preveč garažnih hiš v centru in vse so v glavnem privat, tako da o taki ceni lahko sanjaš. Prej bi morali Klinični center in polikliniko ven selit da bi bil mir, da o javni upravi ne govorim. Vse kar… ...prikaži več moram urediti je v centru Ljubljane
Tako je. Avto je pač drag špas. V Stanežičah je že nekaj časa (pripravljen) P+R parkplac, ki več ali manj sameva.
jezeran, saj imaš trolo, pa bicikelj pa skiroje.
Blayo, ni edini. Še cel kup je takih parkplacov. Recimo tisti na Novih Poljanah ob Povšetovi. Ne bo folk parkiral tam in naredil par korakov peš čez Kodeljev park do DIFa. Ne, folk bi se najrajši zapeljal kar v telovadnico,… ...prikaži več če bi se dalo. Zato je tam popoldne, ko so te komercialne dejavnosti, popoln kaos. Eni se rinejo ven, drugi not, kolesarji pa vijugamo med tistim kurčevim plehom. Enako velja za kopališče.
jezeran si že slišal za javni prevoz, možnost izposoje kolesa, noge pa verjetno tudi imaš?
Sem, sam ga ne rabim, ampak vidim kaj se v Ljubljani dogaja. Kaos
Nič posebnega se ne dogaja v Ljubljani. Če te ta "kaos" moti, pač ostaneš doma na podeželju in se ne rineš tja notri.
Jebiga je treba delat, pa se marsikaj vidi
V pisarnah se pač ne vidi, je treba malo v mesto pa ti je takoj jasno. Nobenega reda, vsi skačejo kjer jim paše, kolesarji levo desno, čeprav je kolesarskih cel kup, da o električnih skirojih ne govorim. Ampak to je že za drugo temo.
Jezeran, žal si moramo kolesarji (pre)pogosto deliti površine s pešci. Center je primarno namenjen njim in kolesarji smo prisiljeni vijugati med njimi. Čopova, Nazorjeva, Trubarjeva, Tržnica, Petkovškovo... vse za pešce. Tako da če hočem priti do centra, moram vijugati med… ...prikaži več njimi, ali pa iti okoli po cestah, kjer so kolesarske. Zokanova ideja trajnostne mobilnosti. Pogosto tako vozim slalom in ni bilo nikoli problema. Me je pa zato ena na rolerjih zbila s kolesa, ko je ona vozila slalom.
jezeran, če ti misliš, da je v LJ prometni kaos, potem res nisi bil še nikjer po svetu.
Frida, jaz mislim, da je kaos. Ta je posledica tega, da je v Lj čedalje več folka, infrastruktura pa temu ne sledi. Ne samo prometna, tudi zdravstvena, vrtci in še kaj bi se našlo.
@Jezeran Dopolnitev prejšnjega odgovora: sem premišljeval, kako bi lahko od doma prišel čez center ne da bi slalomiral med pešci. Ne morem. Ti naštejem ulice od leve proti desni: Stari trg, Cankarjevo nabr, Wolfova, Čopova, Nazorjeva, pa nižje dol Tržnica,… ...prikaži več Petkovškovo, Trubarjeva... Vse same peš cone. Če bi hotel npr. priti do Tivolija, bi moral narediti kar fajn ovinek. Tako da.. ali vozim slalom med pešci, ali pa se gužvam med avtomobili. Kolesarske so pa pogosto v posmeh, ker so ceste tako..
..ozke, da je placa komaj za en avto. Kaj ti pomaga, če je tam narisana kolesarska? Kdo, misliš, se bo moral umakniti? Če si kdaj vozil zadaj za bolnicami ob levem bregu Ljubljanice, veš, o čem govorim. Na srečo so… ...prikaži več končno odprli pot mimo Cukrarne in se lahko zdaj temu gužvanju izognem.
Imam to srečo, da živim 10 minut od ultra strogega centra Lj in lahko vse opravim z bajkom. Ne pomnim, kdaj sem bil nazadnje z avtom v mestu. Verjetno bi se dalo šteti v letih. Sicer je Lj relativno majhna,… ...prikaži več tako da ni noben problem priti z bajkom na diametralno drug konec mesta. Bo pa stanje v Lj še veliko hujše, ker se v Lj trpa čedalje več folka. Kjer so bile prej ind cone, so zdaj ogromni bloki (npr. ob Šmartinki) in nič ne kaže, da se bo trend spremenil. Kar pomeni samo še več pleha in gužve
Če vsak prišlek mora v Lj z avtom, če ima vsaka družina vsaj dva avta, če se mora vsak pripeljati direkt pred vrata, pa naj za to plača. Kar se parkirnine na parkomatih tiče je ugodna, stanovalci pa imajo možnost… ...prikaži več zelo ugodne letne parkirnine. Nikjer po svetu ni v mestih parkiran je zastonj in samoumevno. Denar na ta način pa se verjetno tudi naprej vlaga, sklepam.
Plačljivo parkiranje sega krepko izven mesta. Na vzhodu recimo do Malega Lipoglava. Malo poglej na zemljevid, kje to je. Tam imajo krave pa kure pa traktorje. Tisto nima čisto nič skupnega z mestom.
P.S. Tisto niti Lj ni več. Ta se menda na V neha takoj za Sostrem. Vsaj tako pravi prometni znak, ki označuje naselje.
Na njihovi spletni strani je lepo narisano, da je skoraj celotna občina v parkirni coni- od Mednega pa vse do Podmolnika in Besnice. https://www.lpt.si/storage/uploads/4100361f-fcf3-4614-a470-93b31ba5b1eb/Zemljevid-parkirnih-con.pdf Podatki so stari malo manj kot dve leti.
Ko gledam ta zemljevid, mi pade na pamet: Ljubljana do Tokija.
Čestitke županu.
Med Goriško in Celovško parkiramo samo stanujoči. Če pridem iz službe ob 17.00 ni več razpoložljivega parkirišča pred blokom. Uvedba plačljivih parkirišč bi res oškodovala domačine in ne prišleke v Ljubljano.
Mogoče bo potem tudi zaradi plačljivega park placa več prostora. Sicer pa letna karta ne stane prav veliko.
Ravno nasprotno. Pred bloki bi bilo še naprej brezplačno, a jih ne dobiš več po 17.00 uri oz. še prej in zato domačini parkiramo na ulici.
Dejstvo je, da tukaj parkiramo večinoma domačini in tedensko par avtomobilov od zunaj. Postavitev parkomatov v tem primeru ni urejanje prometa, ampak polnjenje občinske malhe na račun stanovalcev, prav v času, ko se vse draži. Če smo se do zdaj… ...prikaži več vse lepo zmenili, tudi za naprej ne rabimo šerifa, ki bo odrejal, kako bomo mi živeli.
jebe se mi ne hodim v ta gnila ljblana
Pravilna odločitev. Hofer pa Lidl je v vsaki vasi, ne rabiš za to v Ljubljano na Kongresni Trg hodit.
A de do, nje. Ta pa si dovoli. Da bi pa ceste poštimal, pa ne.
Ko ne bo več avtov tam, ne bo treba več cest "štimat".
Res je, v Šiški so postavili kar nekaj novih parkomatov, pri čemer pa se niso nikoli posvetovali s stanovalci. Posledično je mularija že poskrbela za "strokovno" odstranitev.🤣
...ki jo bodo plačali stanovalci 😂