Ker ne živim v centru Slovenije, poslušam lokalno radijsko postajo med vožnjo. Tam me v 99 % obvestijo o problemu kar nekaj prej kot je opisan na promet.si. Res pa je, da kdor dogodek opazi in ga sporoči, ne more… ...prikaži več dati tako podrobnih info kot so pozneje na promet.si. Dovolj pa je, da veš, da se je nekaj zgodilo in da bo verjetno prišlo do zastoja in premisliš, če je smiseln obvoz.
Teteli mandelci v službah , ki bi morale zagotavljati trenutne informacije o zaporah na vseh AC , na lokalnih obrneš in greš lahko naokoli po drugi se očitno ne zavedajo , da je AC PLAČLJIVA in to preko DARS-a DRŽAVI… ...prikaži večVI Sloveniji in če je nekaj plačano , potem mora lastnik narediti VSE , da ima uporabnik celovito POSTREŽBO med vožnjo po AC. Takšni izgovorji, ki jih imajo tisti , ki dobivajo plače za to delo je v rangu maloumnosti v današnjem svetu pretoka informacij in za takošnjo BRCO iz službe.
nadal. : Zakaj se ne postavijo rotacijske luči na ohišja SOS telefonov in ko pride do nesreče in zapore se prižgejo te luči en izvoz prej z AC kakor tudi uvoz na zadnji zaprti del AC . SOS luči so… ...prikaži večo na 1km . Cestni križ je 450km z uvozi 500km x2 . Rotacijska luč stane na Alibabi 5 € x 1000 kom Nabavna cena 5000 € . Elektrika na telefonih je , potrebujemo še pretvornike na 12 V po 2€ = 1000 €.
Montaža 2 meseca x 2 delavca =3000 €, Za 10.000 € imate pokrito komplet vso problematiko. Barva : rdeča
nadal. ; Ker sem vam naredil komplet specifikacijo in dal idejo ,je tale moj elaborat zaščiten po Zakonu o Intelektualni lastnini , da ne bi kakšen mandelc na DARS-u dobil za to idejo kakšno nagrado ! Ne bo pa prej… ...prikaži več mira glede zastojev dokler ne bo sprejet zakon , da je DARS finančno odgovoren za škodo , ki jo ujeti vozniki doživijo s čakanjem. 10 € bruto na uro, 100€ za kamion, pa da vas vidmo , ko boste za eno ujetje plačali 50.000 € Lahko tudi Rdečemu križu po tožbi org. za varstvo potrošnikov
Ne morejo biti prometne informacije odvistne od /samo/ občanov oz. na zasebni iniciativi in to nekom , ki te informacije potem uporabi za samoreklamiranje svoje postaje !
Potrebno bi bilo tudi vzpostaviti sistem, ko bi izkoristili prednosti digitalnega radia za potrebe obveščanja o prometu. Tako bi se recimo info lahko izpisal ali še boljše cdelo prebral preko radia v najkrajšem roku. Nato bi pa pač ob priložnosti… ...prikaži večti dali napovedovalci obvestila, kot to delajo sedaj.
Vsi ne poslušajo radija, zakaj ne pošiljajo sporočil po GSM telefonih kot recimo reklame ko prestopimo mejo ? Tehnične možnosti so.Ko prestopimo mejo nas pozdravi; dobrodošli, njim uspeva.
1.4.2018 nesreča med Višnjo goro in Grosupljem. So očistili in sprostili promet. Dobrih 5 minut kasneje po radiju dajo še enkrat obvestilo o zastoju zaradi prometne. dobrih 25 minut kasneje je obvestilo o sproščeni zapori. Zakaj nekdo na DARS-u ne… ...prikaži veče da informacije naprej v medijske hiše in promet.si. Saj se plača cestnina.
Ker ne živim v centru Slovenije, poslušam lokalno radijsko postajo med vožnjo. Tam me v 99 % obvestijo o problemu kar nekaj prej kot je opisan na promet.si. Res pa je, da kdor dogodek opazi in ga sporoči, ne more… ...prikaži več dati tako podrobnih info kot so pozneje na promet.si. Dovolj pa je, da veš, da se je nekaj zgodilo in da bo verjetno prišlo do zastoja in premisliš, če je smiseln obvoz.
Teteli mandelci v službah , ki bi morale zagotavljati trenutne informacije o zaporah na vseh AC , na lokalnih obrneš in greš lahko naokoli po drugi se očitno ne zavedajo , da je AC PLAČLJIVA in to preko DARS-a DRŽAVI… ...prikaži večVI Sloveniji in če je nekaj plačano , potem mora lastnik narediti VSE , da ima uporabnik celovito POSTREŽBO med vožnjo po AC. Takšni izgovorji, ki jih imajo tisti , ki dobivajo plače za to delo je v rangu maloumnosti v današnjem svetu pretoka informacij in za takošnjo BRCO iz službe.
nadal. : Zakaj se ne postavijo rotacijske luči na ohišja SOS telefonov in ko pride do nesreče in zapore se prižgejo te luči en izvoz prej z AC kakor tudi uvoz na zadnji zaprti del AC . SOS luči so… ...prikaži večo na 1km . Cestni križ je 450km z uvozi 500km x2 . Rotacijska luč stane na Alibabi 5 € x 1000 kom Nabavna cena 5000 € . Elektrika na telefonih je , potrebujemo še pretvornike na 12 V po 2€ = 1000 €. Montaža 2 meseca x 2 delavca =3000 €, Za 10.000 € imate pokrito komplet vso problematiko. Barva : rdeča
nadal. ; Ker sem vam naredil komplet specifikacijo in dal idejo ,je tale moj elaborat zaščiten po Zakonu o Intelektualni lastnini , da ne bi kakšen mandelc na DARS-u dobil za to idejo kakšno nagrado ! Ne bo pa prej… ...prikaži več mira glede zastojev dokler ne bo sprejet zakon , da je DARS finančno odgovoren za škodo , ki jo ujeti vozniki doživijo s čakanjem. 10 € bruto na uro, 100€ za kamion, pa da vas vidmo , ko boste za eno ujetje plačali 50.000 € Lahko tudi Rdečemu križu po tožbi org. za varstvo potrošnikov
Ne morejo biti prometne informacije odvistne od /samo/ občanov oz. na zasebni iniciativi in to nekom , ki te informacije potem uporabi za samoreklamiranje svoje postaje !
Potrebno bi bilo tudi vzpostaviti sistem, ko bi izkoristili prednosti digitalnega radia za potrebe obveščanja o prometu. Tako bi se recimo info lahko izpisal ali še boljše cdelo prebral preko radia v najkrajšem roku. Nato bi pa pač ob priložnosti… ...prikaži večti dali napovedovalci obvestila, kot to delajo sedaj.
Vsi ne poslušajo radija, zakaj ne pošiljajo sporočil po GSM telefonih kot recimo reklame ko prestopimo mejo ? Tehnične možnosti so.Ko prestopimo mejo nas pozdravi; dobrodošli, njim uspeva.
https://www.alter.si/tema/dab-prometne-informacije-kdaj-v-matkurji.2666150/
1.4.2018 nesreča med Višnjo goro in Grosupljem. So očistili in sprostili promet. Dobrih 5 minut kasneje po radiju dajo še enkrat obvestilo o zastoju zaradi prometne. dobrih 25 minut kasneje je obvestilo o sproščeni zapori. Zakaj nekdo na DARS-u ne… ...prikaži veče da informacije naprej v medijske hiše in promet.si. Saj se plača cestnina.