Do kdaj bomo priča izsiljevanju in klobasanju primitivnežev????Klobasa je grozil Avstrijcem z zaporo karavanškega tunela, ko so omejili vožnjo skozi ob vikendih v času turistične sezone. In kako prav so ravnali smo se lahko v živo prepričali zaradi gneče in… ...prikaži več deset kilometrskih kolon ob vikendih.
Če dvigneš cestnino tovornem prometu in tujcem potem lahko luko zapreš. Znižat cestnino vsem, in za 50% znižat davke za 50% razpustit DARS in vse kai vleče denar in ni nobene koristi od tega, seveda znižat tako plače… ...prikaži več kot število zaposlenih v javni upravi, nekatere ustanove kar zapret in konec, če kdo hoče še delat to naj dela za free.
To bi pomenilo, da bi dve tretjini Slovenskih uporabnikov AC ne zmoglo plačati cestne takse in bi se preusmerili nazaj na vzporedne magistralne ali regionalne ceste. Kaj bi to pomenilo iz vidika prometne varnosti pa raje nebi. Tvoj predlog je… ...prikaži večje predlog bogatih, tistih, ki jim je 100 evrov za letno uporabo cest mačji kašelj, povsem pa si pozabil na glavnega uničevalca slovenskega AC omrežja, to je težki predvsem tranzitni tovorni promet. Poleg ,,najcenejše,, vožnje v tem delu EU nam svinjajo zrak, mi pa pridno plačujemo kazen Bruslju, pa čeprav sami ne vplivamo niti 1% na onesnaženost zraka na območju SLO.
Cestnine za dejansko prevožene km po javnih cestah je potrebno konkretno dvigniti, znižati ali celo ukiniti pa plačilo pavšala ob registraciji.Ampak kdo bi odrekel zanesljivemu viru denarja?
Do kdaj bomo priča izsiljevanju in klobasanju primitivnežev????Klobasa je grozil Avstrijcem z zaporo karavanškega tunela, ko so omejili vožnjo skozi ob vikendih v času turistične sezone. In kako prav so ravnali smo se lahko v živo prepričali zaradi gneče in… ...prikaži več deset kilometrskih kolon ob vikendih.
Če dvigneš cestnino tovornem prometu in tujcem potem lahko luko zapreš. Znižat cestnino vsem, in za 50% znižat davke za 50% razpustit DARS in vse kai vleče denar in ni nobene koristi od tega, seveda znižat tako plače… ...prikaži več kot število zaposlenih v javni upravi, nekatere ustanove kar zapret in konec, če kdo hoče še delat to naj dela za free.
To bi pomenilo, da bi dve tretjini Slovenskih uporabnikov AC ne zmoglo plačati cestne takse in bi se preusmerili nazaj na vzporedne magistralne ali regionalne ceste. Kaj bi to pomenilo iz vidika prometne varnosti pa raje nebi. Tvoj predlog je… ...prikaži večje predlog bogatih, tistih, ki jim je 100 evrov za letno uporabo cest mačji kašelj, povsem pa si pozabil na glavnega uničevalca slovenskega AC omrežja, to je težki predvsem tranzitni tovorni promet. Poleg ,,najcenejše,, vožnje v tem delu EU nam svinjajo zrak, mi pa pridno plačujemo kazen Bruslju, pa čeprav sami ne vplivamo niti 1% na onesnaženost zraka na območju SLO.
300% dvignit cestnino za tovornjake tujih držav, Klobasa pa tiho, majmun
Cestnine za dejansko prevožene km po javnih cestah je potrebno konkretno dvigniti, znižati ali celo ukiniti pa plačilo pavšala ob registraciji.Ampak kdo bi odrekel zanesljivemu viru denarja?
Saj kamioni največ uničujejo avtocesto, zakaj bi pa morali mi z osebnimi druge financirat
Ne skrbi za luko, Gašpar Gašpar Gašpar bo luko zličkal v pol leta.....