Saj je res, da po eni strani je boljše, da imaš zadaj boljše gume. Ker na zadnjem delu nimaš takega občutka. Toda pri vožnji po hribu navzgor pa ti rabiš čim boljši oprijem spredaj (seveda če imaš pogon spredaj).
Najbolj vsec mi je pa zadnji odstavek, "kjer strokovnjaki pregledajo vozilo in podajo ustrezno mnenje o predelavi". Ti strokovnjaki so dalec od strokovnjakov, edini namen homologacije pa je dodaten zaslužek, za tist kos papirja zaračunajo celo bogastvo.
Ja za hribovce nit pod razno ni MX, za dolince pa je tko da so itak vsi posrani ko je 3 cm snega na cesti in že kolnejo kaj da dela Komunala hahahah. Klošarji ne vedo kaj je pol metra… ...prikaži večra snega na makedamu :)
Ključna beseda pri profilu je akvaplaning. Če izgubiš prednji del ti zadnje gume ne pomagajo čisto nič. Neštetokrat preizkušeno in v praksi potrjeno je tako da vodo odrivaš s prednjimi, zadnje pa se zgolj šlepajo v sledi prednjih. Na mokri… ...prikaži več cesti brez bazenov (na tujih cestah) je stabilnost odvisna samo od vrste materiala ki se stika vozišča in je globina profila čisti larifari.
Že več kot trideset let mi boljše gume premeščajo naprej VULKANIZERJI. Ali so vsi nesposobni ali pa je ta, ki bi dal boljše gume zadaj, kar je po mojem bedarija. Razen, če je tudi pogon zadaj. Kar sem pred leti… ...prikaži več prvič kupil v enem zimsko-letne, nikoli več ne naredim drugače. Zadovoljivo držijo pozimi na snegu in nobenih težav na vročem asfaltu. No, vozim pa res normalno, ne divjam, .... kakšen cestni rally voznik bi verjetno opazil razliko.
Saj je res, da po eni strani je boljše, da imaš zadaj boljše gume. Ker na zadnjem delu nimaš takega občutka. Toda pri vožnji po hribu navzgor pa ti rabiš čim boljši oprijem spredaj (seveda če imaš pogon spredaj).
Celoletne gume so dobre če delaš malo kilometrov in si doma bolj v mestu. Če si pa veliko na cesti ti jih pa nihče ne bo priporočal.
Ah zdej sm pa ze tok gum zamenu da jih znam pravilno obrnt :)
Najbolj vsec mi je pa zadnji odstavek, "kjer strokovnjaki pregledajo vozilo in podajo ustrezno mnenje o predelavi". Ti strokovnjaki so dalec od strokovnjakov, edini namen homologacije pa je dodaten zaslužek, za tist kos papirja zaračunajo celo bogastvo.
Ja za hribovce nit pod razno ni MX, za dolince pa je tko da so itak vsi posrani ko je 3 cm snega na cesti in že kolnejo kaj da dela Komunala hahahah. Klošarji ne vedo kaj je pol metra… ...prikaži večra snega na makedamu :)
Ključna beseda pri profilu je akvaplaning. Če izgubiš prednji del ti zadnje gume ne pomagajo čisto nič. Neštetokrat preizkušeno in v praksi potrjeno je tako da vodo odrivaš s prednjimi, zadnje pa se zgolj šlepajo v sledi prednjih. Na mokri… ...prikaži več cesti brez bazenov (na tujih cestah) je stabilnost odvisna samo od vrste materiala ki se stika vozišča in je globina profila čisti larifari.
Že več kot trideset let mi boljše gume premeščajo naprej VULKANIZERJI. Ali so vsi nesposobni ali pa je ta, ki bi dal boljše gume zadaj, kar je po mojem bedarija. Razen, če je tudi pogon zadaj. Kar sem pred leti… ...prikaži več prvič kupil v enem zimsko-letne, nikoli več ne naredim drugače. Zadovoljivo držijo pozimi na snegu in nobenih težav na vročem asfaltu. No, vozim pa res normalno, ne divjam, .... kakšen cestni rally voznik bi verjetno opazil razliko.