Zakaj porivate v članek, ki je v tem trenutku udarna novica, mašila o starih nesrečah izpred 39 let? In simbolične slike lepite! Ali nimate niti trohice sočutja do svojcev umrlih in do poškodovanih? Raje napišite kaj je bil vzrok nesreče… ...prikaži več v Borovnici, če že nakladate, da je bila podobna nesreeča.
so že našlo sliko od Mesa in nek policajski avto v gozdu...prvotni članek je bil; dva mrtva, najhujša nesreča se je zgodila v Divači...in potem nabijanje o tragediji izpred 39 let...slika pa "profinmedia" kr neki...v prvotnem članki.
Domači mediji vedno bolj tonejo v cenzuro in žurnalizem. Tisto pa, ker objavi STA povzemajo z vsemi odstavki in vejicami . Glavno, da so oglaševalci uslišani..
No se lepo vidi kako stvari fonkcunirajo v tej državi. Če so bili zaposleni poslani, da nekaj odpravijo nima v tem času nihče voziti po tirih! Naj gredo drugič ti vodilni popravljat. Ko si zatopljen v nekaj ni šanse, da… ...prikaži več bi slišal poleg tega so pa električni vlaki zelo tihi. Se peljem pod podvozom in ga slišim komaj, ko mi leti preko glave. Naj sedaj tožilsto da pod kluč tiste, ki so poslali te delavce na teren in zčnejo vodilni odgovarjat za svoje ne delo! Aja pa saj res pri nas imamo sodstvo za
Zatopljeni v delo, halo, tudi cestni delavci, na avtocestnih odsekih so zatopljeni v glavnem v svoje mobitele, ne pa v delo, ki bi ga morali opravljati, vsak dan videno in to je to, ne pa .....
Dejte ga no srat . Kako nekoga na SŽ ni sram , da je IZJAVIL kaj takega !! Delavci so vedeli , kje, na keterem tiru in kdaj to delajo , ter iz katere smeri edino prihaja vlak , obratno… ...prikaži večno od desne ! Nobeden jim ni rekel , da je tir zaprt . Se pravi za delavce na progi je MORAL biti OBVEŠČEN vsak STROJEVODJA !! Kdo strojevodij ni obvestil , da so delavci na progi in ne obratno ! Banda SŽ EVSKA !
To je neverjetno koliko ljudi umre na tirih ob vseh varnostnih zagotovilih.Razumel bi, da bi bile hitrosti vlakov vsaj malo primerljive s tistimi v tujini..Ne vem pa, kako se to lahko zgodil delavcem SŽ, ki navadno delajo v skupini, kjer… ...prikaži več le peščica dela, ostali pa to nadzirajo. Ne moreš verjeti, če tega ne vidiš.Mes bi moral zaradi takšnih tragedij prevzeti osebno odgovornost. Ima levo-desno politično podpora in izgovarja se na kolektivno odgovornost.Kar je preveč je preveč nikomur pa ni nič mar
Živim v skupnosti, ki je nekoč želela imeti državo, zaradi pišmeuharstva volilcev, ki je predvsem posledica genskega inženiringa okoli leta 45, pa je nastala skorumpirana združba posameznikov z izrazito, sistemsko vgrajeno(!!!), negativno selekcijo. Posledično imamo pragozd predpisov in nikakršnega reda… ...prikaži več oz. imamo red 'nadmudrivanja'. Da tole sploh še nekako komaj znosno deluje, so zaslužni zgolj posamezniki z 'velikim presežkom' lastne vesti in seveda sreča. Tokrat je žal ni bilo. Nauk?
Ne razumem. Kot tudi ugotavlja forum, bi morali takoj popokati direktorja , tehničnega direktorja in delovodjo skupine na terenu ne pa, da lahko še bluzijo na televizijskih nastopih. Klasika pri naših delovnih nesrečah. Nerazumljivo.
"Vzrok nesreče bo znan .....v interesu preiiskave .....¨" Mnogim , ki vedo od blizu kako te stvari funkcionirajo , je bilo takoj jasno zakaj se je to zgodilo . A javnost tega ne bo izvedela , tudi zato ker nimamo… ...prikaži večmo NEODVISNIH medijev , ki bi bili v službi nas vseh , ne le udbomafijskih omrežij .
Velika šlamparija delavcev Vodenja prometa na SŽ, sožalje družinam umrlih!!
To je pa rezultat , ko desna roka ne ve kaj dela leva !
Zakaj porivate v članek, ki je v tem trenutku udarna novica, mašila o starih nesrečah izpred 39 let? In simbolične slike lepite! Ali nimate niti trohice sočutja do svojcev umrlih in do poškodovanih? Raje napišite kaj je bil vzrok nesreče… ...prikaži več v Borovnici, če že nakladate, da je bila podobna nesreeča.
Da ne bo pomote spošztovani bralci...sedaj pa popravljajo članek in spreminjajo prvotno podobo...beda od novinarstva.
so že našlo sliko od Mesa in nek policajski avto v gozdu...prvotni članek je bil; dva mrtva, najhujša nesreča se je zgodila v Divači...in potem nabijanje o tragediji izpred 39 let...slika pa "profinmedia" kr neki...v prvotnem članki.
Domači mediji vedno bolj tonejo v cenzuro in žurnalizem. Tisto pa, ker objavi STA povzemajo z vsemi odstavki in vejicami . Glavno, da so oglaševalci uslišani..
Kako lahko 9 ljudi s čuvajem vred spregleda prihajajoči vlak??
Čuvaj bere rumeni Žurnal24, Delavci se zanašajo nanj! Tragedija je neizbežna!
No se lepo vidi kako stvari fonkcunirajo v tej državi. Če so bili zaposleni poslani, da nekaj odpravijo nima v tem času nihče voziti po tirih! Naj gredo drugič ti vodilni popravljat. Ko si zatopljen v nekaj ni šanse, da… ...prikaži več bi slišal poleg tega so pa električni vlaki zelo tihi. Se peljem pod podvozom in ga slišim komaj, ko mi leti preko glave. Naj sedaj tožilsto da pod kluč tiste, ki so poslali te delavce na teren in zčnejo vodilni odgovarjat za svoje ne delo! Aja pa saj res pri nas imamo sodstvo za
Zatopljeni v delo, halo, tudi cestni delavci, na avtocestnih odsekih so zatopljeni v glavnem v svoje mobitele, ne pa v delo, ki bi ga morali opravljati, vsak dan videno in to je to, ne pa .....
Kriv je tisti,ki jih ni opozoril na prihajajoči vlak!!!
Dejte ga no srat . Kako nekoga na SŽ ni sram , da je IZJAVIL kaj takega !! Delavci so vedeli , kje, na keterem tiru in kdaj to delajo , ter iz katere smeri edino prihaja vlak , obratno… ...prikaži večno od desne ! Nobeden jim ni rekel , da je tir zaprt . Se pravi za delavce na progi je MORAL biti OBVEŠČEN vsak STROJEVODJA !! Kdo strojevodij ni obvestil , da so delavci na progi in ne obratno ! Banda SŽ EVSKA !
Fak. Sožalje svojcem in najboljše želje poškodovanima, da bi čim hitreje okrevala. Upam, da odgovorne doleti zaslužena kazen.
To je neverjetno koliko ljudi umre na tirih ob vseh varnostnih zagotovilih.Razumel bi, da bi bile hitrosti vlakov vsaj malo primerljive s tistimi v tujini..Ne vem pa, kako se to lahko zgodil delavcem SŽ, ki navadno delajo v skupini, kjer… ...prikaži več le peščica dela, ostali pa to nadzirajo. Ne moreš verjeti, če tega ne vidiš.Mes bi moral zaradi takšnih tragedij prevzeti osebno odgovornost. Ima levo-desno politično podpora in izgovarja se na kolektivno odgovornost.Kar je preveč je preveč nikomur pa ni nič mar
Da bi vodstvo in direktor sprejel odgovornost in odstopil to pa ne ! Delqvci ki so bili v službi so krivi ane.. Banda nesposobna in nespodobna !
Tragedija. Domačim, prijateljem, sodelavcem, ... iskreno sožlje ob tragični izgubi.
Živim v skupnosti, ki je nekoč želela imeti državo, zaradi pišmeuharstva volilcev, ki je predvsem posledica genskega inženiringa okoli leta 45, pa je nastala skorumpirana združba posameznikov z izrazito, sistemsko vgrajeno(!!!), negativno selekcijo. Posledično imamo pragozd predpisov in nikakršnega reda… ...prikaži več oz. imamo red 'nadmudrivanja'. Da tole sploh še nekako komaj znosno deluje, so zaslužni zgolj posamezniki z 'velikim presežkom' lastne vesti in seveda sreča. Tokrat je žal ni bilo. Nauk?
Ta država , ki niti ni več naša , je popolnoma spodletel poskus , ker leta 91 MORIS ni opravil čistke ! Boljševistična jugoslovenija .
Ne razumem. Kot tudi ugotavlja forum, bi morali takoj popokati direktorja , tehničnega direktorja in delovodjo skupine na terenu ne pa, da lahko še bluzijo na televizijskih nastopih. Klasika pri naših delovnih nesrečah. Nerazumljivo.
Mene pa čudi to, kako, da noben ni vedel za ta redni potniški vlak, ki redno, po urniku, vsak dan, vozi po tej progi?
"Vzrok nesreče bo znan .....v interesu preiiskave .....¨" Mnogim , ki vedo od blizu kako te stvari funkcionirajo , je bilo takoj jasno zakaj se je to zgodilo . A javnost tega ne bo izvedela , tudi zato ker nimamo… ...prikaži večmo NEODVISNIH medijev , ki bi bili v službi nas vseh , ne le udbomafijskih omrežij .
Uf, kak lepotec je tale Brecelj, pa še žvižgat se je nauču, od koga že, namigujejo na Generala Troha, ...