Veliko bedakov vozi brez luči, podnevi, ponoči, trezni ali pijani. Večina ima pa samo prižgane sprednje luči, na zadnje pa pozabijo. Potem se pa čudijo, zakaj se jim kdo zaleti v zadnji del avta. Samo pri kontroli luči bi policaji… ...prikaži več zaslužili za vse plače. Ali pa za smernike.
Za luči se strinjam , za smernike pa ne , kajti nekateri jih dajejo popolnoma izven logike !V Lj se smerokaz za levo zavijanje daje 100m pred križiščem , ko pa si enkrat v križišču in je za teboj še… ...prikaži več nekdo , ga ugasni , kajti on ve kam boš zavil !
Žurnalček, kako šibka je tvoja pamet glede prometnega znanja in glede same vožnje. To lahko trdim suvereno, saj imam za sabo več kot dva milijona kilometrov. Izkušnje in učenje na tujih napakah delajo dobrega voznika.
Utripanja žmigavcev nikoli ni preveč.
V avtih ni posebnega stikala za zadnje pozicijske luči. Krivi so predisi EU, ki ne zagotavljajo več, da morajo goreti zadnje pozicijske luči, če so spredaj prižgane katerekoli luči (pozicijske, kratke, dolge, prednje meglenke, prednje dnevne luči). V veliko avtih… ...prikaži večh zadnje pozicijske luči prižgejo senzorji, ko zaznajo prešibko zunanjo svetlobo.
Torej lahko ugotovimo, da vedno znova zajebejo ali predpisi ali konstruktorji avtov.
Veliko bedakov vozi brez luči, podnevi, ponoči, trezni ali pijani. Večina ima pa samo prižgane sprednje luči, na zadnje pa pozabijo. Potem se pa čudijo, zakaj se jim kdo zaleti v zadnji del avta. Samo pri kontroli luči bi policaji… ...prikaži več zaslužili za vse plače. Ali pa za smernike.
Za luči se strinjam , za smernike pa ne , kajti nekateri jih dajejo popolnoma izven logike !V Lj se smerokaz za levo zavijanje daje 100m pred križiščem , ko pa si enkrat v križišču in je za teboj še… ...prikaži več nekdo , ga ugasni , kajti on ve kam boš zavil !
Žurnalček tole pa nimaš prav,sej z žmigavcem nakažeš smer tudi nasproti vozečim,un za teboj itak ni važen!
Žurnalček, kako šibka je tvoja pamet glede prometnega znanja in glede same vožnje. To lahko trdim suvereno, saj imam za sabo več kot dva milijona kilometrov. Izkušnje in učenje na tujih napakah delajo dobrega voznika. Utripanja žmigavcev nikoli ni preveč.
V avtih ni posebnega stikala za zadnje pozicijske luči. Krivi so predisi EU, ki ne zagotavljajo več, da morajo goreti zadnje pozicijske luči, če so spredaj prižgane katerekoli luči (pozicijske, kratke, dolge, prednje meglenke, prednje dnevne luči). V veliko avtih… ...prikaži večh zadnje pozicijske luči prižgejo senzorji, ko zaznajo prešibko zunanjo svetlobo. Torej lahko ugotovimo, da vedno znova zajebejo ali predpisi ali konstruktorji avtov.