Mogoče novinarji Kii pošljite kakšen signal, da bi bilo fino za evropski trg ponudit šestvaljnika z npr. 2997 ccm, se pravi od 3.0, saj bo zadevo veliko lažje registrirati. Sicer pa super, tale avto grem zapeljati, ko pride..čeprav bo to sigurno dizel.
Tole bi pa imel takoj. Ob Stingerju je jasno, da je Kia prerasla v smislu tehnike in dizajna vse ostale generaliste, naj gre za francoske, italijanske ali pa nemške. Takšnega avta nima v bistvu nihče, razen premijske trojice in kakšnih… ...prikaži večh butičnih angleških ali ameriških avtomobilskih ponudnikov. Turbo zgleda vrhunsko, zadnji pogon je pa itak zakon.
Mogoče novinarji Kii pošljite kakšen signal, da bi bilo fino za evropski trg ponudit šestvaljnika z npr. 2997 ccm, se pravi od 3.0, saj bo zadevo veliko lažje registrirati. Sicer pa super, tale avto grem zapeljati, ko pride..čeprav bo to sigurno dizel.
Tole bi pa imel takoj. Ob Stingerju je jasno, da je Kia prerasla v smislu tehnike in dizajna vse ostale generaliste, naj gre za francoske, italijanske ali pa nemške. Takšnega avta nima v bistvu nihče, razen premijske trojice in kakšnih… ...prikaži večh butičnih angleških ali ameriških avtomobilskih ponudnikov. Turbo zgleda vrhunsko, zadnji pogon je pa itak zakon.