Avto
10457 ogledov

Vozniki ne bodo veseli, a to je način, da se skrajšajo zastoji na naših cestah

Komentarjev 9
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • zdrej 09:29 20.maj 2019.

    Dragi DARS, upam da kdo od vas to tu prebere. Jamrate da je prometa preveč. Po drugi strani pa ne naredite dovolj, kar je sicer lahko v vaši moči. Namreč sam osebno čutim problem "združevanja vozil". Namreč, ko nekam gremo ...prikaži večo (služba, tekmovanja, itd), se dostikrat kje ob AC dobimo, da se peljemo skupaj. Največji problem je , kje pustiti avte. Vsepovsod nas preganjajo. Po drugi strani pa "divje" parkirišče v moji bližini povzroča prej nejevolje, zaradi smetenja, ter privatnosti zemljišča.

    • zdrej 09:37 20.maj 2019.

      Zakaj kot DARS ne izkoristite površin ob uvozih in ne naredite v teh deteljicah prakirišč, kjer bi taka vozila sprakirali. Tako bi zmanjšali število vozil / količino domačega prometa. Mogoče je gasilski ukrep, ampak mislim da bi bila uporabniška izkušnja ...prikaži več uporabnikov AC boljša, ter promet bi se še kar nekaj zmanjšal. Ter na večjih parkiriščih bi pridobili še dodatna počivališča oz območja za odstavitev tovornjakov v slabih zimskih razmerah. Kot predlog.

    • Pepe007 10:36 20.maj 2019.

      Se strinjam. Kakih 15 let nazaj so v Celju so asfalt ven potrgali, kjer je bila razširitev zaradi cestninskih postaj, ki niso bile več potrebne, ker so uvedli čelne. Nekaj časa so na črno tam parkirali. In posejali travico, ograjo. ...prikaži več Krasno. Kako leto nazaj so ugotovili, da nimajo prostora za kontrolo vinjet in so nek kos nazaj poasfaltirali.

  • 31d2cb75bba7a057b2d837348db07ecb8f4a128c 09:29 20.maj 2019.

    verjetno so načrtovalci naših cest mislili, da smo nekje na koncu evrope, kot na primer portugalska *honk*

  • Pepe007 08:16 20.maj 2019.

    Veliko tranzita pomeni veliko priložnosti za zaslužek. Mar ne? V vsakem poslu pomeni veliko potencialnih strank tudi veliko denarja. No, v Sloveniji pa to lahko pomeni jamranje, kako je težko in da je potrebno več javnega denarja. Če bi pa ...prikaži več ljudje radi plačali, da bi se peljali skozi Slovenijo. Samo denar je treba vzeti.

  • pesnik51 10:53 20.maj 2019.

    najprej uvedite nadzor nad kamioni .. ena sama tranzicija jih je ..

    • Pepe007 14:52 20.maj 2019.

      In kaj točno je s tem narobe? @pesnik51: imamo kupce produkta, pa bi jih odganjali. Čudna logika, ampak popularna v Sloveniji, tako da izviren komentar ravno ni. Kamioni pomenijo denar, pomenijo veliko denarja ... Za dodatne pasove na avtocesti, za ...prikaži več nove odseke avtocest ... Kamioni niso krivi, če mi denarja ne znamo pobrati ali ga neracionalno zapravimo. Žal pomenijo stranke v vsakem poslu tudi delo. To pa kljub drugačnemu prepričanju v podalpski deželici ni ravno nekaj kar ljudje iščejo.

  • Avatar omega_v6
    omega_v6 17:37 20.maj 2019.

    Naj mi kdo razloži kako mislijo ti bebci z zmanšanjem hitrosti doseči večjo pretočnost!? Iz izkušenj vem,da ravno tam kjer so omejitve precejšnje se pretočnost zmanjša!! Mislom,da ima dars zaposljene ljudi,ki niso dorasli svojim dolžnostim!! Drugega ne vejo kot kasirati ...prikaži več sedaj bodo še kot izgleda kaznovali in tukaj se konča umski domet darsa!!

  • jernej40 21:37 31.maj 2019.

    Rad bi videl kater idiot si je izmislil tole o manjši hitrosti???? In seveda koliko je plačan. Sedaj naj mi pove kako lahko pri 2 sekundni varnosti razdalji povečaš pretočnost prometa z omejitvijo hitrosti?? Pri 130 km/h ali pri 80 ...prikaži več km/h gre en avto skozi točko na vsake dve sekundi. Torej ne glede na hitrost dvopasovnica požira max 3600 vozil na uro. Kolone povzroča delo na cesti, ki se ne izvaja 24h na dan in seveda nesreče in ogromno tovornih vozil. Dajte temu geniju odpoved.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.