Če bi se Tomaž Tollazzi kdaj peljal po cesti od Ptuja proti Gruškovju, bi vedel, da je cesta rezervirana za motorna vozila. Torej ne bo srečal nobenih traktorskih vpreg in kužkov.
Zate je najboljša rešitev kmečki kolovoz, ki vozi do tvoje kmetije. Kranj je zaradi nesprejemljivega odnosa države postal navadna vas, ker nima priklopov na avtocesto (imata jih Naklo in Šenčur, zato ker sta oba priklopa v občinah Naklo in Šenčur),… ...prikaži več nima živilske tržnice v mestu (trem štantom v centru ne rečemo Kranjska tržnica, prav tako ne pokriti tržnici na Primskovem) in nima železniške postaje (več kot pol ure hoje iz stanovanjskih delov Kranja do železniške postaje v Stražišču). Skratka katastrofa. Do nedavnega je bil v Kranju celo neki župan, ki se je hvalil s tem, da je Kranj najbolj nezakreditirano mesto v državi (ker ni nobenih investicij), v mesto pa se je vozil v župansko službo iz Žirovnice. Ko se vozim po Štajerski pokrajini, pa ima vsaka vas s sto prebivalci boljšo infrastrukturo, kot pa Kranj s petdesettisoč. Divji zahod s tisočerimi šerifi.
Ce ne bi "nadomestilo za uporabo cestisc" slo v NLB in DUTB bi bilo denarja za ceste vec kot dovolj.
Če bi se Tomaž Tollazzi kdaj peljal po cesti od Ptuja proti Gruškovju, bi vedel, da je cesta rezervirana za motorna vozila. Torej ne bo srečal nobenih traktorskih vpreg in kužkov.
Zate je najboljša rešitev kmečki kolovoz, ki vozi do tvoje kmetije. Kranj je zaradi nesprejemljivega odnosa države postal navadna vas, ker nima priklopov na avtocesto (imata jih Naklo in Šenčur, zato ker sta oba priklopa v občinah Naklo in Šenčur),… ...prikaži več nima živilske tržnice v mestu (trem štantom v centru ne rečemo Kranjska tržnica, prav tako ne pokriti tržnici na Primskovem) in nima železniške postaje (več kot pol ure hoje iz stanovanjskih delov Kranja do železniške postaje v Stražišču). Skratka katastrofa. Do nedavnega je bil v Kranju celo neki župan, ki se je hvalil s tem, da je Kranj najbolj nezakreditirano mesto v državi (ker ni nobenih investicij), v mesto pa se je vozil v župansko službo iz Žirovnice. Ko se vozim po Štajerski pokrajini, pa ima vsaka vas s sto prebivalci boljšo infrastrukturo, kot pa Kranj s petdesettisoč. Divji zahod s tisočerimi šerifi.
Voznik ki križišče pozna zavije desno in na rondoju pri Baumaxu obrne nazaj proti Kranju.