Najbrž gre zato da "pošteni goljufi" tisto namišljeno porabo lahko dosežejo s sfriziranem avtu na zlobiranem testu, VW pa tudi tega ne ;)Zveze z realno prabo na cesti tu verjetno ni. Opozorit je treba, da je VW na cesti… ...prikaži več lahko dosegal celo nižjo porabo kot na testu, na račun nesramnega preseganja limit strupenih emisij.
In kakšna je razlika v davku? VW je rekel, da ima avto takšne izpuste in uporabnik je davek plačeval za takšne izpuste. Tako, da uporabnik ni bil niti malo oškodovan. Samo naj država to pusti pri miru.
Kakorkoli se potem to obrača je to goljufija do ostalih proizvajalcev avtov, ki podajo točne rezultate in s tem plačajo višji davek v državi, posledično pa zato nižajo ceno avta, da so konkurenčni.
Pa daj no. Zavajanje je čisto vsepovsod. Samo poglej si malo TV reklame. Nasploh kakšen TopShop, čisto zavajanje pa je to dovoljeno. Ko pa je tukaj VW nekaj goljufa, pa to uporabnik sploh nebi občutil, če nebi prišlo do te… ...prikaži več afere je pa vse narobe. Pa nisem pristaš VW, pa si ga tudi ne lastim, so pa že prav tečni s temi izpusti, ki voznike niti malo ne zanima. Samo naj države to lepo pustijo pri miru. VW bo pa tako ali tako plačal ogromno kazen.
In kaj ima to zveze z kupci? Oni so avto plačali za manj denarja. Oškodovali so samo državo. In zato naj država te avte lepo pusti pri miru in kupce naj lepo tudi pustijo pri miru. Država pa naj da kazen VW-ju.
VW se je dokončno pokazal kot to kar ves čas je - kapitalistični kvazi ljudski proizvajalec, ki za previsoko ceno na račun okolja, državnih davkov in naivnosti kupcev svinja okolje, zavaja s sstroški uporabe in seveda kuje dobiček
Ni pošteno, da se goljufa in prav je, da jih bo drago stalo, ampak to me ne bo odvrnilo, da naslednjič kupim drugo znamko, ker se v vw-ju preveč dobro počutim in mi več kot odlično služi.
Reciva je ima avto Diesel motor 2.0 z 80kW in stane osnovna cena 20.000€. Če ima 120g/km CO2 in euro6 potem je davka 200€.Če bi imel pa 140g/km CO2 in EURO5 bi bilo davka 1200€. Če bi pa hkrati… ...prikaži več goljufali še s trdimi delci (da bi avto imel več kot 0.005 g/km trdih delcev) bi spadal v EURO4 bi bilo tega davka 2600€
Najbrž gre zato da "pošteni goljufi" tisto namišljeno porabo lahko dosežejo s sfriziranem avtu na zlobiranem testu, VW pa tudi tega ne ;)Zveze z realno prabo na cesti tu verjetno ni. Opozorit je treba, da je VW na cesti… ...prikaži več lahko dosegal celo nižjo porabo kot na testu, na račun nesramnega preseganja limit strupenih emisij.
In kateri avto nima namišljene porabe? CO2 pa tako ali tako nihče ne gleda ko kupuje avto.
Razen v obliki davka :)
In kakšna je razlika v davku? VW je rekel, da ima avto takšne izpuste in uporabnik je davek plačeval za takšne izpuste. Tako, da uporabnik ni bil niti malo oškodovan. Samo naj država to pusti pri miru.
Sej davek je vštet v končni ceni, to pomeni da ga plača kupec. Tukaj je na slabšem država in posledično tudi kupec.
Kakorkoli se potem to obrača je to goljufija do ostalih proizvajalcev avtov, ki podajo točne rezultate in s tem plačajo višji davek v državi, posledično pa zato nižajo ceno avta, da so konkurenčni.
Pa daj no. Zavajanje je čisto vsepovsod. Samo poglej si malo TV reklame. Nasploh kakšen TopShop, čisto zavajanje pa je to dovoljeno. Ko pa je tukaj VW nekaj goljufa, pa to uporabnik sploh nebi občutil, če nebi prišlo do te… ...prikaži več afere je pa vse narobe. Pa nisem pristaš VW, pa si ga tudi ne lastim, so pa že prav tečni s temi izpusti, ki voznike niti malo ne zanima. Samo naj države to lepo pustijo pri miru. VW bo pa tako ali tako plačal ogromno kazen.
In kaj ima to zveze z kupci? Oni so avto plačali za manj denarja. Oškodovali so samo državo. In zato naj država te avte lepo pusti pri miru in kupce naj lepo tudi pustijo pri miru. Država pa naj da kazen VW-ju.
VW se je dokončno pokazal kot to kar ves čas je - kapitalistični kvazi ljudski proizvajalec, ki za previsoko ceno na račun okolja, državnih davkov in naivnosti kupcev svinja okolje, zavaja s sstroški uporabe in seveda kuje dobiček
Ni pošteno, da se goljufa in prav je, da jih bo drago stalo, ampak to me ne bo odvrnilo, da naslednjič kupim drugo znamko, ker se v vw-ju preveč dobro počutim in mi več kot odlično služi.
Reciva je ima avto Diesel motor 2.0 z 80kW in stane osnovna cena 20.000€. Če ima 120g/km CO2 in euro6 potem je davka 200€.Če bi imel pa 140g/km CO2 in EURO5 bi bilo davka 1200€. Če bi pa hkrati… ...prikaži več goljufali še s trdimi delci (da bi avto imel več kot 0.005 g/km trdih delcev) bi spadal v EURO4 bi bilo tega davka 2600€