Tej izračuni povejo samo to, da je povprečna plača Slovencev prenizka saj so stroški podobni evropskim. Če izračuni držijo, saj je statistika najvišja stopnja laži, pa tisti z minimalno plačo delajo 3 dni na teden za prevoz na delo. Takih… ...prikaži več z minimalno plačo je več kot 1/2.
Se vozim iz Kranja, v resnici bi nam za vožnjo z gomulko morali plačat, ali pa vsaj uvesti karto 6 kategorije....Bratuškova je nekaj obljubljala zamenjavo vseh vlakov do konca leta , tukaj pa piše do 2025... katastrofa... na primer danes,… ...prikaži več ko pada dež moraš na nekaterih sedežih odpreti dežnik, tako že pušča, da o hrupu in premetavanju sploh ne govorim..., če le morem, se gomulki izognem in grem na Siemens, na žalost pa so ure, ko vozi gomulka najprimernejše zame....
novinarki predlagam, da razišče, koliko prog je bilo po vojni ukinjenih, med znanimi je tudi proga jesenice - rateče, kjer je bila včasih povezava tudi preko italije ... na italijanski strani baje še obstaja, naši mojstri so pa obstoječi trasi… ...prikaži več naredili kolesarsko stezo ... kje je tukaj logika? slišal sem pa neuradno, da so tire zaprtih prog prodali ali podarili "južni bratom" ... očitno so že takrat vedeli, kako bomo čez 50 let bogati, da bodo pri bajti 3 vozila, zato LJ tudi tramvaja ne rabi
Vsako uro plačam več kot 90 dolarjev na daljavo z dvema otrokoma doma.Nikoli nisem mislil,da bi to imel možnost,vendar moj najbližji spremljevalec s tem pridobi več kot 18 tisoč mesecev na mesec in me je prepričala, da poskusim........ quality9.best
dokler bo vlak iz recimo mb v lj vozil 3 ure potem pa še lokalni bus ali taksi , bo vožnja z avtomobilom cenejša in hitrejša. Da ne govorimo kako pomanjkljiva je železniška infrastruktura in počasen medkrajevni javni avtobusni promet.
slovenčki so prisiljeni vlagati v vozni park, ker je zaradi slabega urbanizma v preteklosti vse tako "razmetano", naselja, majhne vasi, itd ... res da so ponekod strnjena u recimo urejena naselja, ampak zopet niso takrat mislili na javni prevoz ...… ...prikaži več se pa popolnoma strinjam se za te kište zapravi enormno denarja ... zakaj recimo letališče nima železniške povezave? očitno smo tako bogati, da si vsak lahko privošč svoj taksi ... kje je kranj in kje brnik?
Tej izračuni povejo samo to, da je povprečna plača Slovencev prenizka saj so stroški podobni evropskim. Če izračuni držijo, saj je statistika najvišja stopnja laži, pa tisti z minimalno plačo delajo 3 dni na teden za prevoz na delo. Takih… ...prikaži več z minimalno plačo je več kot 1/2.
Se vozim iz Kranja, v resnici bi nam za vožnjo z gomulko morali plačat, ali pa vsaj uvesti karto 6 kategorije....Bratuškova je nekaj obljubljala zamenjavo vseh vlakov do konca leta , tukaj pa piše do 2025... katastrofa... na primer danes,… ...prikaži več ko pada dež moraš na nekaterih sedežih odpreti dežnik, tako že pušča, da o hrupu in premetavanju sploh ne govorim..., če le morem, se gomulki izognem in grem na Siemens, na žalost pa so ure, ko vozi gomulka najprimernejše zame....
Povezave pa kot iz časa Marije Terezija ali pa še slabše
novinarki predlagam, da razišče, koliko prog je bilo po vojni ukinjenih, med znanimi je tudi proga jesenice - rateče, kjer je bila včasih povezava tudi preko italije ... na italijanski strani baje še obstaja, naši mojstri so pa obstoječi trasi… ...prikaži več naredili kolesarsko stezo ... kje je tukaj logika? slišal sem pa neuradno, da so tire zaprtih prog prodali ali podarili "južni bratom" ... očitno so že takrat vedeli, kako bomo čez 50 let bogati, da bodo pri bajti 3 vozila, zato LJ tudi tramvaja ne rabi
ravno zadnjič sem se peljal z gomulko, he, he ... vsa porisana , noter pa kot v skretu ... noro
Vsako uro plačam več kot 90 dolarjev na daljavo z dvema otrokoma doma.Nikoli nisem mislil,da bi to imel možnost,vendar moj najbližji spremljevalec s tem pridobi več kot 18 tisoč mesecev na mesec in me je prepričala, da poskusim........ quality9.best
dokler bo vlak iz recimo mb v lj vozil 3 ure potem pa še lokalni bus ali taksi , bo vožnja z avtomobilom cenejša in hitrejša. Da ne govorimo kako pomanjkljiva je železniška infrastruktura in počasen medkrajevni javni avtobusni promet.
slovenčki so prisiljeni vlagati v vozni park, ker je zaradi slabega urbanizma v preteklosti vse tako "razmetano", naselja, majhne vasi, itd ... res da so ponekod strnjena u recimo urejena naselja, ampak zopet niso takrat mislili na javni prevoz ...… ...prikaži več se pa popolnoma strinjam se za te kište zapravi enormno denarja ... zakaj recimo letališče nima železniške povezave? očitno smo tako bogati, da si vsak lahko privošč svoj taksi ... kje je kranj in kje brnik?
Ne lapaj, pojma nimaš
no hvala za tako izčrpen komentar, očitno je tvoj besedni zaklad omejen samo na nekaj besed ... čestitam