Tale prevoz je tudi kot Šrot in Bavčar, eden je plačal prevoz po najbolj nizki ceni, prevoznik je pa od tistega najmanj hotel še nekaj spravit v žep, za ceste se jim pa itak jebe.
Gradnja je OK, kvaliteta cest pa ne. Zakaj? Aregat (pesek) v asfaltu na naših cestah je slabši, nažalost nimamo boljšega agregata na voljo. Če bi hoteli boljši agregat bi ga morali uvažati (ekonomičnost?). Odločitev je bila pač takšna, da se… ...prikaži več uporablja slabši agregat in se raje obnavlja ceste na vsakih nekaj let (10? ne vem točno). Problem je, ker se jih ne obnavlja, ampak to je že druga zgodba.Posledica slabše kvalitete cest je omejitev obremenitve.
http://www.uradni-list.si/1/content?id=9712Presežena je bila obremenitev na eno os prikolice. Tovor bi lahko prepeljali s prikolico z več osmi kot jih je imela ta.
Se ne strinjam z tvojo izjavoRavno gradnja ni kvalitetna niti ni pravi način gradnje , kajti če bi kvalitetno naredil ceste potem bi lete zdržale mnogo več. zakaj nemci še danes betonirajo ac???? zato ker vejo da ustrezno pripravljen… ...prikaži večen beton zdrži veliko več od asfalta. A tu ni bistvo v tem ampak je birokratske narave .Prevoznik je želel imet čimvečji dobiček pri opravljenem delu.
Bi bilo bolje, če bi se policija fokusirala na preobremenjenost tekočih računov Bavčarja, Šrota in podobnih. Kdor prevaža buldožer si sigurno služi kruh na pošten način.
slajan in zcmr, z neumnimi komentarji se je težko vzdržati? Prepričan sem, da policisti, ki so preverjali obremenitev, ne delujejo tudi na področju gospodarskega kriminala. Če ne vesta: ceste v Sloveniji so v slabem stanju tudi in predvsem… ...prikaži več zaradi preobremenitev tovornih vozil - preobremenitve povzročajo odstopanje asfalta in posledično luknje. Ko bodo npr na avtocesti naslednjič izvajali preplastitev enega pasu in zaprli nekaj km odsek se spomnita na preobremenjene tovornjake in policiste, ki bi radi preprečili uničevanje naših cest.
Kakšna neumnost. Če bi zaprosili za 16 ton več, bi dovoljenje seveda dobili. Preobremenitve pa niso zaradi tovornih vozil, ampak slabe gradnje. Zakaj pa v tujini avtoceste držijo desetletja ob 10x večjem tovornem prometu? Pri nas pa je komaj kaj… ...prikaži več tovornjakov na cesti, pa je vse zanič.
Tale prevoz je tudi kot Šrot in Bavčar, eden je plačal prevoz po najbolj nizki ceni, prevoznik je pa od tistega najmanj hotel še nekaj spravit v žep, za ceste se jim pa itak jebe.
Gradnja je OK, kvaliteta cest pa ne. Zakaj? Aregat (pesek) v asfaltu na naših cestah je slabši, nažalost nimamo boljšega agregata na voljo. Če bi hoteli boljši agregat bi ga morali uvažati (ekonomičnost?). Odločitev je bila pač takšna, da se… ...prikaži več uporablja slabši agregat in se raje obnavlja ceste na vsakih nekaj let (10? ne vem točno). Problem je, ker se jih ne obnavlja, ampak to je že druga zgodba.Posledica slabše kvalitete cest je omejitev obremenitve.
http://www.uradni-list.si/1/content?id=9712Presežena je bila obremenitev na eno os prikolice. Tovor bi lahko prepeljali s prikolico z več osmi kot jih je imela ta.
Se ne strinjam z tvojo izjavoRavno gradnja ni kvalitetna niti ni pravi način gradnje , kajti če bi kvalitetno naredil ceste potem bi lete zdržale mnogo več. zakaj nemci še danes betonirajo ac???? zato ker vejo da ustrezno pripravljen… ...prikaži večen beton zdrži veliko več od asfalta. A tu ni bistvo v tem ampak je birokratske narave .Prevoznik je želel imet čimvečji dobiček pri opravljenem delu.
No pa so policisti resili svet....huda izurjenost.
Bi bilo bolje, če bi se policija fokusirala na preobremenjenost tekočih računov Bavčarja, Šrota in podobnih. Kdor prevaža buldožer si sigurno služi kruh na pošten način.
slajan in zcmr, z neumnimi komentarji se je težko vzdržati? Prepričan sem, da policisti, ki so preverjali obremenitev, ne delujejo tudi na področju gospodarskega kriminala. Če ne vesta: ceste v Sloveniji so v slabem stanju tudi in predvsem… ...prikaži več zaradi preobremenitev tovornih vozil - preobremenitve povzročajo odstopanje asfalta in posledično luknje. Ko bodo npr na avtocesti naslednjič izvajali preplastitev enega pasu in zaprli nekaj km odsek se spomnita na preobremenjene tovornjake in policiste, ki bi radi preprečili uničevanje naših cest.
BV ali imaš kak predlog, kako lahko prepelješ 60 tonski buldožer z enega gradbišča na drugo brez uporabe cest?
Pri vsej tvoji brihtnosti (po komentarjih sodeč si en korak pred Einsteinom) imaš rešitev. Le zakaj je ne poveš!
Kakšna neumnost. Če bi zaprosili za 16 ton več, bi dovoljenje seveda dobili. Preobremenitve pa niso zaradi tovornih vozil, ampak slabe gradnje. Zakaj pa v tujini avtoceste držijo desetletja ob 10x večjem tovornem prometu? Pri nas pa je komaj kaj… ...prikaži več tovornjakov na cesti, pa je vse zanič.