S prenosnim računalnikom zaslužim veliko denarja (168 do 250 USD / uro). Prvi mesec sem prejel ček za 24568 ameriških dolarjev. To spletno delo je preprosto in razumljivo,
Pojdite na spodnje spletno mesto in začnite ......... >>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑭𝒂𝒔𝒕𝑪𝒂𝒔𝒉7.𝐜𝐨𝐦
Ne. To je reden postopek izhodne kontrole pnevmatike. Tak sistem kontrole se je izvajal že v tovarni Sava Kranj leta 1985, ko sem bil še sam udeležen v postopkih izdelave in končne kontrole izdelave. Sama izvedba detekcije uravnoteženosti pnevmatike pa… ...prikaži veča poteka na ekvilibracijskem stroju. Vse pnevmatike niso podvržene takemu kontrolnemu pregledu, kar je pa odvisno od internega navodila proizvajalca.
Zakaj bi bil nek produkt slabši ali boljši, če je umerjen ali ne? Vsi so umerjeni in s končno kontrolo. Nekateri pač imajo tako oznako, nekateri pač ne. Nekaterim v ''podstrehi'' še zdaleč ni marsikaj jasno o pnevmatikah. Bistvo je… ...prikaži več pa nabijanje v prazno...sploh pa jaki poznavalci avtomobilizma, avtomehaniki in avtoprevozniki, ki nimajo veze strokovno podlago izdelave pnevmatik in vulkanizerstva.
@ivo5,gume se kupuje za tisto,čemur ti daješ prednost oziroma za tisto za kar jo ti potrebuješ.In ista pnevmatika različnih dimenzij se bo lahko pri eni dimenziji lahko super obnesla,bo v samem vrhu npr.175/60 R14,medtem ko bo 205/50 R15 lahko pri… ...prikaži več dnu... .Meni je bistvo,da je guma čimbolj frišna,ker ne delam veliko kilometrov,da je poraba bencina manjša,da ni glasna in da se dobro odziva po mokrem.... .Proizvajalcev je malo morje,lahko dobiš gumo po 40Eur
Prvo si razlagal,da je to reden postopek,ko sem pa @sandiju76 svoje odgovoril,si spet bil prepameten,kar je značilno zate in se še bolj zapletal... . Ostal bi pri prvem odgovoru in to je to.
To je reden postopek izhodne kontrole pnevmatike. Tak sistem kontrole se je izvajal že v tovarni Sava Kranj leta 1985, ko sem bil še sam udeležen v postopkih izdelave in končne kontrole izdelave. Sama izvedba detekcije uravnoteženosti pnevmatike pa a… ...prikaži več poteka na ekvilibracijskem stroju. Vse pnevmatike niso podvržene takemu kontrolnemu pregledu, kar je pa odvisno od internega navodila proizvajalca.
če voziš 200km/h ali več je to res pomembno.Zanimivo ko sem 1x kupil nalite gume ,ker so bile poceni in avto bolj za silo in jih ni bilo potrebno centrirat .Vulkanizer se je smejal,ker cel dan premontirava dobre gume pa… ...prikaži večpa prav nobena ni šla skozi brez centriranja
kupil sem jih v avtodelih ki več ne obstaja,to je bilo lep cajt nazaj,imel katrco in zanič gume so bile,cene več ne vem ,ampak je bil point v tem da ničesar nisem pričakoval od gum ,ampak samo da za kratek… ...prikaži več čas rešim problem,avto je šel nato na odpad in ne vem zakaj tebi to na živc pritiska
Sej mi ne.... .Samo,ti imaš lahko toliko jajčaste in zanič gume,da ti med vožnjo cel avto trese,pa je lahko vseeno 0 / 0,ali pa 0 / 5,cel profil... . Drugače pa razumem,dolgo časa nazaj in katrca.Nalite,obnovljene gume je tako kupovati… ...prikaži več kot,da daš obnoviti blažilce.Pa je pol folk klel, ker je bilo še slabše,od reklamacije ni bilo nič... .In imaš še danes trgovce,ko prodajajo obnovljene gume in niti niso poceni.Prav,pa naj bo,če so budale.
Jaz osebno bi jih prepovedal ,da greš z nalitimi gumami na avtocesto,ker varne so veliko manj kot vsaka druga pa če je magari Tigar,ker je itak že bila izrabljena.Z nalitimi gumami ,će so že ,potem voziš počasi .SEm nalite imel… ...prikaži več na peugeot 405 in po nekaj dneh jih zamenjal za nove original,ker to je že avto in ne drvarnica
Pa še poceni se jih da dobiti,če malo pobrskaš... .Drugače je najbolje, da poguglaš dimenzijo testa tvojih pnevmatik....in kalkuliraš kaj ti je pomembno,ker s 1.uvrščeno pnevmatiko še ne pomeni,da boš zadovoljen kot s 3.uvrščeno.... .Jaz osebno dajem največjo prednost 1.porabi… ...prikaži več goriva,2.obnašanje na mokri podlagi.Drugače je pa za moje pojme razmerje med kakovost in cena najslabša Pirelli.
trenutno uporabljam gume Toyo -Proxes 2 ,odlična guma in za v dež se dobro obnese,vozim po precej ovinkasti cesti v službo in je kot prilepljena na asfalt,zimska pa je sava eskimo3 in to je to
Toyo so vzdržljive,dobre gume.Manjša poraba,ne stara hitro... .Glede dežja in oprijema so očitno še napredovali,ker včasih niso slovele kaj posebnega glede oprijema,sicer niso bile slabe po oprijemu, niso pa glih bile Uniroyalke po dežju.Pa tudi poceni niso,so bile skozi kar… ...prikaži več drage... .V glavnem,Pirelli najdražji,za povprečje,pa še dosti hitro stara,guma rata trda,ko plastika.... .Sej pravim,ne vem koliko narediš letno kilometrov z letnimi pnevmatikami.Če jih pod 10.000 km,ni
slabo,če imaš čisto frišno.Če pa narediš 15.000km+,pol pa tudi tista frišna radirka ni glih najboljša izbira.Je tudi 2 leti stari DOT vredu in še v akciji.... .Drugače pa imajo Kitajci,mislim da je Sawlli gumo,ki ji nobena evropska ni kos.Samo tiste… ...prikaži več moraš kupiti,katere so delane za zahodno Evropo(Nemčija,Švica,Avstrija,Francija...).Ker te v Sloveniji niso take kakovosti kot prvoklasne.Dobre za svojo ceno,samo niti približno toliko kot za "one tam".Je pa res,da je cena malo višja.
S prenosnim računalnikom zaslužim veliko denarja (168 do 250 USD / uro). Prvi mesec sem prejel ček za 24568 ameriških dolarjev. To spletno delo je preprosto in razumljivo, Pojdite na spodnje spletno mesto in začnite ......... >>>>>>> 𝐖𝐰𝐰.𝑭𝒂𝒔𝒕𝑪𝒂𝒔𝒉7.𝐜𝐨𝐦
Skratka , pnevmatika z rumeno ali rdečo piko je slabše kvalitete ?
Yes!!!
Ne. To je reden postopek izhodne kontrole pnevmatike. Tak sistem kontrole se je izvajal že v tovarni Sava Kranj leta 1985, ko sem bil še sam udeležen v postopkih izdelave in končne kontrole izdelave. Sama izvedba detekcije uravnoteženosti pnevmatike pa… ...prikaži veča poteka na ekvilibracijskem stroju. Vse pnevmatike niso podvržene takemu kontrolnemu pregledu, kar je pa odvisno od internega navodila proizvajalca.
Pol so Michelin po 120Eur zanič.... .
Zakaj bi bil nek produkt slabši ali boljši, če je umerjen ali ne? Vsi so umerjeni in s končno kontrolo. Nekateri pač imajo tako oznako, nekateri pač ne. Nekaterim v ''podstrehi'' še zdaleč ni marsikaj jasno o pnevmatikah. Bistvo je… ...prikaži več pa nabijanje v prazno...sploh pa jaki poznavalci avtomobilizma, avtomehaniki in avtoprevozniki, ki nimajo veze strokovno podlago izdelave pnevmatik in vulkanizerstva.
@ivo5,gume se kupuje za tisto,čemur ti daješ prednost oziroma za tisto za kar jo ti potrebuješ.In ista pnevmatika različnih dimenzij se bo lahko pri eni dimenziji lahko super obnesla,bo v samem vrhu npr.175/60 R14,medtem ko bo 205/50 R15 lahko pri… ...prikaži več dnu... .Meni je bistvo,da je guma čimbolj frišna,ker ne delam veliko kilometrov,da je poraba bencina manjša,da ni glasna in da se dobro odziva po mokrem.... .Proizvajalcev je malo morje,lahko dobiš gumo po 40Eur
in boš lahko veliko bolj zadovoljen kot s tisto po 100Eur... .V glavnem samo od Kormorana stran,ker imaš lahko več škode kot koristi.
Bebo. Poanta vprašanja je bila RDEČA pika na pnevmatiki. Ne pa laično pametovanje osebka, ki meni da zna peljat avto ...res si bebo.
Prvo si razlagal,da je to reden postopek,ko sem pa @sandiju76 svoje odgovoril,si spet bil prepameten,kar je značilno zate in se še bolj zapletal... . Ostal bi pri prvem odgovoru in to je to.
Ta je močna,imam na gumi oznake,sam tud moj osebni vulkanizer in mehanik g.ANDREJ GLAVAN verjetno ni vedel za kaj takega?.... .
Predvsem je mehanik, ne vulkanizer.
Glej,vse je,on si je iz nule naredil Swifta GTI.... .Jaz sem še za nekaj razredov boljši.
To je reden postopek izhodne kontrole pnevmatike. Tak sistem kontrole se je izvajal že v tovarni Sava Kranj leta 1985, ko sem bil še sam udeležen v postopkih izdelave in končne kontrole izdelave. Sama izvedba detekcije uravnoteženosti pnevmatike pa a… ...prikaži več poteka na ekvilibracijskem stroju. Vse pnevmatike niso podvržene takemu kontrolnemu pregledu, kar je pa odvisno od internega navodila proizvajalca.
če voziš 200km/h ali več je to res pomembno.Zanimivo ko sem 1x kupil nalite gume ,ker so bile poceni in avto bolj za silo in jih ni bilo potrebno centrirat .Vulkanizer se je smejal,ker cel dan premontirava dobre gume pa… ...prikaži večpa prav nobena ni šla skozi brez centriranja
Budala.
te je nardila
Kje si jih kupil,če ni skrivnost??? Kakšen Bauhaus,ali še prej v Baumaxu??? In koliko so bile???
kupil sem jih v avtodelih ki več ne obstaja,to je bilo lep cajt nazaj,imel katrco in zanič gume so bile,cene več ne vem ,ampak je bil point v tem da ničesar nisem pričakoval od gum ,ampak samo da za kratek… ...prikaži več čas rešim problem,avto je šel nato na odpad in ne vem zakaj tebi to na živc pritiska
Sej mi ne.... .Samo,ti imaš lahko toliko jajčaste in zanič gume,da ti med vožnjo cel avto trese,pa je lahko vseeno 0 / 0,ali pa 0 / 5,cel profil... . Drugače pa razumem,dolgo časa nazaj in katrca.Nalite,obnovljene gume je tako kupovati… ...prikaži več kot,da daš obnoviti blažilce.Pa je pol folk klel, ker je bilo še slabše,od reklamacije ni bilo nič... .In imaš še danes trgovce,ko prodajajo obnovljene gume in niti niso poceni.Prav,pa naj bo,če so budale.
Jaz osebno bi jih prepovedal ,da greš z nalitimi gumami na avtocesto,ker varne so veliko manj kot vsaka druga pa če je magari Tigar,ker je itak že bila izrabljena.Z nalitimi gumami ,će so že ,potem voziš počasi .SEm nalite imel… ...prikaži več na peugeot 405 in po nekaj dneh jih zamenjal za nove original,ker to je že avto in ne drvarnica
Pa še poceni se jih da dobiti,če malo pobrskaš... .Drugače je najbolje, da poguglaš dimenzijo testa tvojih pnevmatik....in kalkuliraš kaj ti je pomembno,ker s 1.uvrščeno pnevmatiko še ne pomeni,da boš zadovoljen kot s 3.uvrščeno.... .Jaz osebno dajem največjo prednost 1.porabi… ...prikaži več goriva,2.obnašanje na mokri podlagi.Drugače je pa za moje pojme razmerje med kakovost in cena najslabša Pirelli.
trenutno uporabljam gume Toyo -Proxes 2 ,odlična guma in za v dež se dobro obnese,vozim po precej ovinkasti cesti v službo in je kot prilepljena na asfalt,zimska pa je sava eskimo3 in to je to
Toyo so vzdržljive,dobre gume.Manjša poraba,ne stara hitro... .Glede dežja in oprijema so očitno še napredovali,ker včasih niso slovele kaj posebnega glede oprijema,sicer niso bile slabe po oprijemu, niso pa glih bile Uniroyalke po dežju.Pa tudi poceni niso,so bile skozi kar… ...prikaži več drage... .V glavnem,Pirelli najdražji,za povprečje,pa še dosti hitro stara,guma rata trda,ko plastika.... .Sej pravim,ne vem koliko narediš letno kilometrov z letnimi pnevmatikami.Če jih pod 10.000 km,ni
slabo,če imaš čisto frišno.Če pa narediš 15.000km+,pol pa tudi tista frišna radirka ni glih najboljša izbira.Je tudi 2 leti stari DOT vredu in še v akciji.... .Drugače pa imajo Kitajci,mislim da je Sawlli gumo,ki ji nobena evropska ni kos.Samo tiste… ...prikaži več moraš kupiti,katere so delane za zahodno Evropo(Nemčija,Švica,Avstrija,Francija...).Ker te v Sloveniji niso take kakovosti kot prvoklasne.Dobre za svojo ceno,samo niti približno toliko kot za "one tam".Je pa res,da je cena malo višja.
Kakovost pa neprimerljivo višja.Ni ji kos niti Michelin,Continental, Yokohama,Good Year... .
SAILUN so.Kitajci so od hudiča,naredijo kar češ,kakršno kakovost in standarde zahtevaš.