Zadnjih pet let so popolnoma zaspali. In prišla je planska epidemija in potem še vojna in neučinkovite sankcije medtem, ko so Kitajci hiteli z proizvodnjo in inovacijami..Sedaj so že prevzeli velik kos svetovne ekonomije in s tem se bo treba… ...prikaži več sprijazniti. Ne glede na ekonomske žrtve..
Boljše vprašanje bi bilo zakaj so dopustili uničenje plinovoda Severni tok in zakaj slepo zaupajo Ameriškim sankcijam naperjenim Rusiji..ZDA bodo preživele še nakaj časa z tiskanjem denarja brez podlage medtem, ko je največje gospodarstvo v EU že v razsulu..V čigavem… ...prikaži več interesu je to je, zgolj retorično vprašanje..
Kvaliteta VWja šepa, tako da se ne čudim da pada prodaja in s tem tudi proizvodnja. Škoda in Seat imata boljše avtomobile, pa čeprav so pod isto streho.
Ni samo VW, cela Nemčija je pokleknila in to povsem po svoji krivdi oz. lastni samovoljni odločitvi. Pizdeki niti ne upajo vprašat murikancev zakaj so jim plinovod severni tok pognali v zrak. Odkar ni ruskega plina tudi kemične proizvodne v… ...prikaži več Nemčiji dobesedno ni več (umetna gnojila), železarstvo je mrtvo, to pa bo sa sabo potegnilo še marsikaj.
Več vzrokov je za probleme v njihovih tovarnah. Previsoke povprečne plače, previsoki zaslužki vodilnih in jasno previsoke cene povprečnih avtomobilov, ki jih proizvajajo. Če Evropa misli, da bodo z omejevanjem kitajskega prihoda električnih avtomobilov naredili kaj dobrega, se krepko moti.… ...prikaži več Obstaja meja , preko katere potrošnik pač ne bo kupil precenjenega avtomobila. Pri denarju se vsak patriotizem preneha.
Če propada veliki Boeing, zakajne bi še Fukwagen? Nikoli nisem razumel Balkancev kaj vidijo v teh traktorjih, sam pa sem bil prisiljen vdihavati ta drek iz izpuha. Če bi vsaj ta auspuh gor obrnili! To bi bila največja možna izboljšava,… ...prikaži več ki so jo sposobni izvest.
Preveč hitro so vse na štrom hoteli.
Zadnjih pet let so popolnoma zaspali. In prišla je planska epidemija in potem še vojna in neučinkovite sankcije medtem, ko so Kitajci hiteli z proizvodnjo in inovacijami..Sedaj so že prevzeli velik kos svetovne ekonomije in s tem se bo treba… ...prikaži več sprijazniti. Ne glede na ekonomske žrtve..
Zakaj so že zaprli nuklearke???? Nemci so na čase res čuden narod
Boljše vprašanje bi bilo zakaj so dopustili uničenje plinovoda Severni tok in zakaj slepo zaupajo Ameriškim sankcijam naperjenim Rusiji..ZDA bodo preživele še nakaj časa z tiskanjem denarja brez podlage medtem, ko je največje gospodarstvo v EU že v razsulu..V čigavem… ...prikaži več interesu je to je, zgolj retorično vprašanje..
Kvaliteta VWja šepa, tako da se ne čudim da pada prodaja in s tem tudi proizvodnja. Škoda in Seat imata boljše avtomobile, pa čeprav so pod isto streho.
Ni samo VW, cela Nemčija je pokleknila in to povsem po svoji krivdi oz. lastni samovoljni odločitvi. Pizdeki niti ne upajo vprašat murikancev zakaj so jim plinovod severni tok pognali v zrak. Odkar ni ruskega plina tudi kemične proizvodne v… ...prikaži več Nemčiji dobesedno ni več (umetna gnojila), železarstvo je mrtvo, to pa bo sa sabo potegnilo še marsikaj.
Več vzrokov je za probleme v njihovih tovarnah. Previsoke povprečne plače, previsoki zaslužki vodilnih in jasno previsoke cene povprečnih avtomobilov, ki jih proizvajajo. Če Evropa misli, da bodo z omejevanjem kitajskega prihoda električnih avtomobilov naredili kaj dobrega, se krepko moti.… ...prikaži več Obstaja meja , preko katere potrošnik pač ne bo kupil precenjenega avtomobila. Pri denarju se vsak patriotizem preneha.
Pač ogromno drugih znamk je na svetu. Ne morejo pričakovat da bodo ljudje samo kupovali volkswagne
Če propada veliki Boeing, zakajne bi še Fukwagen? Nikoli nisem razumel Balkancev kaj vidijo v teh traktorjih, sam pa sem bil prisiljen vdihavati ta drek iz izpuha. Če bi vsaj ta auspuh gor obrnili! To bi bila največja možna izboljšava,… ...prikaži več ki so jo sposobni izvest.