Magazin
32 ogledov

1,4 litra bo preseglo 1,6 litra

Novi motor bo vlil svežih moči Volkswagnovim modelom. Žurnal24 main
Volkswagen je predstavil motor 1,4 TSI, ki bo nadomestil 1,6-litrski motor FSI, znan iz golfa, jette, eosa in passata.

Novinec se v primerjavi s predhodnikom ponaša z večjo močjo, navorom, boljšo ekonomičnostjo in nižjimi emisijami CO2.

Novi agregat je bil narejen na osnovi že dobro znanega 1,4-litrskega TSI "twincharger" motorja, ki kljub majhni prostornini zahvaljujoč dvema turbinskima polnilnikoma ponuja moč 125 kW (168 KM) oz. 103 kW (138 KM).

Večja moč, predvsem pa navor
Novinec namesto dveh turbinskih polnilnikov zraka, ki pri originalnemu motorju skrbita za dihanje s polnimi pljuči vsak v svojem področju obratov, uporablja le en turbopolnilnik (ime twincherger kljub temu ostaja). Posledično z močnejšim bratom je manjša tudi moč, ki znaša 91 kW (122 KM), kar pa je še vedno dobrih 5 kW več, kot je zmogel 1,6-litrski FSI.

Bolj impresivni so podatki o navoru, saj ga novinec namesto 155 Nm pri 4.000 obratih pri 1,6 FSI ponuja kar 200 Nm v širokem razponu od 1500 do 3500 obratov. Ugodnejši so tudi podatki o porabi, na 100 kilometrov naj bi bilo v kombinirani vožnji dovolj 5,2 litra bencina namesto 5,5 pri dosedanjem motorju. Seveda je novinec tudi ekološko bolj ozaveščen. Namesto 161 g/km sedaj v zrak izpusti le še 149 gramov CO2 na prevoženi kilometer.

Tudi z novim DSG-jem
Novi motor 1,4 TSI bo na voljo v različici s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in novim sedemstopenjskim DSG menjalnikom z dvojno sklopko. Slednjega bo mogoče naročiti od začetka prihodnjega leta, medtem ko je različica z ročnim menjalnikom že na voljo.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.