Boj za tržni delež na področju alkoholnih pijač na Kitajskem je trd. To je okusil tudi nek poslovnež, ki se je odločil k zadevi pristopiti malce drugače, saj so ga k temu prisilile razmere na trgu.
V alkoholne pijače, ki jih proizvaja njegovo podjetje, je začel dodajati viagro in zdravilo za nižanje pritiska. Kot je pojasnil, je upal, "da bo povečal prodajo alkohola in tako hitreje zaslužil". Ni računal na to, da ga bodo odkrili, poleg tega pa je menil, da v posamezni steklenici ni bilo toliko zdravila, da bi uporabnikom lahko škodovalo.
Vendar pa njegov podvig ni ostal neopažen. Stranski učinki dviganja steklenic piva so bili namreč dobro vidni, uporabniki pa začudeni. Že res, da je pijačo oglaševal kot zdravo in hranljivo, a si potrošniki takega poskoka niso predstavljali.
Zgodba se je za poslovneža končala žalostno, saj je ostal brez licence. Podatkov o tem, ali se mu je v tem času prodaja dvignila, pa ni.