Magazin
28 ogledov

Če že posiljujejo, naj vsaj estetsko

Žurnal24 main
Stanje televizijskih oglasov, s katerimi nas vsak dan bombardirajo, je večinoma porazno.

Legenda slovenskega oglaševanja Jure Apih, ki bo v prihajajočih dneh v Portorožu že 17. zapored pognal Slovenski oglaševalski festival, pravi, da je prihodnost oglaševanja zlata. Upam, da z zlatom ne bo posuta le kvantiteta oglaševanja, ampak tudi kvaliteta.

TV. Kakovost reklam, ki nas vsak dan bombardirajo z malih zaslonov, je večinoma, milo rečeno, porazna. Ob strokovnjakih, ki pri izumljanju novega pralnega praška delujejo, kot da odkrivajo najmanj zdravilo za aids, bi človek najraje prepovedal proizvodnjo pralnih sredstev. Pa reklame za praške sploh še ne dosegajo podna, ki je očitno rezerviran za astrologe. “Tvoj fant se bo vrnil,” nekako tako se na primer v eni izmed astroloških stvaritev izpiše na mobilnem telefonu dekleta. In potem sledi akcija, ki bi jo ustvarjalcem oglasa zavidal sam Quentin Tarantino – v šali kakopak. Dekletovo navdušenje nad čudežem elektronike in nekaj njenega majanja na postelji, kjer sameva, namreč zagotovo zatreseta, če že ne obrneta želodca.

Za zdravje prisiljenih in drugih konzumerjev oglasov zato resnično navijam za z zlatom posuto estetsko manipulacijo. Naj nas nategujejo na lep način, preostala posilstva pa naj se prihranijo za čas, ko se bomo vrnili v srednji vek. Če tokrat pustim ob strani moralo in etiko, o katerih se oglaševalci itak neprestano pogovarjajo. Samo pogovarjajo, seveda.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.