Magazin > Film & Glasba & TV
108 ogledov

Izberi svoj glasbeni miks in prispevaj poljubni znesek

muska kurtzschluss
Kurzschluss, prireditelj največjih elektronskih dogodkov doma, je bil zaradi posledic koronavirusa v letošnjem letu primoran odpovedati vse načrtovane glasbene dogodke. Z namenom opozarjanja na stisko mladih glasbenikov, ki so zaradi posledic epidemije ostali brez vira prihodka, pričenja s kampanjo #PushTheMusicForward.

Mladi slovenski didžeji bodo v njej ustvarjali glasbene mikse za vsa razpoloženja in trenutke v novem svetu, poslušalci pa jih boste v zameno za glasbene užitke lahko podprli s poljubnim zneskom.
 
“Pasje leto” bi lahko opisali leto, ki nas je zaznamovalo v vseh pogledih. Marsikomu je bila onemogočena možnost dela, glasbena industrija in poklici, ki delujejo v njej, pa so eni izmed tistih, ki so utrpeli še posebej veliko škodo. Kurzschluss želi s kampanjo #PushTheMusicForward opozoriti na pomembnost vzpostavitve vzvodov finančnih spodbud, ki bodo podpirale glasbeno ustvarjanje tudi v času, ko so nastopi glasbenikom onemogočeni. V naslednjih tednih bodo vsem obiskovalcem Kurzschlussovega virtualnega vesolja omogočali združevanje prijetnega s koristnim. Dvakrat tedensko bodo glasbene mikse skrbno namešali mladi didžej mojstri, ki jih je v preteklosti gostil Kurzschlussov drugi oder, mlade glasbene bojevnike pa boste lahko podprli z nakazilom poljubnega zneska na PayPal račun posameznega didžeja. 


S skupnimi močmi za še boljša glasbena doživetja

Kurzschluss je skozi sedem uspešnih sezon združeval dva svetova, ustvarjalce na eni in oboževalce na drugi strani, ki so s svojo sinergijo med odrom in plesiščem nekajkrat letno ustvarili nepozabne trenutke. “Kljub temu se ne vdamo in ne damo. Snujemo in premišljujemo, kako te čase izkoristiti v prid vsem, ki smo lepšali in lepšamo svet s svojimi glasbenimi doživetji,” je z optimizmom navdahnjena ekipa Kurzschlussa, ki se je v letošnjem letu prilagodila novi realnosti in kot prva z virtualnimi zabavami v okviru iniciative #ŽURAMDOMA v času (samo)izolacije omogočila odgovoren in varen način druženja na daljavo. Začenši z DJ Umekom so v sedmih tednih skupaj z ostalimi, ki so v preteklih sezonah krojili Kurzschluss doživetja na glavnem odru, dosegli več kot pol milijona ljubiteljev elektronskih ritmov. Tokrat pa bodo virtualni soj žarometov s kampanjo #PushTheMusicForward prižgali za vse tiste Kurzschluss talente, ki so najbolj goreče privržence elektronike do jutranjih ur držali na nogah na drugem odru.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.