Nocoj bo Jan Plestenjak enega od svojih koncertov, ki ga oglašujejo kot Veliki valentinov koncert, pripravil v celjski dvorani Golovec. Plakati in druga propagandna sporočila so zato prejšnje dni, razumljivo, preplavili Celje.
"Do tu vse lepo in prav, a ne razumem, kako se lahko med partnerji koncerta poleg vseh drugih podjetij, ki so navedena na plakatu, znajde tudi Študentska organizacija Univerze v Ljubljani (ŠOU). Ali ni v njihovi pristojnosti v prvi vrsti skrb za študente in pomoč v času njihovega študija?" se ob tem sprašuje bralec, čigar ime hranimo v uredništvu. Ob tem dvomi, da bi organizator njihova imena objavil na plakatu zgolj zaradi ene objave spletne pasice ali prodaje vstopnic, saj naj bi za to več kot učinkovito poskrbela družba Eventim.
Izključno oglaševanje
Koliko prispevajo na plakatu navedeni partnerji v proračunsko malho organizatorja, smo vprašali Gregorja Boroška, ki je s svojo zasebno Agencijo Spin glavni organizator treh Plestenjakovih koncertov, ki bodo še v Domžalah in Kranju. "Nihče od navedenih ne prispeva niti evra finančnih sredstev. Gre izključno za pomoč pri oglaševanju. Mediji so, denimo, o koncertu obveščali svoje poslušalce in bralce, za protiuslugo pa so mednje razdelili nekaj brezplačnih vstopnic za koncert. Izletnik je prek letakov na avtobusih o koncertu obveščal svoje potnike, Študentski klub Celje pa je letake delil med študente," razloži Borošak.
Stroški višajo ceno
"Časi niso rožnati in pošteno se je treba potruditi za vsako prodano vstopnico," odgovori na vprašanje, ali Plestenjakovi oboževalci še vedno brez zadržkov polnijo dvorane. Cena vstopnice, ki stane 20 evrov, se namreč marsikomu zdi visoka. "Če bi bili stroški izvajalca, najema dvorane in Sazasa nižji, bi lahko bila tudi cena vstopnic nižja," pravi Borošak.
Neuradno smo izvedeli, da naj bi Plestenjak za svoj koncert v žep pospravil okroglih 10 tisoč evrov in ta znesek mu organizator mora izplačati, pa če je dvorana polna ali ne.
Preprost izračun sicer kaže, da se računica organizatorju na koncu izide, a kot pravi Borošak, je treba v to, da so vstopnice prodane, vložiti mnogo več truda kot še pred letom ali dvema.