"O igri, osvetlitvi, kameri, zvoku in podobnih kategorijah ni smiselno izgubljati besed, a vseeno je težko razumeti, zakaj se niso bolj potrudili z zgodbo. /.../ Vse to bi lahko pripisali neizkušenosti, vseeno pa pogostih pack na objektivu kamere ni mogoče prezreti," je o Prelomnici zapisal filmski kritik Igor Harb, režiser filma Mišo Šušak pa pravi, da so bili odzivi občinstva dobri: "Občinstvu je bilo všeč, odziv je lep. Film je všeč večini, stara šola filma pa je seveda malo razočarana, vendar se s tem ne obremenjujem. Jasno je, da smo film komaj sestavili, vendar smo ga."
Šlo je za poskus
"Na premieri v Koloseju res ni bilo pravih nastavitev in je bila slika zamegljena oziroma takšna, kakršna ne bi smela biti, medtem ko je bila v Planetih Tuš normalna," je packe na objektivu kamere komentiral Šušak, ki še poudarja, da je bil film zmontiran v domačem studiu: "Nismo imeli profesionalnega studia, da bi to lahko izpeljali maksimalno dobro. So pa ponujali, da bi nam lahko sliko boljše zmontirali, kar smo zavrnili. Če nam niso pomagali od začetka, zakaj bi nam zdaj." Kdo jim je ponudil pomoč, Šušak ni želel izdati, je pa povedal, da to ni bil filmski sklad.
Za film, v katerega je bilo vloženih zgolj šest tisoč evrov, režiser nima pričakovanj. Pravi, da so želeli predvsem pokazati, da lahko film spraviš v kino tudi brez proračuna. "Prvotni scenarij je bil čisto nekaj drugega, vendar smo ga zaradi sredstev zelo oklestili. Recimo, da je šlo za poskus," dodaja Šušak.