Decembrski Art Dialog se bo vrtel okoli blogov in bloganja kot življenjskega stila, ustvarjalnosti, oblikovanja blagovne znamke in spletnega marketinga znotraj blogosfere. Katja Nared ureja spletno stran Pepermint, na kateri se vsak dan znajde nekaj za ljubitelje lepega, na njej pa predstavlja tudi domače ustvarjalce in spremlja dogodke s področja oblikovanja in kulture. Ana Hribar ustvarja denarnice in torbice pod blagovno znamko Fensišmensi, pod istim imenom pa piše tudi blog, ki je poln čudovitih fotografij, utrinkov s potovanj, skrbno pa beleži tudi dogajanje v prestolnici.
Ko so blogi pred leti začeli svoj pohod med zaznamke spletnih uporabnikov, si nihče ni znal prav dobro predstavljati, v kakšno smer se bo blogosfera razvila in kdaj zamrla. Po začetnem navdušenju je veliko blogov zamrlo, obenem pa so spletni dnevniki začeli pridobivali na vplivu. Ožje usmerjeni blogi, med katerimi so tudi t.i. lifestyleblogi, so postajali vedno bolj priljubljeni in so med bralci, željnimi podob in besedil iz sveta, zaradi rednih vsebin in lahkega dostopa nadomestili etablirane tiskane in spletne medije.
Katja in Ana bosta, kot avtorici blogov, kjer so v ospredju življenskostilne teme, spregovorili o pomenu in vplivu takih blogov med bralci. Zanimalo ju bo, kakšno je mesto blogov med ostalimi mediji in kako le-ti, obenem pa tudi organizatorji dogodkov in oglaševalci sprejemajo blogerje.
Ker Ana spretno kombinira blog s svojo ustvarjalno dejavnostjo, se bosta dotaknili tudi marketinga. Katera je tista dodana vrednost, ki jo blog nudi blagovni znamki? Kako usklajevati podobo znamke in bloga? Poskusili bosta tudi ugotoviti, ali je blog v tem oziru le dodaten kanal za promocijo ali predvsem ponujena priložnost bralcu, simpatizerju znamke, da spozna, kdo se za njo skriva. Nenazadnje pa bo beseda tekla tudi o oblikovni podobi bloga in vlogi fotografij.
Vstopnine ni!