Bolniški sestri Almi (Janja Majzelj) dodelijo nego igralke Elisabet Vogler (Polona Juh/Pia Zemljič), ki je pred časom sredi predstave nehala govoriti. Skupaj odideta v zdravničino poletno hišo. Tam se Alma Elisabet vse bolj izpoveduje, pove ji tudi o svojem spolnem doživetju na plaži. Elisabet se na njena pripovedovanja z ničimer ne odziva. Ker je nenehno tiho, Alma ves čas govori. Ko Alma odide z Elisabetinim pismom na pošto, ga med potjo prebere in izve, da je psihično močnejša Elisabet izrabila njeno zaupanje in da nanjo gleda zviška. Ranljiva Alma zapade v osebnostno krizo.
Persona Ingmarja Bergmana je drama spopada, saj se v seriji prizorov dva glasova, eden zgovoren, drugi skoraj povsem odsoten in prenesen skozi prvega, na svoj način borita z življenjem.
Elisabet Vogler spregovori le dvakrat, dva kratka stavka, od teh le enega povsem samovoljno. Noče se odzvati svetu, ki jo sili v privzemanje vlog. Ironično, Elisabet je vendar igralka, nekdo, ki vloge ustvarja, prevzema, pooseblja, se pretvarja. Kot dramatis persona. Njeno nasprotje, Alma (duša), medicinska sestra, postopoma izdaja vse, kar ji leži na duši, dokler ne začuti, da jo molk, s katerim je obdana, vedno bolj duši.
Cena vstopnice je 15 evrov, za študente in upokojence 12.