Oddaja Bleščica, ki jo ustvarja in vodi Lorella Flego, drugo leto ne bo več del programske sheme RTVS, piše Nova. Odgovorni so jo ukinili kot samostojno oddajo, ki je bila na sporedu ob večernih urah, in jo premestili v jutranji program, kjer bodo prispevke o novih modnih smernicah predvajali v sklopu oddaje Dobro jutro.
Lorella pravi, da je odločitev ni razočarala, med drugim tudi zato, ker bo oddaja še daljša, kot je bila prej. "Mislim, da bo to pozitivna sprememba, saj bom lahko imela gosta v studiu, kar je bilo doslej vedno problematično, ker smo oddajo snemali na Obali in je bilo za goste iz Ljubljane težje," je za Žurnal24 povedala Lorella in obljubila, da bo oddaja ohranila svojo "svetovljanskost", ki pa ji bodo dodali še večjo slovensko noto.
Zakaj, se je RTVS odločila za ta korak, Lorella ne ve, meni pa, da razlaga te odločitve tudi ni potrebna, saj oddaje niso ukinili v pravem pomenu besede.
Oddaja bo sedaj zagotovo dosegla drugo ciljno skupino, kako pa bo sprememba vplivala na gledanost, je težje napovedati. "Če vam povem po pravici, smo vsi v pričakovanju, kaj bo. Vajena sem bila večerne ure, saj je bila oddaja 14 let na sporedu zvečer, a na to ne gledam negativno, predvsem zato, ker mi je zelo blizu interakcija z gosti, česar bo sedaj še več."
"Programsko-produkcijski načrt za leto 2019 oddaje Bleščica ne predvideva, kar pa ne pomeni, da vsebine o modi in Lorella Flego ne bodo več prisotni na Televiziji Slovenija. Ocenjujemo, da oddaja Bleščica v sedanjem terminu in trenutnem formatu dosega premalo gledalcev, zato smo se odločili, da vsebine o modi in voditeljico Lorello Flego, ki je zagotovo dragocen televizijski obraz, vključimo v okvir druge oddaje, ki v svojem terminu dosega boljšo gledanost. Na ta način bodo tudi vsebine o modi in življenjskem slogu dosegle večje število gledalcev. Več informacij bomo posredovali predvidoma ob konca leta," so reorganizacijo razložili na RTVS.
V letošnjem letu (od 1. 1. 2018 do vključno 21. 11. 2018) je bilo na TV Slovenija 2 predvajanih 31 premiernih oddaj Bleščica, ki so dosegale povprečno gledanost (gledanost znotraj istega dne) 0,8 % (to je v povprečju 14.900 posameznikov, starejših od 4 let), kar predstavlja v povprečju 2% gledalcev televizije v istem terminu.
Loreli je vse eno kdaj bo oddaja,glavno da bo in bo lahko še naprej vlekla denar nas prisilnih plačnikov RTV takse.
[ Oddaja bo sedaj zagotovo dosegla drugo ciljno skupino, kako pa bo sprememba vplivala na gledanost, je težje napovedati. ] Drži kot pribito. Upokojence in brezposelne blazno zanima, kaj je za njih nedosegljivo. To je nekaj podobnega, ko so primorani… ...prikaži veči trpeti in gledati, kakšne dobrote si kuhajo zaposleni v oddaji za davkoplačevalski denar.