"Pozdravljeni! Zaradi tehničnih težav, bo danes izjemoma oddaja MasterChef Sloveniija takoj po seriji Kar bo, pa bo. Za zaplet se vam opravičujemo! Prisežemo, da ne dvigamo napetosti zanalašč ...," so na Facbook profilu zapisali ustvarjalci oddaje.
Družabna omrežja so se šibila pod komentarji prikrajšanjih gledalcev. Največ kritik pa se je usulo, ko so med nanizanko Kar bo, pa bo - ki so jo ob 20:00 predvajali namesto oddaje Masterchef - zavrteli oglas za finalno oddajo, v kateri so razkrili kdo bo finalist.
Nekdo na @PRO_PLUS jih bo pa danes slisal zaradi vseh tehnicnih tezav ... #masterchefslo
— Matic Slapšak (@maticslapsak) June 17, 2015
branje #masterchefslo tvitov mi krajsa cas ko so reklame predolge
— ☾ anaH (@ceneprevc) June 17, 2015
ko bi vsaj se toliko potrudili in ne razkrili finala pred polfinalom :D #masterchefslo
— Valentina (@valentinaberden) June 17, 2015
@polonaBerta: Evo, pa že vem, kdo bo v finalu #MasterChefSlo in to brez, da si ogledam polfinalno oddajo
— Polona Bertoncelj (@polonaBerta) June 17, 2015
Lol@ poptv zajeb. Reklama za jutrišnji finale #masterchefslo razkrije finalista PRED predvajanjem polfinala :D A čmo sploh gledat dans? ;D
— Matija Spacapan (@napacaps) June 17, 2015
Pop TV predvajal napovednik za finalno oddajo pred polfinalno in razkril oba finalista.
Neke leve humoristične nadaljevanke, ki nam jo Pop Tv spet vsiljuje nismo gledali, pa tudi masterchefa kasneje ne. Tako, da je bil Pop TV le na izgubi.
očitno imajo tam na POP TV nekega šalabajzerja, ki sestavlja oglase za Mastrechefa, saj ponavadi že v napovedniku vidiš kdo se bo boril v izločitvenem testu, tako, da ti pokvari ves užitek pri gledanju oddaje.Mi je pa sumljiva… ...prikaži več včerajšnja "napaka" saj so potem predvajali neko "kao" humoristično nadaljevanko in jo s tem propagirali, saj so si jo gledalci hočeš nočeš "morali" ogledali, da so dočakali Masterchefa........
Gledaš oglase za oddajo pa si na tekočem. Bistvo je zajeto.