"Koncert Enriqueja Iglesiasa, ki je bil načrtovan za 1. 12. 2019 v Areni Zagreb, je odpovedan zaradi neizpolnjevanja pogodbenih obveznosti organizatorja do izvajalca. Poleg koncerta v Zagrebu sta odpovedana še koncerta Enriqueja Iglesiasa v Minsku in Rigi v organizaciji istega organizatorja. Organizator je ART BG – MENAGEMENT, Skobelev 7, 1463 Sofija, Bolgarija,“ je prodajalec vstopnic Eventim sporočil na svoji strani in dodal, da so vstopnice prodajali kot posrednik v imenu in za račun organizatorja. "In ker je Eventim do organizatorja izpolnil vse finančne obveznosti, povezane s prodajo vstopnic, sredstva od prodaje teh vstopnic smo že nakazali organizatorju in po navodilih organizatorja tudi tretjim osebam, je organizator tisti, ki mora zagotoviti finančna sredstva za vračilo denarja kupcem vstopnic. Zavedamo se, kako ta situacija vpliva na kupce. Zato smo se z agencijo CAA, ki zastopa izvajalca Enriqueja Iglesiasa, poskusili dogovoriti, da bi angažirali novega organizatorja, ki bi koncert izvedel v novem terminu. Agencija za ta naš predlog ni pokazala interesa. Prav tako tudi niso želeli pristati na vračilo denarja, ki ga je Eventim nakazal neposredno produkcijski hiši Enrique Iglesiasa na osnovi naročila organizatorja ART BG-MENAGAMENT.“
Eventim zagotavlja, da se trudijo po najboljših močeh najti pravno pot, ki bi nam omogočila vračilo denarja. “Na žalost do razrešitve situacije po pravni in zakonski poti ne moremo vrniti denarja kupcem vstopnic za ta odpovedan koncert. Vse nadaljnje informacije o reševanju nastale situacije bomo pravočasno objavili na naši spletni strani, družbenih omrežjih in posredovali preko elektronske pošte.“
Kaj lahko naredite?
Ste plačali s kreditno kartico? Preberite, kako do svojega denarja.
Iz Zveze potrošnikov sporočajo: "Vračilo denarja lahko potrošniki zahtevajo od organizatorja koncerta oziroma se obrnejo na prodajalca vstopnic. Ker je organizator podjetje iz druge države EU, se potrošniki v primeru, če jim organizator vračilo kupnine zavrne ali je neodziven, lahko obrnejo na Evropski potrošniški center, ki je pristojen za pomoč potrošnikom v sporih trgovci s čezmejnim elementom. Poleg tega lahko potrošniki, ki so nakup opravili z bančno kartico, pri svoji banki, ki je kartico izdala, preverijo, kakšni so pogoji uveljavljanja t.i. postopka 'chargeback', ki v določenih primerih omogoča vračilo denarja za neizvedeno storitev."