Kdor je na petkovem skorajda razprodanem Stingovem koncertu, na katerem ga je spremljal Orkester Slovenske filharmonije, pričakoval njegove največje uspešnice, ni ostal na hladnem. Dobitnik 16 grammyjev (kot soloizvajalec in z zasedbo The Police) jih je v dobrem dveurnem koncertu nanizal 22 iz različnih obdobij svoje 40-letne kariere. Za doživetje kurje polti, ki poslušalca spreleti ob kombinaciji dodelanega koncertnega zvoka in vživete interpretacije, pa je klecnila akustika.
“Nespoštljivo do velikih”
“Akustična slika stožiške dvorane se je dokončno izkazala za nespoštljivo do glasbenih velikanov in njihove publike ter primerno samo še za obletnice veseljaškega radia in iskanje talentov,” je prepričan Uroš Bonšek, del ekipe urbanega centra Kina Šiška.
Bojan Rojko, tiskovni predstavnik organizatorja koncerta Lupa Promocija, pa v imenu organizatorja poudarja, da ima vsaka dvorana slabe in boljše zvočne pogoje, ti pa so odvisni tudi od položaja poslušalca. “Od nastopajočih nismo dobili nikakršnih negativnih kritik. Stingov menedžment je, navdušen nad delom naših izvajalcev, te naslednji dan nepričakovano povabil v Gradec, kjer so prav tako poskrbeli za zvočni park,” pravi Rojko. Na vprašanje, zakaj so zvok na koncertu nekoliko popravili šele po uverturi s komadom Every Little Thing She Does Is Magic, pa pojasnjuje, da se zvok povsem drugače obnaša v polni kot v prazni dvorani: “Prve tri skladbe je tako tonski tehnik zvok uravnaval na polno dvorano, kar je običaj kjerkoli, če ni predskupine.”