Žaromete so letos podelili prvič, podelitev je organizirala medijska hiša Media24, Viktorji pa so potekali v organizaciji medijske hiše Večer. Kdo je domov odnesel viktorja, lahko preberete TUKAJ, dobitnike žarometov pa najdete na tej povezavi.
Kaj je bilo bolj gledano?
Obe prireditvi je prenašala nacionalka televizija. Viktorji so pred male ekrane privabili več gledalcev. "V soboto, 22. 4. 2017 si je Viktorje 2016 v povprečju ogledalo 9,6 odstotkov oziroma 181.200 gledalcev, starejših od 4 let, kar predstavlja v povprečju 25 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Vsaj minuto Viktorjev 2016 si je ogledalo 485.100 različnih gledalcev, starejših od 4 let,“ so sporočili z RTVS.
Žaromete si je v nedeljo, 26. 2. 2017, v povprečju ogledalo „le“ 162.900 gledalcev (8,7 odstotkov), starejših od 4 let, kar predstavlja v povprečju 20 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Vsaj minuto Žarometov si je ogledalo 416.000 različnih gledalcev, starejših od 4 let.
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost znotraj istega dne