Magazin > Joonglaa
215 ogledov

Kanal, ki je osvojil Slovenijo, dobil prestižno nagrado

WEBSI
Včeraj je v Ljubljani potekalo že deseto prestižno tekmovanje za digitalne projekte v Sloveniji - WEBSI spletni prvaki. Prijavilo se je rekordnih 170 projektov, med katerimi je najboljše izbrala 114-članska strokovna in poslovna žirija.

V kategoriji Družbena omrežja je drugo mesto osvojil projekt Joonglaa, ki je nastal v sodelovanju Styria Media Si in A1 Slovenija.  

“Kot mlada ekipa smo še posebej veseli, da je bil naš trud opažen in da so Joonglo z odprtimi rokami sprejeli uporabniki YouTuba, Instagrama in TikToka. V veselje nam je ustvarjati vsebino za mlado publiko, ki ni le zabavna ampak tudi informativna. Hkrati pa je to tudi velik izziv, saj si je težko zagotoviti pozornost mladih, ki imajo na voljo toliko različnih kanalov, aplikacij in profilov ... “ pravi Maja Bitenc, vodja projekta pri Styria Media Si. 

Ohranjanje stikov z mlado generacijo je v poplavi dobe družbenih medijev postalo vedno težje, vendar je Joongli kot celostno zasnovanem družbenem omrežju to več kot očitno uspelo. Z namenom nagovarjanja generacije Z je ustvarila Youtube kanal, ki je v dobrem letu postal najhitreje rastoč kanal v Sloveniji, z več kot 55.000 naročniki in več kot 23 milijoni ogledov. Nadgradila ga je z Instagram in Tik Tok profiloma, ki mesečno dosežeta več stotisoče ljudi. Postala je tako imenovani omnichannel, ki povzroči nemir pred in po vsaki objavi. 

Odlične rezultate srebrne Joongle je podkrepila tudi neodvisna raziskava, ki je pokazala, da ima Joonglaa 3x boljši spontani priklic od konkurence, njeni sledilci pa jo navajajo kot “The Youtube Kanal”. Joonglaa ima pozitiven vpliv na percepcijo A1 kot ponudnika mobilne telefonije in kar 64 odstotkov uporabnikov Joonglo tesno povezuje z A1, kar je bil tudi osnovni namen celotne kampanje.

Joonglaa ustvarja zabavne youtube vsebine za mlade, včasih pa se dotakne tudi tem, o katerih je težko govoriti. Naročite se na kanal Joonglaa, saj ekipa obljublja pestro in zabavno jesen! 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.