Najverjetneje tudi vi preživite več časa s svojimi sodelavci in kolegi iz službe kot s svojimi domačimi. Obupno, ne? Polepšajte si čas v podjetju.
Začnite delati za svojo službeno etiketo in prenehajte biti največji dolgočasnež, "kreten" ali
"psica" v pisarni. Za preboj na drugo stran – na stran priljubljenih, zaželenih in
občudovanih – bo potrebnega kar nekaj truda. V nadaljevanju sledi nekaj nasvetov v zvezi s
tem.
- Ne prilizujte se sodelavcem in še manj šefu – bodite iskreni in pošteni!
- Vedno igrajte pošteno! Ne poslužujte se podtikanj, umazanih spletk, hujskanja ljudi med seboj …& lt; /li>
- Če si sposodite pisarniški material ali morda skodelico, jo vedno vrnite! Čeprav se vam to morda zdijo malenkosti, je dosti ljudi na tovrstno ravnanje namreč zelo občutljivih.
- Vaše delovne prostore vzdržujte, kot bi bili vaši – kuhinjo in WC vedno počistite za seboj!
- Nesoglasja, težave in morebitne zamere rešujte na štiri oči. Prav tako se od časa do časa raje sprehodite do sodelavčeve (oziroma sodelavkine) pisarne in se za določene zadolžitve, pomoč ali mnenje dogovorite osebno. S tem se bo odnos nekoliko sprostil in deformaliziral ter se najverjetneje sčasoma povzdignil na drugačno, bolj osebno raven komunikacije.
- Obdržite zase stvari, ki so vam zaupane. Če boste enkrat prelomili obljubo in izdali zaupano, vas bo ta oznaka spremljala ves čas.
- Občasno priskočite na pomoč drugim sodelavcem, če jo resnično potrebujejo in vas prosijo za to. S tem si boste pri sodelavcih pridobili nekaj plus točk, razširili boste svoje znanje in okrepili svoje veščine, poleg tega pa se boste prikupili tudi svojemu šefu in se prikazali kot pravi ekipni človek.
- Iskreno se veselite z uspehi in dosežki drugih!