Ste izkoristili izjemno praznično ponudbo trgovcev, ki so jo zadnji mesec oglaševali po televiziji? Ste kupili svinjski vrat s kostjo za 30 odstotkov ceneje? Pa kislo zelje za sarmo za nevemkoliko centov za kilogram? Mene ti oglasi iritirajo, jim pa priznavam informativnost. Časi so težki in kupiti nekaj, kar res potrebuješ, po nižji ceni ni noben greh. Se pa jasno vidi, da so časi težki tudi za slovenske oglaševalske agencije – te zaradi varčevanja naročnikov očitno ne morejo več producirati oglasov, ki bi bili nekaj več in bi jih človek z veseljem pogledal ne glede na to, kaj prodajajo. Na primer ameriški oglas za snickers, ki so ga naši simpatično prevedli Lačen si ful drugačen (You’re not you when you’re hungry). Pa so me še tu razočarali, ko so znano igralko Betty White predstavili kot neko brezimno babico.
Alfi. Povsem nemogoči pa so slovenski TV oglasi za SMS-vedeževanje. Zdaj nas – poleg tistih čudnih tet – tudi Alfi Nipič poziva, naj že danes izvemo, kaj se bo zgodilo jutri. Seveda gre za to, da vi plačujete in so oni zato srečnejši, ne za to, da ste vi srečnejši, ker so oni tako dobrega srca. A žal kaže, da je povpraševanja dovolj, saj teh oglasov ni in ni konec. Konec marca bodo strokovnjaki na Slovenskem oglaševalskem festivalu razpravljali o razumu in čustvih – jasno, z njihovega stališča. Jaz pa vas pozivam, da tudi sami pri sebi razčistite, ali se na oglase odzivate na podlagi razuma ali čustev. Kajti lačni smo drugačni. In lačni nismo samo hrane.
42
ogledov
Lačni smo drugačni
Slovenski oglasi so evidentno v krizi in čas je za razmislek: čustva ali razum?