"Ne kupujte izdelka samo zaradi njegove nizke cene – če si kasneje premislite, z izdelkom kot takim pa ni nič narobe, se namreč lahko zgodi, da ga ne boste mogli vrniti ali zamenjati," opozarja Andrejka Grlić, glavna tržna inšpektorica Tržnega inšpektorata Republike Slovenije.
Preverite pravice kupcev
V zvezi z vračanjem ali zamenjavo je treba razlikovati med zahtevki zaradi napake na izdelku in željami potrošnika po zamenjavi izdelka, razloži inšpektorica. Če ima izdelek, ki je bil kupljen v okviru razprodaje, akcije, znižanja, popustov in podobno, napako, potem imajo potrošniki enake pravice kot v primeru, če bi izdelek kupili v redni prodaji. Če pa izdelek nima napake, potrošnik pa bi ga želel vrniti ali zamenjati, je to v celoti stvar poslovne odločitve vsakega posameznega trgovca, ali bo tak izdelek želel zamenjati ali ne, poudari Grlićeva. Zato pred nakupom izdelka premislite, ali ste se za nakup odločili le na podlagi znižane cene.