Čeprav obstaja vedno več študij, da mleko ni tako zdravo, kot mnogi pravijo, se je blagovna znamka Coca-Cola odločila vlagati v proizvodnjo in prodajo mleka. Na ameriškem trgu bo decembra lansirala mlečno linijo Fairlife, mleko brez laktoze, ki naj bi vsebovalo 30 odstotkov več kalcija, 50 odstotkov več beljakovin in 50 odstotkov manj sladkorja. "Fairlife je v bistvu premiumizacija mleka,“ pravi podpredsednik Coca-Cole v ZDA Sandy Douglas.
Prodaja sladkih pijač že nekaj časa pade. Coca-Cola se je na to odzvala že pred leti, ko so začeli prodajati pomarančni sok brez dodanega sladkorja Simply. Poleg tega prodajajo tudi Coca-Cola Life, bolj zdravo različico njihove najbolj znane pijače.
Sedaj bodo poskusili še z mlekom, ki naj bi stalo enkrat več kot običajno. V to, da se bo njihova naložba obrestovala, mnogi dvomijo, saj vsak drugi Američan mleka ne pije. Prodaja mleka pada že 40 let, opozarjajo poznavalci ameriškega trga.
Je res bolj zdravo?
Coca-Cola bo mleko predelovala s posebnim procesom. Mleko je med filtriranjem mrzlo, kar naj bi povečalo koncentracijo beljakovin in kalcija ter izločilo maščobe in sladkor.