Magazin > Lepota & telo
21 ogledov

H&M-ova poletna kolekcija z Beyoncé

Beyonce, H&M H&M
Pevka Beyoncé Knowles je postala novi obraz znamke H&M.

Švedska modna znamka H&M je potrdila, da bo v svoji poletni kampanji njihova oblačila predstavljala pevka Beyoncé. Pevka se bo predstavila v televizijskih in print oglasih kot gospa Carter. Ideja za kampanjo je, da ima vsaka ženska lahko vse: je močna, ranljiva, čutna, materinska, zabavna in spogledljiva.

Oblačila bodo na voljo po vsem svetu v trgovinah H&M od začetka maja naprej.

"Vedno mi je bil všeč H&M-ov pristop do zabavne in dostopne mode. Zelo mi je všeč koncept, ki smo ga izdelali in ki preiskuje štiri različna čustva žensk, ki jih predstavljajo štirje elementi: ogenj, voda, zemlja in zrak. Snemanje na tropskem otoku je bilo prelepo. Videti je bilo, kot da bi snemali video in ne reklamo," je povedala pevka.

Oglase so posneli na Bahamih v začetku leta. V kolekciji je veliko pevkinega osebnega stila, med njimi tudi kratke hlače z visokim pasom, oprijeta obleka in ohlapna obleka z visokim razporkom.

Kreativni direktor pri modni hiši Donald Schneider je povedal: "Bilo jo je osupljivo gledati na snemanju, kako vse počne brez truda – kar je kvaliteta, ki jo naredi za ikono ženskam po vsem svetu."

"Beyonce v oglasu nosi oblačila, ki so ključna za letošnje poletje," pa je povedala glavna oblikovalka Ann-Sofie Johansson.

O pevkinem sodelovanju s švedsko modno hišo se je začelo šušljati že januarja, potem ko je ena od pevkinih plesalk na Twitterju razkrila, da pevka zanje snema kampanjo.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.