Zadnje čase lahko na plakatih H&M občudujete pevko Beyoncé, ki je znana po svojih oblinah, z blagovno znamko pa je že pred časom začela sodelovati tudi manekenka Jennie Runk, ki ima polnejšo postavo. S podobo obeh hočejo pri podjetju povedati, da pozdravljajo obline in da jih ne bodo več ignorirali. Direktor H&M Karl-John Persson je ob tem celo priznal, da so v preteklosti uporabljali manekenke, ki so preveč vitke. "Zdaj o tem veliko razmišljamo in delamo na tem, da bi to spremenili. Hočemo pokazati raznolikost v naših kampanjah, saj nočemo ljudem dajati vtisa, da jim narekujemo, kako naj bi dekleta izgledala."
A to še vseeno ne pomeni, da bodo povsem zamenjali suhice. Pred kratkim so namreč začeli sodelovati še z Victorijinim angelčkom Doutzen Kroes, kar je Persson pojasnil z besedami: "Mislim, da morajo dekleta v naših kampanjah v prvi vrsti izgledati zdravo. Obstajajo manekenke, ki so presuhe in podhranjene, a obstajajo tudi takšne, ki so vitke že po naravi in s takšnimi z veseljem delamo, dokler ostanejo zdrave," je pojasnil.
583
ogledov
H&M priznal: "Imeli smo presuhe manekenke"
Pri H&M so priznali, da so bile nekatere manekenke, ki so jih uporabljali v kampanjah, presuhe, zato so zdaj dali priložnost modelom z oblinami.