Zelo dobro se je prodajala jesenska kolekcija, medtem ko se prodaja na spletu popravlja. Prodaja je bila krepka v Aziji, predvsem na Japonskem in Kitajskem, pa tudi na nekaterih evropskih trgih, vključno s Poljsko, Italijo, Grčijo, Turčijo in Rusijo, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
Prihodki od prodaje so se v zadnjem trimesečju lani v medletni primerjavi zvišali s 37,9 na 42,6 milijarde kron.
Glavni izvršni direktor H&M Karl-Johan Persson je ob tem dejal, da bo družba letos nadaljevala s krepitvijo prisotnosti. Tako bo po načrtih odprla štiri nove spletne trgovine, najprej v Franciji – med pomladjo in poletjem.
Družba bo po načrtih letos odprla tudi 375 novih trgovin, tudi prvo v Avstraliji in na Filipinih.
H&M je sicer konec novembra upravljal 3.132 trgovin, kar je 356 več kot v istem obdobju predlani.