Rdeči pečat produkt leta, ki ga po svetu poznajo že 40 let, je tudi med slovenskimi potrošniki vse bolj prepoznaven. Naziv, ki ga izdelkom na našem trgu z glasovanjem podelijo potrošniki (pri tem jih sodeluje kar 2.000), je letos pripadel 22 izdelkom. Za pečat se je potegovalo 79 izdelkov široke potrošnje, ki so ustrezali osnovnim merilom za uvrstitev v tekmovanje, kar je petina več kot leto prej.
Nagrajena je inovativnost
Bistvena lastnost, ki jo mora imeti izdelek, da se lahko poteguje za naziv produkt leta, je inovativnost (vsaka izboljšava, ki uporabniku prinaša novo koristnost in večje zadovoljstvo ob uporabi) oziroma dodana
vrednost.
“Produkt leta obstaja za to, da nakupovalcem pomaga izbrati najboljše nove in inovativne produkte, ki so jih izbrali slovenski potrošniki na podlagi izkušenj ob njihovi uporabi,” pojasnjujejo organizatorji. Prav zato podeljeni pečat velja le eno leto, nato pa je čas za nagrajevanje novih izdelkov oziroma njihovih
izboljšav.
Potrošniki zaupajo pečatu
Ker pečat produkt leta dodelijo potrošniki na podlagi svojih izkušenj z izdelkom, ga tudi prepoznavajo kot zaupanja vredno oznako. Raziskava, ki jo je junija izvedlo podjetje Nielsen, je pokazala, da je kar 70 odstotkov slovenskih potrošnikov prepričanih, da so izdelki, označeni s pečatom produkt leta, resnično najboljši v svoji kategoriji. 37 odstotkov vprašanih je že kdaj kupilo izdelek s tem pečatom in to nameravajo storiti tudi v prihodnje.
Prijave za leto 2015 že odprte
Ob zaključenem projektu za letos so se prijave za produkt leta 2015 že začele. Obrazec za prijavo izdelka lahko najdete na spletni strani Produktleta.si. Tam vas čakajo tudi vse informacije o pogojih sodelovanja, stroških in načinu uporabe pečata. Konkurenca je sicer iz leta v leto večja, vendar se, sodeč po raziskavah, hkrati veča prepoznavnost okroglega rdečega pečata.
Zakaj ni vode s kofeinom? Ne pa tisti sladki energy drinki ...
Zakaj ni vode s kofeinom? Ne pa tisti sladki energy drinki ...